Biciklizam, bicikli, oprema, staze... izdvojena tema

poruka: 30.288
|
čitano: 14.104.302
|
moderatori: XXX-Man, pirat, vincimus, Lazarus Long, DrNasty
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Pročitao sam da se za 178 cm vozača predložilo Genesis 4.9 SpeedCross veličine 54, a ja imam 185 cm, Nakamura, neki također trekking, stariji model, i veličina 56 mi se čini nijansu prevelika. Sreća pa sam mogao podići i nagnuti volan bliže visini ruku, pa je lakše voziti, uz minimalno naginjanje naprijed.

 

Uglavnom, ako bih uzeo Nakamura Platinum 4.9, i odlučio ostati na V-kočnicama, koliko bi se u servisu dalo poboljšati nekoliko komponenti za oko 1000 kn ?

Vjerovatno bih zamjenio gume, šiftere odnosno ručice mijenjača za koje svi govore da su bitnije od stražnjeg mijenjača, i stražnji mijenjač. Znači te 3 stavke bih zamijenio za nešto bolje, u slučaju da osjetim potrebu. -- U pitanju je turistička, nezahtjevna vožnja, 99% po suhoj cesti

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.7.2020 8:15 (ALVIN).
 
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Ma ne prčkaj ništa,overtinkaš kompletnu situaciju,a dijelove mijenjaj kad se izraubaju.

Jedino pedale i eventualno gume ak su baš neki plastični drlog.

Vozi ga ovak kak je ,natuci nešto km pa buš sam skužio što želiš a što ne.

 

Općenito,upgrejdanje bicikala ,a pogotovo jeftinih,ti je neisplativo.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.7.2020 8:55 (evang).
 
4 0 hvala 1
14 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
malina22 kaže...
hitmanr kaže...

I meni se cini. Ne mogu, mislio sam priko interneta narucit. A vecinom su ili XL, S, M. A kazu da je velicina rame jako bitna. Mislim da sam jednom probao XL vozit i cinilo mi se malo visoko ali samo prilikom stajanja nezgodno. Voznja je bila ok.

Moj savjeti ti je ako ikako možeš izbjegni naručivanje prije probavanja...Ako uzmeš bajk koji ti ne odgovara, ima da zažališ i to dobrano. Ako bas ne mozes da to izbjegnes, najpribliznija opcija ti je da probas od nekog ko ima XL ili L ram, nađeš specifikacije tog rama i uporediš sa tim s kojim kupuješ. Ima tu i do subjektivnog osjećaja i onoga šta ti voliš, ja lično vozim L iako sam prema proizvođaču izmedju XL i L veličina ali više volim da je bicikl ispod mene manji nego da je veći pa da moram da se borim sa njim kao da fapa vozim.

 

 

 Sta mislis da ako sam L radije uzmem M nego XL?

14 godina
neaktivan
offline
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

pozdrav ekipa

imam nakamuru catch 50 i pojavio mi se luft u osovini, radi se o onoj cetvrtastoj osovini i lokalni majstor mi kaže da za 180 kn mi moze to odradit ali ja nekako imam zelju da se prebacim na hollowtwech osovinu i uzmem polovni pogon sa njuškala

jel se to uopce isplati prelaziti sa cetvrtaste osovine na holowtech?

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
ALVIN kaže...

Pročitao sam da se za 178 cm vozača predložilo Genesis 4.9 SpeedCross veličine 54, a ja imam 185 cm, Nakamura, neki također trekking, stariji model, i veličina 56 mi se čini nijansu prevelika. Sreća pa sam mogao podići i nagnuti volan bliže visini ruku, pa je lakše voziti, uz minimalno naginjanje naprijed.

 

Uglavnom, ako bih uzeo Nakamura Platinum 4.9, i odlučio ostati na V-kočnicama, koliko bi se u servisu dalo poboljšati nekoliko komponenti za oko 1000 kn ?

