Hvala na odgovorima.
Proučavam isplativost nadogradnje trenutnog bicikla ili jednostavno prodati njega i kupiti nešto novo.
Trenutno više naginje na kupnju novog (ili rabljenog s njuškala).
Hvala na odgovorima.
Proučavam isplativost nadogradnje trenutnog bicikla ili jednostavno prodati njega i kupiti nešto novo.
Trenutno više naginje na kupnju novog (ili rabljenog s njuškala).
Ako planiraš konverziju na Shimano M6100, odnosno 1x12 drivetrain od Shimano-a, imaš ekstenzivne promjene na biciklu:
1. Novi hub sa Microspline dizajnom koji omogućava prihvat zupčanika sa 10 zuba. Moraš kupiti ili cijeli novi kotač ili hub i platiti cca. 150 kn da ti netko u servisu oplete postojeći kotač oko novog hub-a. Pošto si spomenuo Cube Analog, on ima standardnih 135mm iza što znači da kupuješ 135mm QR hub koji ima Microspline freehub body.
2. Nova kazeta, 10-51 opet Microspline.
3. Novi, 12-brzinski lanac. Napomena; SAMO Shimano proizvodi zasad lanac koji ispravno radi na njihovim novim 12-brzinskim drivetrainovima. To su mi rekli na jednom servisu. Ostali neće dobro raditi.
4. Novi stražnji mjenjač za 10-51 kazetu.
5. Pogon možeš novi kupiti ili konvertirati stari na 1x. Moj savjet ti je, kad radiš već sve ovo, kupi novi pogon, cijeli košta cca. €50. Isto toliko košta kvalitetan narrow-wide chainring (pa i više). Pazi da kupuješ odgovarajući, koji podržava 135mm razmak između dropout-a. Samo takav će ti dati odgovarajući chainline (idealno 48-50mm za 135mm razmak).
6. Novi shifter opet 12 brzinski.
Tu ti je popis svih komponenti:
https://bike.shimano.com/en-NZ/product/component/deore-m6100.html
Iskreno, ovo će te koštati ko svetog Petra kajgana. Mislim da uopće ne bi trebao trošiti takve pare samo da dobiješ 10-51 kazetu kad je 11-brzinski drivetrain daleko povoljniji a razlika je 1 zub (11-51). Većina hub-ova podržava 11-brzinske MTB kazete tako da vjerojatno ne bi morao kemijati po stražnjem kotaču.
Imaš gotova 1x11 rješenja, evo 2 koja bi preporučio:
https://www.bike24.com/p2373569.html?menu=1000,2,16
https://www.bike24.com/p2379930.html?menu=1000,2,16
Ali ako baš želiš 1x12, imaš cijelu grupu na Bike24:
Teško je reći, može biti svašta; potrošeni zupci na kazeti ili pogonu, predug lanac, potrošen lanac, clutch mehanizam koji ne nateže dovoljno lanac, itd. itd.
Moj savjet - najbolje odi na servis. Sama dijagnostika nije pretjerano skupa.
Pozdrav!
Molim pomoć znalaca.
Ghost Kato Pro 2021. ili Ghost Nirvana tour Base SF 2021.? Preveliki sam laik da bi mogao sam zakljuciti razliku u kvaliteti bicikala buduci da je samo 400kn razlike u cijeni?
Hvala unaprijed!
Kato ima bolju vilicu,drivetrain.
Naravno sve ovisi koja je svrha bicikla i tvoje aspiracije za što ti treba.
Stvarno bi trebalo dodati na 1 stranu dodati upute za laike kad pitaju koji bike da kupe.
Pozdrav!
Molim pomoć znalaca.
Ghost Kato Pro 2021. ili Ghost Nirvana tour Base SF 2021.? Preveliki sam laik da bi mogao sam zakljuciti razliku u kvaliteti bicikala buduci da je samo 400kn razlike u cijeni?
Hvala unaprijed!
Eh da, svaki ima svoje prednosti i mane.
