Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

poruka: 144
|
čitano: 82.281
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Dizelaši

Pozdrav svima, imam jedno pitanje o kojem se uvijek raspravlja, koliko je točan podatak o potrošnji dizelskih motora. Molio bi svakog tko ima iskustva nek napiše svoje iskustvo a ne ono čula kazala, što se mene tiče možete pisat i o benzincima ali za njega sam se uvjerio da je stvarna potrošnja veća od deklarirane.

 

Navalite.

16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši

Stvarno nekužim šta si s ovim htio reć? *confused*

14 godina
neaktivan
offline
Dizelaši

Kolko ja znam  svakom je autu deklarirana potrošnja na nekoj prosječnoj brzini, sad ako ti voziš brže od te prosječne brzine naravno da će više trošiti.

xf zoja26
16 godina
moderator
online
RE: Dizelaši

Koliko ja znam, potrosnja automobila se testira u zatvorenom, auto se "vozi" po traci ili tako necemu (tj. auto je nepomican, nema otpora zraka, nema problematicne ceste), i postoji tocno propisano koliko sekundi/minuta se mora voziti kojom "brzinom" (ako se dobro sjecam, brzine su relativno niske). Dakle, to su neki laboratorijski uvjeti, to je ta "deklarirana potrosnja" i ako covjek sam pokusa tako testirati automobil (naravno, prakticki nitko od vozaca za tako nesto nema uvjete), trebao bi dobiti vrlo slicne rezultate tvornickom testiranju. Takodjer, razlika u potrosnji dva identicna modela automobila moze varirati (i u testnim uvjetima).

 

U realnom zivotu na potrosnju utjece i nacin upravljanja automobilom, odabir guma, teren (uzbrdica, nizbrdica), natovarenost automobila i tko zna koji jos sve faktori nisu u igri.

 

 

Koliko sam shvatio, pokretac teme zeli utvrditi kolika je odstupanje izmedju realne i deklarirane potrosnje kod dizelasa, odnosno je li razlika veca nego kod benzinaca. To bi trebalo gledati iskljucivo prema tome koliko automobil deklarirano trosi u gradu, na otvorenoj cesti i autocesti, jer razlike izmedju toga su velike, pa se moze javiti netko tko se vozi samo po gradu pa ce iznijeti iznimno visoku potrosnju, a netko tko se pretezito vozi medjugradski (a ne turira auto) ce za isti model reci da trosi jako malo.

16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Dizelaši  {#}

I know that probably somebody will think this is stupid but i have nothing better to do
14 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši
Koliko znam, radi se o prosječnoj potrošnji tri režima rada. Osobno za Golfa 1.9 TDI mogu reći da je najmanja potrošnja (lagana vožnja po gradu) 4,3l do 9,7l (autoput, gas do kraja).
Siniša
14 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši
focus 1.6 100ks benzin
troši 8.5-9 litara sve skupa na 100 km
SLUŽBENO troši 6.7 litara

vozio sam i clia 1.5 dci. ne znam koliko je trošio u brojevima ali sam ga vozio dva dana na lampici
16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Neznam koliko troši, ja uvijek natenkiram za 100kn. {#}

 

Teško konju kojeg selo hrani i državi koju suknja brani, jedan, dva, evo ti ga na
15 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Upravo tako...sredna potrošnja je potrošnja tri režima rada.Gradska vožnja,vožnja autoputom i u posebnim uvjetima na cesti..Deklarirana potrošnja moje opel astre 1.4 classic(benzinac) je 6.8 l/100km....normalne gradske vožnje..prva ,druga,treća troši oko 7.5-8 L/100km a po autoputu 6 L/100km .....tako da je to uglavnom to i ne varira puno od deklarirane potrošnje...auto je star 6 godina i prešao je 42000km..prvi sam vlasnik

 

 

MMA is not game , MMA is life!!!
15 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro

golf 2 dizel- 4l - 6l, 7llitara, sve ovisi kako se vozi i gdje. ne bi ga mijenjo tenkiranje i dijelovi su bagatela...