Vjerovatno bih zamjenio gume, šiftere odnosno ručice mijenjača za koje svi govore da su bitnije od stražnjeg mijenjača, i stražnji mijenjač. Znači te 3 stavke bih zamijenio za nešto bolje, u slučaju da osjetim potrebu. -- U pitanju je turistička, nezahtjevna vožnja, 99% po suhoj cesti

 

 

 

 

 Shimano Altus komponentama ništa ne fali, i to ti je i više nego dosta za bilo kakav rekreativni bajs.

 

Shimano Altus tehnikalije, njih često moš nač na debelo skupljim bicklima.Dva primjera su dosta, standardno preskup Fuji i njegov malo skuplji elitni frend Trek.Trek ima i najefitniji stražni mjenjač, nek se nađe uz suspenzijsku vilicu bez opcije zaključavanja.Cross Fuji ima totalno ogoljenu suspenzijsku vilicu, nema opcije zaključavanja ili bilo kakve mogučnosti podešavanja hopsanja federa.

 

https://www.rog-joma.hr/hr/bicikl/traverse-1-5-2020-blue-n-green-21974/

 

https://www.rog-joma.hr/hr/bicikl/marlin-5-2020-teal-24237/

 

Pogon na Nakamuri je najeftiniji Shimano Tourney, ili ista priča kao i pogon na malo skupljim biciklima za šminkersko bicikliranje po recimo Jarunskoj špici.Nakamura ima vilicu sa opcijom zaključavanja, pa eto kad se voziš po cesti vilicu zaključaš i nema frke.

Intel=pokvareni podmukli gadovi!
15 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Tamo bi trebala biti sealed osovina, što znači da se mijenja osovina. Samo treba provjeriti u čemu je problem - u samoj osovini ili u spoju osovine i pogona. Ako je ovo drugo, treba samo stegnuti, i to što prije dok ne uništiš pogon i osovinu.

 

Što se tiče hollowtecha, računaj da ćeš ležaj kupiti novi, a ovisno u kakvom je stanju pogon, možda ćeš ubrzo i chainringove kupovati, tako da bi ti to mogla biti skuplja investicija. Isplativost najviše ovisi o tome što želiš postići (krutost pogona, smanjenje težine, trajnost)...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
14 godina
neaktivan
offline
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

 

 

MrBlc jel hollowtech bolja verzija osovine? sto tice polovnih zupcanika to mi nije bitno zato sto mi je krajnji cilj 1x sustav tako da bih izbacio stare zupcanike i stavio jedan novi narrow wide z.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.7.2020 14:47 (3008ivan).
 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Hollowtech 2 je krući i lakši, a navodno nešto kraće traju ležaji. S druge strane, montaža (a pogotovo demontaža) je jednostavnija.

 

Ako planiraš ići na 1x, onda ti to vjerojatno ima smisla odraditi u sklopu migracije, ali nisam siguran da ti se sad isplati mijenjati pogon da bi sutra prelazio na 1x. Ako je luft na spoju osovine i pogone, onda to dotegni i skupljaj lovu za nadogradnju.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
hitmanr kaže...
malina22 kaže...
hitmanr kaže...

I meni se cini. Ne mogu, mislio sam priko interneta narucit. A vecinom su ili XL, S, M. A kazu da je velicina rame jako bitna. Mislim da sam jednom probao XL vozit i cinilo mi se malo visoko ali samo prilikom stajanja nezgodno. Voznja je bila ok.

Moj savjeti ti je ako ikako možeš izbjegni naručivanje prije probavanja...Ako uzmeš bajk koji ti ne odgovara, ima da zažališ i to dobrano. Ako bas ne mozes da to izbjegnes, najpribliznija opcija ti je da probas od nekog ko ima XL ili L ram, nađeš specifikacije tog rama i uporediš sa tim s kojim kupuješ. Ima tu i do subjektivnog osjećaja i onoga šta ti voliš, ja lično vozim L iako sam prema proizvođaču izmedju XL i L veličina ali više volim da je bicikl ispod mene manji nego da je veći pa da moram da se borim sa njim kao da fapa vozim.