Pro ima daleko bolji drivetrain i to mu je velika prednost. Ako voziš XC stilom, onda će Judy sa 30mm nožicama i Turnkey damperom biti sasvim OK. Moram napomenuti par dosta negativnih strana od Pro verzije - kotači su ti dosta tanki (svega 19mm). Uz to, dosta je težak, 14,9 kg u M verziji, što znači da je to potencijalno skoro 16 kg u nekakvoj XL verziji - ovisi naravno koliko si visok i koju veličinu trebaš. Dodatno, nema niti naprijed niti iza Boost standard.
S druge strane Nirvana Base ima daleko robusniju vilicu sa 34 mm nogama, Boost standard naprijed i iza, puno robusnije 25mm kotače i pola kile je lakši bajk. Nažalost slijedi vrlo popularan trend uvaljivanja SRAM SX-a pod sve živo i neživo. Koliko ćeš se usrećiti sa tim drivetrainom u MTB vožnjama, nisam siguran. Nisam čitao pozitivna mišljenja o SX-u dosta ga se pljuje po netu. E sad, koliko je to vlastito iskustvo, a koliko ponavljanje onoga što su ljudi čuli... Pripazi na još jednu stvar kod Nirvane - ima onu nekakvu plastiku koja štiti downtube i skriva kablove. Vidio sam to uživo i odustao zbog toga od kupnje tog bajka - bilo me previše strah da će se nakon par godina iskriviti (toplo - hladno vrijeme) i da će početi klepetati. Nažalost cijela stvar se uopće ne šarafi nego se doslovce utakne u downtube.
Hvala puno na ovakvom odgovoru.
Zanima me još kolika je razlika između Kato rame i Nirvana SuperFit rame? U smislu kvalitete?
Hvala puno na ovakvom odgovoru.
Zanima me još kolika je razlika između Kato rame i Nirvana SuperFit rame? U smislu kvalitete?
Mislim da je ovaj superfit više ležernija geometrija,kato.je više XC orijentiran znači više pogrbljen.
Nirvana je živahniji hardtail za grublji teren sa 34 vilicom.
Da,šire felge na Nirvani znači lakše možda tubeless napraviti na njima.
Sa Rodi felgama sa imao traume za tubeless(dobro nisu ni tubeless ready bile) dok sam imao Kato iz 2017.
Ja bi izabrao Nirvanu a u neko vrijeme zamijenio direjler i shifter na nešto bolje i superiška bic.
Ako planiraš konverziju na Shimano M6100, odnosno 1x12 drivetrain od Shimano-a, imaš ekstenzivne promjene na biciklu:
1. Novi hub sa Microspline dizajnom koji omogućava prihvat zupčanika sa 10 zuba. Moraš kupiti ili cijeli novi kotač ili hub i platiti cca. 150 kn da ti netko u servisu oplete postojeći kotač oko novog hub-a. Pošto si spomenuo Cube Analog, on ima standardnih 135mm iza što znači da kupuješ 135mm QR hub koji ima Microspline freehub body.
2. Nova kazeta, 10-51 opet Microspline.
3. Novi, 12-brzinski lanac. Napomena; SAMO Shimano proizvodi zasad lanac koji ispravno radi na njihovim novim 12-brzinskim drivetrainovima. To su mi rekli na jednom servisu. Ostali neće dobro raditi.
4. Novi stražnji mjenjač za 10-51 kazetu.
5. Pogon možeš novi kupiti ili konvertirati stari na 1x. Moj savjet ti je, kad radiš već sve ovo, kupi novi pogon, cijeli košta cca. €50. Isto toliko košta kvalitetan narrow-wide chainring (pa i više). Pazi da kupuješ odgovarajući, koji podržava 135mm razmak između dropout-a. Samo takav će ti dati odgovarajući chainline (idealno 48-50mm za 135mm razmak).
6. Novi shifter opet 12 brzinski.
Tu ti je popis svih komponenti:
https://bike.shimano.com/en-NZ/product/component/deore-m6100.html
Iskreno, ovo će te koštati ko svetog Petra kajgana. Mislim da uopće ne bi trebao trošiti takve pare samo da dobiješ 10-51 kazetu kad je 11-brzinski drivetrain daleko povoljniji a razlika je 1 zub (11-51). Većina hub-ova podržava 11-brzinske MTB kazete tako da vjerojatno ne bi morao kemijati po stražnjem kotaču.
Imaš gotova 1x11 rješenja, evo 2 koja bi preporučio:
https://www.bike24.com/p2373569.html?menu=1000,2,16
https://www.bike24.com/p2379930.html?menu=1000,2,16
Ali ako baš želiš 1x12, imaš cijelu grupu na Bike24:
Ako je trenutni hub standardni hg od shimana, onda NE MORA ići na microspline hub i kazetu. Već sam bio pisao. Može kupiti ovu kazetu. I ja i frend je vozimo i kazeta nema mane za sada. Trade-off je jedino 11t zadnji umjesto 10, ali zato je preko 100g lakša od deoreove čelične, u rangu xt po masi.
Lockring nije dovoljno stegnut, ili je roller od lanca na jednom pinu krut što se može dogodit kad se izbija pin prilikom kraćenja lanca pa se susjedni pin malo deformira, a onda pošto je u 12br radijus mal taj kruti pin se ne stigne izravnat na zub... Prvo stegnuti kazetu i vidjeti jel problem otišao, ako ne onda pregledati lanac i pronaći je li na jednom mjestu malo krut.
Koji model droppera?
Te stvarčice su različite kod svakog proizvođača.
To je onaj komad gdje zategneš sajlu pa ga zakačiš na donji dio gdje je mehanizam poluge?
to su ove rfr od cubea brand,hm.
Za na posao da puknu baš peh.
Dosta hvale raceface chester kompozitne(plastične),ma na ali exu ima tih peri dari kompozitnih.
Uzmi ili raceface chester ili Crankbros stamp1, ja sam njih uzeo i tek ih moram isprobati jer cekam bajk, ali mi se ovako na prvu cine poprilicno kvalitetne...
Kupi si neke kvalitetne pedale, kao sto neko rece il stamp1 ili chestera...Novi mtb il ne dolazi sa pedalama ili dodje sa obicnim plastikanerima...opet ti dodje da kupujes pedale...ja imam stamp1 i prezadovoljan sam.
BTW...zakasnjeli djed mraz :)
a hubovi?čime si se počastio?
Hubovi su bili 240 ili 350 ne?. To ces sam slagati ili ces dati u shop
Ovisi koliko ga vozis, ja ako vozim svaki dan barem 1 u dva tjedna ga podmazem sa Muc Off lubeom, koristim ovisno o vremenu, imam za mokro i suho. Sprej nije bas dobar jer ga je teze nanjeti i ako ne pazis mozes i po disku naspricat. Sto se tice ciscenja ako vidis da ima nakupina prljavstine onda ga cisti isto kao i kazetu.
350-ke sa dt swiss zicama, slagace mi kolega, radi u servisu.
Nadolazeci Bozic za poklon Star Rachet upgrade
Kupi si neke kvalitetne pedale, kao sto neko rece il stamp1 ili chestera...Novi mtb il ne dolazi sa pedalama ili dodje sa obicnim plastikanerima...opet ti dodje da kupujes pedale...ja imam stamp1 i prezadovoljan sam.
BTW...zakasnjeli djed mraz :)
Na tim ex471 je tubeless toliko lako napumpat da je to čudo. Jest da je teže namontirat gumu, ali jednom kad sjedne, moš je pumpat mini pumpom bez problema. Meni je straga, a naprijed stock od cubea s kojom sam morao koristit dva sloja tubeless trake i kompresor da je napumpam. Ići će 471 i naprid, ali još uvijek se ovaj jeftini tx505 hub drži jako dobro.
Jel netko naručivao s njuškala - bike-dijelovi shop iz Slatine jer mi kod njih Shimano pakne J02A RESIN ICE TECH ispadnu 100 kuna jeftinije nego u Keidl-u, a ne bih htio da je roba čudne kvlitete ...