Svako kapitalističko divljanje mora biti kažnjeno.- Ulrike Meinhof
Poruka je uređivana zadnji put uto 7.12.2010 15:04 (eterna luchar).
15 godina
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

astra clasic II

1.7 DCTI

5 god stara

eurodisel sa OMV 99%, 1% (INA)

Potrošnja, najmanja 5 l / 100 Km

Najveća 6,5 l / 100 km obično zimi

prosječja potrošnja kroz godinu do 6 l / 100 km

prosječno tankanje 740 do 800 km rezervar (tanka se cca 42 do 44 litre nikad više)

 

Edit:

Brzina

na redovnim cestama do 90 kmh

na autoputu prosjek 100 do 110 kmh

Poruka je uređivana zadnji put uto 7.12.2010 15:01 (Darky).
15 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Super vidim da ste shvatili pitanje. Proizvođači uvijek navode potrošnju u određenim uvjetima (koji su njihovi laboratorijski uvjeti) znači na valjcima. 

 

Poanta pitanja je u tome što sam čuo da su općenito deklarirane potrošnje kod dizelaša jako blizu stvarnima, dok kod benzinaca je razlika dosta velika (deklarirano-izmjereno). Naravno to ovisi o modelu auta, uvjetima na cesti, brzini vožnje... al onak prosječno koliko su podaci iz knjižice točni.

 

Kod Škode Octavie potrošnja u stvarnim uvjetima je veća. do dvije litre više nego u knjižici. Radi se o benzincu 75kW.

16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Passat 1.9 TDI 90ks, 306 000 km - oko 5,2-5,5 litara, ak vozi mama onda do 6l :D uglavnom međuseoske ({#}) relacije, oko 50-60km u oba smjera i po selu, dnevno do 100km. Rezervar drži oko 1000km, nekih 55 litara čini mi se, kad sam doma oko 2000km mjesečno, kad sam na faksu onda manje :D.

 

nevezano uz temu, prva turbina izdržala do 300 000km, uglavnom laganija vožnja, ne preko 100, 110km/h, jedino svakih par vožnji ga stisnem malo jače čisto da ne uhvati gareži :D (recimo do 3000 okretaja navlačim i vozim jedno minutu), inače šaltanje u višu na nekih 2100 okretaja. primjer za one koji kažu da turbina nemože izdržat više od 150 000km - nemože za one likove koji voze u velikim okretajima i vade mast autu, konkretno, vozio sam se s nekim likom, šalta u veću na 4500 okretaja, naravno dizel i to čini mi se vectra iz negdje 1998.-1999.-2000... njegova neće (i nije izdržala dugo), al na ovakvoj vožnji, kažem, 300 000km prva turbina...

 

pozdrav :)

15 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro

Val kakvi su podaci o deklariranoj potrošnji?

16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Svi troše više nego što proizvođač navodi, samo neki više navodi neki manje, bilo je jedno testiranje u auto blicu ima europski standar po kojem se računa prosječna potrošnja (kolik po gradu-otvorenoj cesti-auto putu) i uspoređivali su s tvorničkim, i budu ogromne razlike. Testiranje je bilo tipa ubrzanje od 0-50 km za pola minute i  sl., tako taj standard nalaže i sve da je bilo točno ono što proizvođač nalaže to ne odgovara realnoj vožnji, tj ne postoji niko ko bi se toga pridržavao za npr 0,7l goriva na 100km, usto bi morao puno manje voziti po gradu što je za jedan wv polo smješno jer mu je namjena gratskog auta za razliku od passata. A što se tiče potrošnje to najviše ovisi o stilu vožnje, isto auto potrošnja može varirati nekoliko litara, što se tiče benzinaca i dizelaša najveća je razlika u gratskoj voznji, gdje je dizelaš puno efikasniji, dok na većim brzinama se ta razlika smanjuje dok se na odreženoj brzini gotovo izjednači.

PS. kakve veze ima potrošnja goriva sa vjekom trajanja turbina kod turbodizela, koga zanima trajanje turbina???

15 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro

Ok znamo da potrošnja nije jednaka onoj koja je deklarirana al baš to me i zanima. Koliko se razlikuje od deklariranje.

13 godina
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

samo za info: deklarirana po gradu na C2 hdi je oko 4,5-5 neznam tocno u decimalu...ja sam normalnom gradskom voznjom (do 60knh, bez naglih ubrzanja itd) postigao 3,4l na 100 (izmjereno ne board computerom, posto se ne naslanjam na njega, nego metodom ugasena crtica rezervara - ima ih 7, a rezervar je 41l, dakle svaka ima cirka 6l, natocio pun, vozio i cekao da se ugasi crtica i izracunao omjer potrosene litre/prijedeni km)

16 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
lebo1 kaže...

...

PS. kakve veze ima potrošnja goriva sa vjekom trajanja turbina kod turbodizela, koga zanima trajanje turbina???

 

pa nema nikakve veze (direktno) s potrošnjom goriva,   kao što sam i napisao  ("Nevezano uz temu..").A zanimalo bi te trajanje turbine da ti ode jedna, pa bi vidio šta je to... Te turbine koda su rađene od suhoh zlata, kolko koštaju...

 

Za deklariranu potrošnju neznam, trebao bih pogledat negdje na nekoj stranici koliko deklariraju... Al nevjerujem da puno odskače, ipak troši do 5,5l/100km  {#}

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.12.2010 2:03 (Val).
16 godina
moderator
online
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
RuskeGTT kaže...

samo za info: deklarirana po gradu na C2 hdi je oko 4,5-5 neznam tocno u decimalu...ja sam normalnom gradskom voznjom (do 60knh, bez naglih ubrzanja itd) postigao 3,4l na 100 (izmjereno ne board computerom, posto se ne naslanjam na njega, nego metodom ugasena crtica rezervara - ima ih 7, a rezervar je 41l, dakle svaka ima cirka 6l, natocio pun, vozio i cekao da se ugasi crtica i izracunao omjer potrosene litre/prijedeni km)

A kolka ti je potrosnja izmjerena "board computerom"? Zasto se ne oslanjas na njega? Nekako mi je to "odokativno" mjerenje nekako skakljivo... Uzmi u obzir to da ti se pod razlicitim uvjetima (visa ili niza temperatura, nagib auta) mogao prikazivati razliciti broj crtica za istu kolicinu goriva, a ujedno kako si siguran da ti sve crtice prikazuju istu kolicinu goriva? Takodjer, nesto goriva (5-10l) je uvijek i u cijevi od rezervoara do motora (tzv. rezerva).

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.12.2010 2:12 (mbaksa).
13 godina
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
mbaksa kaže...
RuskeGTT kaže...

samo za info: deklarirana po gradu na C2 hdi je oko 4,5-5 neznam tocno u decimalu...ja sam normalnom gradskom voznjom (do 60knh, bez naglih ubrzanja itd) postigao 3,4l na 100 (izmjereno ne board computerom, posto se ne naslanjam na njega, nego metodom ugasena crtica rezervara - ima ih 7, a rezervar je 41l, dakle svaka ima cirka 6l, natocio pun, vozio i cekao da se ugasi crtica i izracunao omjer potrosene litre/prijedeni km)

A kolka ti je potrosnja izmjerena "board computerom"? Zasto se ne oslanjas na njega? Nekako mi je to "odokativno" mjerenje nekako skakljivo... Uzmi u obzir to da ti se pod razlicitim uvjetima (visa ili niza temperatura, nagib auta) mogao prikazivati razliciti broj crtica za istu kolicinu goriva, a ujedno kako si siguran da ti sve crtice prikazuju istu kolicinu goriva? Takodjer, nesto goriva (5-10l) je uvijek i u cijevi od rezervoara do motora (tzv. rezerva).

 

BC ne sljaka, stoji vec 2-3 godine na 5,2...ne mice se, kako ga god ti vozio, ponistio sam ga bio par puta, pa sam vozio na puno nacina i svaki put 5,2...a stara neda da se ponistava jer ocito njoj pase da toliko pise, pa ga ne ponistavam...

 

a ovo ti je po meni dobra metoda, punis, pratis kad se gasi crtica na displayu (ako iams kazaljku onda je malo drugacije) i to je to...moze biti koji dec razlike, ali kazem ti, napravio sam sam tim tankom neznam koliko ali mislim 900km cirka...ne sjecam se, ovo ljeto bilo

15 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
mbaksa kaže...

A kolka ti je potrosnja izmjerena "board computerom"? Zasto se ne oslanjas na njega? Nekako mi je to "odokativno" mjerenje nekako skakljivo... Uzmi u obzir to da ti se pod razlicitim uvjetima (visa ili niza temperatura, nagib auta) mogao prikazivati razliciti broj crtica za istu kolicinu goriva, a ujedno kako si siguran da ti sve crtice prikazuju istu kolicinu goriva? Takodjer, nesto goriva (5-10l) je uvijek i u cijevi od rezervoara do motora (tzv. rezerva).

 

Ja vozim isto auto ko i Val, dakle Passat, 1.9TDI, 230,000km prešao. Auto je stvarno zahvalno, troši u kombiniranim uvjetima(grad+otvorena cesta), oko 5,5l. Na autocesti zna uzeti i litru više, premda nikad ne prelazim 130km/h. U nekim slučajevima sam znao potrošiti i 5l.

 

Metoda jeste odokativna, ali potvrđeno je desetinama puta, kad se upali rezerva, natoči i koliko km do novog paljenja rezerve.

Imamo televune, radivone, televizije, lektrika, lektrika, sva čuda, raj na zemlji brajo... Samo nemamo pisme, ni ognjišta ni smija... E!
15 godina
odjavljen
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
Val kaže...

nevezano uz temu, prva turbina izdržala do 300 000km, uglavnom laganija vožnja, ne preko 100, 110km/h, jedino svakih par vožnji ga stisnem malo jače čisto da ne uhvati gareži :D (recimo do 3000 okretaja navlačim i vozim jedno minutu), inače šaltanje u višu na nekih 2100 okretaja. primjer za one koji kažu da turbina nemože izdržat više od 150 000km - nemože za one likove koji voze u velikim okretajima i vade mast autu, konkretno, vozio sam se s nekim likom, šalta u veću na 4500 okretaja, naravno dizel i to čini mi se vectra iz negdje 1998.-1999.-2000... njegova neće (i nije izdržala dugo), al na ovakvoj vožnji, kažem, 300 000km prva turbina...

Naravno da će ti takvom vožnjom turbina trajati, kad je skoro i ne koristiš. Tek negdje oko 2000 okretaja turbina počinje stvarati tlak, zato i postoji jedna negativna posljedica koja se zove turbo rupa   - područje u kojem autu nedostaje snage jer turbina još nije u punom pogonu, a u pravilu bi u nižoj brzini bili preveliki okretaji. To se puno više osjeti na slabijim autima (recimo stari passat 1.6 turbo).

 

On topic: Ford Escrot 1,3 (karburator) otprilike 7-9 litara u gradu, ovisno o čoku, a na autoputu od 8 - 12 ovisno o brzini.

 

Edit: Kazaljka i paljenje rezerve su na nekim autima nepouzdani. Jedino pouzdano je točit do vrha i to kod dizela pri kraju treba pomalo jer zapjeni.

Heart: _/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_ Brain: __________________________
Poruka je uređivana zadnji put pon 13.12.2010 18:18 (MrBlc).
13 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Audi A3 8L (2000/model 2001) 1.9TDi 90ks ( uskoro +31ks Gabrek Tuning SKN )

 

Grad 5.5-6 litara sa klimom

Autoput do cca. 8 sa klimom

 

Gorivo većinom Tifon Class BS dizla i OMV Premium dizla, Lukoil tu i tamo, Ina samo krajnjoj nuždi.

 

Ne znam koliko je deklarirana ali mislim da ne odstupa puno, to je stari PD motor a ne common-rail, tako da vjerojatno mrvićak više troši ali je otporniji na loše gorivo našeg podneblja.

 

Cca 6.5 litara kombinirano bi ja rekao da troši.

 

Navodno se tuning ne odražava na povećanje potrošnje, već samo na +nm okretni moment,međuubrzanja i krajnju brzinu,max. Živi bili pa vidjeli, nije mala cifra za spucati u 10g star auto, ali fali mi tih 30ks.

 

 

Mali edit : 157 000km, nikad nikakvih problema, ulje sipam 5W-40 ful sintetika za dizle, shell ultra mi se čini.

 

Sa punim tankom prijeđem cca. 650km sa mojom vožnjom,nekad i manje jer koliko god i ne ide haha, volim ga stisnuti. Inače kad sam skuliran i po pravilima 700-750km nije posve nemoguća misija.

 

Cemetary gates
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.12.2010 8:29 (thedream).
16 godina
moderator
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
MrBlc kaže...

Naravno da će ti takvom vožnjom turbina trajati, kad je skoro i ne koristiš. Tek negdje oko 2000 okretaja turbina počinje stvarati tlak, zato i postoji jedna negativna posljedica koja se zove turbo rupa   - područje u kojem autu nedostaje snage jer turbina još nije u punom pogonu, a u pravilu bi u nižoj brzini bili preveliki okretaji. To se puno više osjeti na slabijim autima (recimo stari passat 1.6 turbo).

 

On topic: Ford Escrot otprilike 7-9 litara u gradu, ovisno o čoku, a na autoputu od 8 - 12 ovisno o brzini.

 

Edit: Kazaljka i paljenje rezerve su na nekim autima nepouzdani. Jedino pouzdano je točit do vrha i to kod dizela pri kraju treba pomalo jer zapjeni.

Kod turbodizela se koriste VTG ili turbine sa varijabilnim nagibom lopatica, koje se pale puno prije nego stare i smanjuju turbo rupu. Od turbobenzinaca samo 911 Turbo 997 koristi VTG, koliko mi je poznato, možda sad i neki drugi. Nemoj porediti stare passate i eskorte sa modernim turbodizelašima :D

Nedavno sam vozio burazovu Octaviju TDI sa 105ks. Board je pokazivao 5,7l/100km, ali dosta je težak auto, a i pun je bio. U odnosu na mog benzinca od 64ks - bolje vuče, manje troši :D

Poruka je uređivana zadnji put pet 10.12.2010 8:44 (DrNasty).
14 godina
neaktivan
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
MrBlc kaže...

 

Naravno da će ti takvom vožnjom turbina trajati, kad je skoro i ne koristiš. Tek negdje oko 2000 okretaja turbina počinje stvarati tlak, zato i postoji jedna negativna posljedica koja se zove turbo rupa   - područje u kojem autu nedostaje snage jer turbina još nije u punom pogonu, a u pravilu bi u nižoj brzini bili preveliki okretaji. To se puno više osjeti na slabijim autima (recimo stari passat 1.6 turbo).

 

On topic: Ford Escrot otprilike 7-9 litara u gradu, ovisno o čoku, a na autoputu od 8 - 12 ovisno o brzini.

 

Edit: Kazaljka i paljenje rezerve su na nekim autima nepouzdani. Jedino pouzdano je točit do vrha i to kod dizela pri kraju treba pomalo jer zapjeni.

MrBlc, kao što i kolega kaže...nisu to više one turbine od pred 20 godina, sad se to puno prije pali i puno drukčije (naprednije) radi, turbo rupe su sada izuzetak i to jako rijetki a ne više pravilo kao što je prije bilo...a pogotovo na autima zadnje generacije, gdje pojednostavljeno, 1 , manja turbina radi praktički gotovo stalno, i pokriva niže okretaje, dok se druga, veća, pali kasnije i pokriva više okretaje...ali nema više trubo rupe. Ni kod dizela ni kod benzinca, Imao jednom i A4 1,8T benz, 98 godište ako se ne varam, auto išao kao lud, ubrzavao daleko bolje od 1,8 običnog, ali nigdje turbo rupe, od starta pa do kraja ubrzanje jednoliko, fino, bez naglih izlijeva snage...

13 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

150ks, odličan motor. Još je luđi u A3-ojci pošto je lakša, 3vr varijanta, killer auto.

Cemetary gates
16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

da, ni kod mene se ne osjeti turbo rupa... inače, jel nebi bila najpouzdanija metoda napunit rezervoar do čepa, poništit kilometre, vozit i potrošit recimo do rezerve, otić ponovno na pumpu, napunit OPET ISTO DO ČEPA, pogledat koliko litara je stalo, pogledat koliko km je pređeno s tim litrama. Npr pređeno 1000km sa 55 litara, podijelite broj litara sa brojem kilometara (55/1000 - dobijete koliko litara potroši po kilometru), pomnožite to sve sa 100 i dobijete koliko litara pomnoži na 100km, tj potrošnju auta.. Najtočnija metoda, ili postoji nešto točnije? Ovo je čista logika, nikakve bijesne formule... Nevjerujem da postoji nešto preciznije, može se reć da ovo mjeri potrošnju u kap goriva  {#} naravno, pod uvjetom da se natoči ista količina goriva oba puta...

 

16 godina
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

Uvijek sam vise voljel dizelase nego benzince. Njihov okretni moment mi je zadivljujuc i cinjenica kako odlicno vuku po snijegu. Dodas k tome 4x4 pogon i imas mali tenk. Jedan od najdrazih dizelasa mi je audi-ev 3.0 TDI od 240KS s quattro pogonom. S namontiranim zimskim gumama na sva 4 kotaca, auto ide po terenu po kojem ne bi pomislil krenut s autom...

http://www.mediafire.com/?er4ng2zenhm
16 godina
neaktivan
offline
Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potrošnje

U Chevrolet Cruze-u 2.0 dissel sa 150 ks u auto blicu kažu da ima jako izraženu turbo rupu, tako da i u suvremeni automobili nisu oslobođeni turbo rupe.

13 godina
offline
RE: Dizelaši: realnost tvornički deklarirane potro
MrBlc kaže...
Val kaže...

nevezano uz temu, prva turbina izdržala do 300 000km, uglavnom laganija vožnja, ne preko 100, 110km/h, jedino svakih par vožnji ga stisnem malo jače čisto da ne uhvati gareži :D (recimo do 3000 okretaja navlačim i vozim jedno minutu), inače šaltanje u višu na nekih 2100 okretaja. primjer za one koji kažu da turbina nemože izdržat više od 150 000km - nemože za one likove koji voze u velikim okretajima i vade mast autu, konkretno, vozio sam se s nekim likom, šalta u veću na 4500 okretaja, naravno dizel i to čini mi se vectra iz negdje 1998.-1999.-2000... njegova neće (i nije izdržala dugo), al na ovakvoj vožnji, kažem, 300 000km prva turbina...

Naravno da će ti takvom vožnjom turbina trajati, kad je skoro i ne koristiš. Tek negdje oko 2000 okretaja turbina počinje stvarati tlak, zato i postoji jedna negativna posljedica koja se zove turbo rupa   - područje u kojem autu nedostaje snage jer turbina još nije u punom pogonu, a u pravilu bi u nižoj brzini bili preveliki okretaji. To se puno više osjeti na slabijim autima (recimo stari passat 1.6 turbo).

 

On topic: Ford Escrot otprilike 7-9 litara u gradu, ovisno o čoku, a na autoputu od 8 - 12 ovisno o brzini.

 

Edit: Kazaljka i paljenje rezerve su na nekim autima nepouzdani. Jedino pouzdano je točit do vrha i to kod dizela pri kraju treba pomalo jer zapjeni.

  vidi se da nisi nikad vozio taj motor :)

meni turbina pocne na 1400, a na 1700 vec vuce punom snagom...

 

i da se ne zabunis, prije kad sam vozio taj auto sam ga cesto vozio muski, ali me cisto zanimalo koliko moze normalne kulturne voznje potrositi po gradu...i eto rezultata...

a kad sam vozio RI-ZG (po staroj cesti, naravno, autocesta je za pyckice) trosio je 5 na 100 ravno...s time da sam imao jos 100kg viska u obliku frenda i s time da sam ga gazio cijelo vrijeme (a pogotovo na natrag u 3 ujutro po ekstra magli - nitko na cesti...nemas boljeg)

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice