Kupio sam prijemnik Denver DTB-138 (čak i ne najjeftiniji, skuplji je od većine prijemnika), spojio ga i napravio skeniranje kanala. Dok je isti pronašao sve kanale, oni nisu bili gledljivi. Bez obzira na tom što živim na području odlično pokrivenim signalom (sa običnom sobnom antenom, jačina i kvaliteta signala ne padaju ispod 100%), taj je uređaj pokazivao jačinu signala 70-80%. Kvaliteta je svake sekunde išla od 90 do 1% i kockasta slika se pojavljivala doslono na sekundu. Promijena antene nije pomogla kao ni premještanje iste, a gledati se nisu mogli ni obični DVB-T kanali iz MUX A/B/D. Za usporedbu, u sobi do je novi LG TV s ugrađenim prijemnikom koji i istom antenom ima 100% jačinu/kvalitetu signala.
Drugim riječima imao si neispravan uređaj koji si trebao vratiti u trgovinu i reklamirati jer uređaj ne obavlja svoju funkciju, to uopće nema veze s ovom raspravom.
Drugim riječima, ti želiš reći da ti za uređaje ispod, recimo, 500 kn nije potrebna ama baš nikakva podrška?
Ne, nego ja čekam da mi ti objasniš riječ podrška i na koji način ti ta podrška treba?
Koga bi ti to zvao, kontaktirao ili nešto "riješavao"? Povodom čega?
Uređaj ili radi ili ne radi, ako ne radi imaš jamstvo.
DVB-T nije uređaj po kojem stalno nešto petljaš, to je uređaj koji napravi skeniranje programa i dalje je sve automatika koja mora raditi ono za što je predviđeno da radi.
I ne, nije problem u uređaju. Isti je jednostavno takav; imao sam i dva Qvision obična DVB-T prijemnika, oba nisu radila normalno. Dok je Strongov prijemnik pokazivao i jačinu i kvalitetu signala 100%, oba Qvision prijemnika su se borila da uhvate koji postotak signala. Istina, kvaliteta signala nije toliko varirala kao na Denveru, ali je bila negdje oko 40-50% s povremenim padom na 30%. Kako god ti antenu okrenuo, uvijek isto.
I pročitaj malo bolje moje poruke; svugdje navodim isključivo softverski podršku. I da mi se pokvari van garancije, uređaj bi bacio u smeće, ne bih ga nosio na servis. Ali kao što sam rekao, ima jako puno uređaja koji imaju bugovit firmware, a zbog nedostatka podrške proizvođača, te bugove ne možeš riješiti instalacijom druge verzije ili nadogradnjom. Kineski uređaji su takvi, imaju opciju za nadogradnju, ali ne možeš ih nadograditi jer FW ne možeš nigdje skinuti ili nabaviti. S kojom si ga verzijom kupio, s tom ćeš ga i koristiti, pa makar i uređaj bio nefunkcionalan.
Kod Stronga, recimo, na stranicama pronađeš svoj uređaj i pod Downloads odabereš verziju firmwarea koju želiš, staviš na USB i nadogradiš u roku od par minuta...