 

 

 Sta mislis da ako sam L radije uzmem M nego XL?

 Ne, nikako, ja sam napisao samo svoje preferencije, pošto sam izmedju veličina, uzeo sam manju veličinu jer lično volim da mi je bicikl ajmo reći manji. 

14 godina
neaktivan
offline
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Ima li netko iskustva s ovim decathlon specijalkama? Konkretno zanima me Triban rc120

Rekreativac sam, trenutno vozim nakamuru platinum 20 ali prespor mi je na cesti. Gledam proci sto jeftinije a da dobijem brzi bicikl za cestu. Voznja je isključivo cestom kao vid rekreacije 50+km po ruti. Isplati li se uzet nesto tog tipa?

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Pozdrav, imam iskustva sa Decathlon cestovnim biciklima. RC120 je čisto dobar, jedino kaj ima Microshift opremu koliko vidim na njihovoj stranici. Ako se možeš, protegni se do Tribana RC500. Znam da je velika razlika u cijeni, ali oprema je neusporediva. Također, RC520 ima full groupset sa Sora opremom i inner cable routing. Točnije, ono kada sajle ne strše van, već je sve provučeno unutar volana i trake. Ako nisi previše zahtjevan i ako se ne možeš protegnuti do 500 serije, i RC120 će biti više nego dovoljan.. 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. Steve Jobs: 1955 - 2011 David Bowie 1947-2016
12 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Kak najlakše naštelat nenaštelanu gumu, bez skidanja?
Da ju ispušem, i malo promrdam?
 
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
evang kaže...

Ma ne prčkaj ništa,overtinkaš kompletnu situaciju,a dijelove mijenjaj kad se izraubaju.

Jedino pedale i eventualno gume ak su baš neki plastični drlog.

Vozi ga ovak kak je ,natuci nešto km pa buš sam skužio što želiš a što ne.

 

Općenito,upgrejdanje bicikala ,a pogotovo jeftinih,ti je neisplativo.

 

rambox kaže...

 

 

Shimano Altus komponentama ništa ne fali, i to ti je i više nego dosta za bilo kakav rekreativni bajs.

 

Shimano Altus tehnikalije, njih često moš nač na debelo skupljim bicklima.Dva primjera su dosta, standardno preskup Fuji i njegov malo skuplji elitni frend Trek.Trek ima i najefitniji stražni mjenjač, nek se nađe uz suspenzijsku vilicu bez opcije zaključavanja.Cross Fuji ima totalno ogoljenu suspenzijsku vilicu, nema opcije zaključavanja ili bilo kakve mogučnosti podešavanja hopsanja federa.

 

https://www.rog-joma.hr/hr/bicikl/traverse-1-5-2020-blue-n-green-21974/

 

https://www.rog-joma.hr/hr/bicikl/marlin-5-2020-teal-24237/

 

Pogon na Nakamuri je najeftiniji Shimano Tourney, ili ista priča kao i pogon na malo skupljim biciklima za šminkersko bicikliranje po recimo Jarunskoj špici.Nakamura ima vilicu sa opcijom zaključavanja, pa eto kad se voziš po cesti vilicu zaključaš i nema frke.

 Ma tako će i biti najvjerovatnije. Mijenjati ću tek kad se potroše. I defaultne gume na nakamuri ću koristiti par mjeseci pa vidjeti kako se ponašaju, i da li su sklone bušenjima.

Inače btw. što se tiče vanjskih guma, ove na 10 godina staroj nakamuri nisam nikada mijenjao, neka marka Cytec. Mrvicu su ispucane sa strana, potrošene po sredini, ali fino su me služile, nisu klizile, a nisu se često ni bušile, uvrh glave 10 puta u 10 godina. Nebi ni toliko bušenja bilo nego mislim da je felga na jednom mjestu iznutra iritirala zračnicu, što mi je serviser našao, jer su iznenada znatno učestala bušenja.

 

S najvećim zadovoljstvom bih dao 300kn za dvije gume otpornije na bušenje, to je investicija koja se isplati. Za cestu. Ima koja preporuka, defaultne su 700x40C ?   Schwalbe Marathon nisu preuske ? Bušenje ?

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.7.2020 17:20 (ALVIN).
14 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Dex.pwn kaže...
Kak najlakše naštelat nenaštelanu gumu, bez skidanja?
Da ju ispušem, i malo promrdam?

 A?Kako misliš?šta bi naštelao?

Sjedi 1
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.7.2020 17:22 (elpornero53).
12 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Stavili su mi u servisu nove gume. Kad se vozim, vidim kako plešu na felgi(ona je ravna).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
alen4430 kaže...

Pozdrav, imam iskustva sa Decathlon cestovnim biciklima. RC120 je čisto dobar, jedino kaj ima Microshift opremu koliko vidim na njihovoj stranici. Ako se možeš, protegni se do Tribana RC500. Znam da je velika razlika u cijeni, ali oprema je neusporediva. Također, RC520 ima full groupset sa Sora opremom i inner cable routing. Točnije, ono kada sajle ne strše van, već je sve provučeno unutar volana i trake. Ako nisi previše zahtjevan i ako se ne možeš protegnuti do 500 serije, i RC120 će biti više nego dovoljan.. 

 Nažalost nisam u mogućnosti rastegnuti se do te cijene a nisam ni zahtjevan korisnik. Vozim se 2-3x tjedno po 50ak km i tenutni bicikl mi je na ravnom spor, imam 48-14 omjer pa zato gledam neki cestovnjak. Sto se tice microshifta nisam protiv njega ako salta na razini shimano tourney, sto ne bi trebalo biti problem. Jos samo jedno pitanje, vrijedi li ici na disk model tog rc120 ili da se zadržim na V-brakes?

15 godina
offline
Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Jedna popodnevna...čista uzivancija.

Moj PC  
15 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Disk
7 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Dex.pwn kaže...
Disk

S obzirom da je prije promjene gume sve bilo u redu, pogledaj da možda kotač nije dobro sjeo u vilicu (vrlo vjerojatno). Okreni naopačke bike pa skini i ponovo uglavi kotač. Malo ga promrdaj da dobro sjedne prije zatvaranja zatvarača. Ako ima nečistoća na mjestu dodira kotača i vilice, obriši.

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.7.2020 7:14 (dick_of_the_sheep).
12 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Ma guma nije dobro sjela. Znači kad gledam profil gume, naginje se lijevo - desno
7 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Dex.pwn kaže...
Ma guma nije dobro sjela. Znači kad gledam profil gume, naginje se lijevo - desno

 ako je uz obruč rub gume jednolično vidljiv, onda je guma dobro sjela.  To sam isljučio, jer to svi gledaju pri prvom pumpanju gume. Eventualno, ali vrlo rijetko se može desiti da guma nije tvornički dobro centrirana. Ali, alo te disk muči onda je problem u kotaču (kako sam ti napisao), a ne u gumi.

7 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Dex.pwn kaže...
Ma guma nije dobro sjela. Znači kad gledam profil gume, naginje se lijevo - desno

 ako uz obruč nije jednolično vidljiv rub gume:

1. zaboravi na tog servisera, jer ne zna posao

2. pošpricaj rub gume sapunicom i napumpj do maks. tlaka za tu gumu

I to bi trbalo biti to. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.7.2020 8:17 (dick_of_the_sheep).
16 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
pacijent007 kaže...

Jos samo jedno pitanje, vrijedi li ici na disk model tog rc120 ili da se zadržim na V-brakes?

V-brake je vrlo solidna kočnica i ništa manje bitno - jeftina je za održavanje.

 

Disk ima svojih prednosti:

- lakše je mijenjati gume i kotače (iako to ne vrijedi za uže gume),

- bolja je modulacija,

- imaju više snage,

- dulje drže snagu (npr. na dugoj oštroj nizbrdici i pod teretom uvijek bi radije imao disk nego bilo koju kočnicu na obruč),

- kočnica ne troši obruč, tako da teoretski kotač može dulje trajati,

- ako kotač dobije udarac i iskrivi se, kočnica i dalje normalno funkcionira,

- kočiona površina je udaljena od ceste, što je jako bitno za mokre i blatne uvjete.

 

No ima i svojih mana:

- skuplji je sustav i u startu i za održavanje,

- jeftine disk kočnice su skuplje od kvalitetnih v-brake kočnica, a lošije koče,

- ako ti se bilo što dogodi u gradu ili negdje, v-brake ćeš moći i sam riješiti za par kuna s paknama i sajlama maltene iz Konzuma, dok ćeš za pakne za disk ipak morati potegnuti do boljeg servisa, a i onda bi mogao imati problema ako nemaju pakni baš za tvoj model.

 

Dakle disk ide samo kada je to nužno. Za bilo kakvu gradsku vožnju, bez obzira na masu vozača, v-brake je sasvim dovoljan (pogotovo po ravnom ili lagani nagibi).

Gledam te!
13 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Veliki Brat kaže...
pacijent007 kaže...

Jos samo jedno pitanje, vrijedi li ici na disk model tog rc120 ili da se zadržim na V-brakes?

V-brake je vrlo solidna kočnica i ništa manje bitno - jeftina je za održavanje.

 

Disk ima svojih prednosti:

- lakše je mijenjati gume i kotače (iako to ne vrijedi za uže gume),

 

 Na cestovnim biciklama disk kocnice je teze mjenjati, zbog dizajna rim kocnice koja na sebi ima (trebala bi imati) release s kojim jednim okretom otvoris caliper do kraja. 

Di2 & EPS FTW!
14 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Tako sam i ja razmišljao, treba mi sto jednostavniji sistem a svakako zivim u Slavoniji i ne vozam se po nekim dugim nizbrdicama tako da ne mislim da mi je potreban a i brine me to da ne budu najjeftiniji mehanički a da su ove v-breaks ipak malo kvalitetnije pa se i zeznem, dobijem disk koji ne koci tako dobro, cvili, brzo se troši i slično

7 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
ALVIN kaže...

S najvećim zadovoljstvom bih dao 300kn za dvije gume otpornije na bušenje, to je investicija koja se isplati. Za cestu. Ima koja preporuka, defaultne su 700x40C ?   Schwalbe Marathon nisu preuske ? Bušenje ?

Dobra ideja. Ja sam se preporodio s novim gumama. Marathon gume idu do 50-55 mm širine, tako da možeš odabrati neku od 10-ak vrsta guma s većim naglaskom na zaštitu od bušenja. Najbolja je e-plus. Uz zaštitu ima i fantastičan grip i trajnost. Malo je skuplja i teža. Oko 230 kn za 1,1 kg gume po komadu (bez poštarine). Dalje su kompromisi. Ako hoćeš lakšu gumu nešto ćeš izgubiti od drugih karakteristika. Ja sam uzeo običnu tzv. The original Marathon, oko 270 kn za dvije (bez poštarine) 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.7.2020 10:50 (dick_of_the_sheep).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Dex.pwn kaže...
Ma guma nije dobro sjela. Znači kad gledam profil gume, naginje se lijevo - desno

Ako je obruč uredan, kao što su ti napisali, provjeri da li je dosjed uredan. Ako je, moguće da je guma tvornički takva, ali isto tako, to može biti rezultat pakiranja ili skladištenja (tipa, ako je poslana u paketu spakirana u 8-icu). Ako sama žica nije iskrivljena u rubu gume, guma će se s vremenom ispraviti.

 

 

Što se tiče disk vs rim, više-manje je sve rečeno, osim o mehaničkim disk kočnicama. Od njih ljudi imaju averziju jer se najčešće nude kao najjeftinija varijanta na nižem segmentu bicikala. Međutim, i mehaničke disk kočnice postoje u višem segmentu, gdje uz kvalitetnu čeljust koja ravnomjerno stišće obe pločice i compressionless bužire sajli pruža iskustvo koje se približava hidraulici (normalno, teško će je dosegnuti, ali dolazi dosta blizu). Takve kočnice su performansama bliže hidraulici, a po jednostavnosti održavanja su bliže V-brakeu.

 

Inače compressionless bužir se može staviti i na V brake, a benefit je najveći kod bicikala kod kojih do zadnje kočnice sajla ide cijelom duljinom kroz bužir.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.7.2020 10:47 (MrBlc).
11 godina
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...
Pozdrav ljudi. Probudila mi se unutrašnja guma i danas bi je mijenjao. Posto nisam nikada radio sa time, mi mozete neki detaljan tutorial link poslati, da vidim kako se to radi? Kocnice su sa diskovima. I u pitanju je zadnja guma.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Nemaš neke mudrosti tu.

 

Ako imaš clutch zadnju mašinicu, deaktiviraš clutch. Skineš zadnji kotač, a nakon toga bi bilo poželjno umetnuti blokadu za čeljust. Ako je nemaš, neće se ništa loše dogoditi ako nitko ne stisne kočnicu. Ako stisne, morati ćeš razdvajati pločice da disk opet upadne, a u najgorem slučaju ti može izletiti klip, ako su pločice potrošene ili jedna strana čeljusti pruža veći otpor, pa druga više iziđe.

 

Nakon toga ide procedura mijenjanja gume. Skineš ventil i maticu. Plastičnim polugicama izbaciš vanjsku gumu iz okvira, dovoljno je s jedne strane, izvućeš unutarnju gumu, pregledaš vanjsku iznutra i izvani da nešto nije zabijeno u njoj, što bi moglo probiti novu unutarnju. Nakon toga kreneš stavljati unutarnju gumu od ventila kojeg odmah pričvrstiš maticom, ali ne šarafiš je do kraja, dovoljno je do pola i manje. Gumu ubaciš u vanjsku pazeći da ne ostane zasukana, ako je potrebno još malo korigiraš položaj da ventil bude okomit na obruč. 

 

Nakon toga slijedi vraćanje vanjske gume. Neki preferiraju malo napuhati unutarnju da im je lakše, ja samo pažljivo uguram unutra i idem prstima dok ide (najčešće ide do kraja). Ako ne ide do kraja prstima, poslužiš se plastičnom polugom za prabaciti rub gume preko obruča, ali moraš paziti da ne uštipneš unutarnju gumu. Na kraju gurneš malo ventil da vidiš da je slobodan, pa da malo povućeš prstima i lagano dotegneš maticu da možeš lakše pumpu staviti.

 

Ako već prije nisi napuhao unutarnju, malo je napušeš, tek da drži formu, pa pregledaš i namjestiš vanjsku gumu, pri čemu treba obratiti pažnju da nije unutarnja negdje uštipnuta i da lijepo vanjska leži u obruču. Kad je sve sjelo lijepo, napušeš do kraja i lagano samo jednim prstom stegneš maticu.

 

Nakon toga skineš blokadu čeljusti, vratiš kotač, stegneš QR i aktiviraš clutch. Ako je bicikl bio naopako, prvo ga uspravi, a tek onda par puta stisni kočnicu da pločice dođu na svoje mjesto.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Biciklizam, bicikli, oprema, staze...

Poklonio bih dvije gume Schwalbe Road Cruiser 28 1.60x700, dakle za city-trekking bicikl. Korištene godinu dana.

Ako nekome treba nalazim se na Trešnjevci u Zg.

 

EDIT

riješeno

Tempus fugit
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.7.2020 18:48 (robisierra92).
 
1 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice