Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.191.459
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

Imam problem s frendovim 1.25zetecom starim. Ona verzija bez protoka zraka.

 

Ugl, već su majstori prije mene sve moguće izmjenjali, od bobine, do senzora tlaka grane, auto idalje u vožnji zna sam nadodati gas, i lad ga se izbaci iz brzine đubre drži se na 2000okr i neće past okretaji dok se ne zaustavi auto, čak i tad ostane 10-15sek na tim okr.

 

Vakume sam sve pregledao, bio sam PCV blokirao, planiram probat regulator minimuma promjeniti, ali bio mi je neispravan došao jučer novi, sad čekam da dođe drugi.

 

 

Ima tko kakve ideje koje mu padaju na pamet, budite slobodni komentirat!

 Očistiti EGR ventil i provjeriti da li je ispravan, očistiti klapnu gasa, očistiti kontakte papčice gasa.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mrbean kaže...

Kakva su iskustva sa BMW e90 330d? Jel velika razlika u odnosu na 320d?

 

Malo gledam pa razmisljam između F30 320D / E90 330D / E90 320D. Mislim da je od ta tri bolja opcija F30 320D, ali između E90 320/330?

Ako netko ima/je imao, kolika je potrošnja, troškovi održavanja i sl.? Računam si prosjek oko 8-9-10L kombinirano?

Moj buraz ima 330d i to je mašina za 10, potrošnja ko upaljač s obzirom na snagu (cca 7.5l/100 prosjek, na otvorenoj komotno ispod 5). 

E90 320d ima problema sa lancem (puca lanac), a na F30 320d misim da su to popravili.

 

Ja bi uvijek gledao šestaka kod BMW-a. Jeste da malo više troši ali i ide.

 

Svaki BMW je skup za održavanje. Što je noviji i skuplji je. Mislim da ove F serije imaju još veći pritisak na common rail grani, tako da ako začepi dizna zna napraviti sranje sve do pumpe visokog pritiska (uključujući i razvodnu cijev).

Xtreme_Dama; Youtube: https://www.youtube.com/user/DamaTheCrow
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ekipa moze mala pomoc, trebaju mi preslavke za sjedala za tiguana 2013 godina, pa ako znate gdje ina za kupiti?

http://trakt.tv/user/MjezZza
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 Ah Dalibor. Lik se obogatio prodajom VHS kazeta sa MTV spotovima osamdesetih.... 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mrbean kaže...

Kakva su iskustva sa BMW e90 330d? Jel velika razlika u odnosu na 320d?

 

Malo gledam pa razmisljam između F30 320D / E90 330D / E90 320D. Mislim da je od ta tri bolja opcija F30 320D, ali između E90 320/330?

Ako netko ima/je imao, kolika je potrošnja, troškovi održavanja i sl.? Računam si prosjek oko 8-9-10L kombinirano?

 E90 lci pretpostavljam?

Ako te zanima mogu se raspisati za BMW

Evo prošli četvrtak sam se vratio na BMW nakon 15 mjeseci CLS 500

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
mrbean kaže...

Kakva su iskustva sa BMW e90 330d? Jel velika razlika u odnosu na 320d?

 

Malo gledam pa razmisljam između F30 320D / E90 330D / E90 320D. Mislim da je od ta tri bolja opcija F30 320D, ali između E90 320/330?

Ako netko ima/je imao, kolika je potrošnja, troškovi održavanja i sl.? Računam si prosjek oko 8-9-10L kombinirano?

 E90 lci pretpostavljam?

Ako te zanima mogu se raspisati za BMW

Evo prošli četvrtak sam se vratio na BMW nakon 15 mjeseci CLS 500

 530D ? Ajmo malo detalja . 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...

 530D ? Ajmo malo detalja . 

 Da E60 530D 218ks tvornički

Mapa sedox performans 272ks, sa svim preinakama bi trebao imati jedno cca 290ks. Veskov downpipe, lastovčić protočni + sve ostalo.

Izvana full M5 optika, 19 coli org M5 felge.

ZF 6 brzina mjenjač 6HP19

Od opreme ima : Bi-xenon, dvozonska automatska klima, grijanje sjedala, pdc, automatska svijetla i brisači, sportski volan, električna sjedala + retrovizore i sve to standard više manje za bmw taj.

Fali mi veliki ekran i navigacija,ali zato ću tu kupiti Android navi + zadnju kameru i složiti. Unutrašnjost je prije dvije godine,sašivena potpuno nova - nappa koža sve + crno nebo alkantara (cca 2000€). Izvana složen u M5 i ofarban u mat crno, ima još i LCI štopke

 

 

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
Rucipe kaže...

 530D ? Ajmo malo detalja . 

 Da E60 530D 218ks tvornički

Mapa sedox performans 272ks, sa svim preinakama bi trebao imati jedno cca 290ks. Veskov downpipe, lastovčić protočni + sve ostalo.

Izvana full M5 optika, 19 coli org M5 felge.

ZF 6 brzina mjenjač 6HP19

Od opreme ima : Bi-xenon, dvozonska automatska klima, grijanje sjedala, pdc, automatska svijetla i brisači, sportski volan, električna sjedala + retrovizore i sve to standard više manje za bmw taj.

Fali mi veliki ekran i navigacija,ali zato ću tu kupiti Android navi + zadnju kameru i složiti. Unutrašnjost je prije dvije godine,sašivena potpuno nova - nappa koža sve + crno nebo alkantara (cca 2000€). Izvana složen u M5 i ofarban u mat crno, ima još i LCI štopke

 

 

 Sve lijepo osim volana i auspuha...

Truth in engineering.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Mislim da ću dati na tapeciranje u M izgled,jer su skroz slični. A M sam imao u 630i

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

to sta psa nema benzince sa 200 300ks i vise, ne znaci da nema dobre benzince...

1.2 je hvaljen, trosi malo i ide ok, 1.6 jbt sa 225ks je brutala

neznam realno sta ce nekome vise od 225ks u bilo kakvom autu...pa i da ga zavidaju u 208icu buducu, sa plug in strujom...brutala

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema
1.2 PT crkavaju, gdje je neki 1.4T-1.5T? Trebali bi imati neki motor od 150ks benzinac od 1.4-1.5L kao svaki ozbiljniji proizvodac.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

sta nije 130 dovoljno?

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Dovoljno je ali ocekujem vise od takve grupacije. Ako moze Kia imati motor od 140ks onda bi trebao i Pug.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Novi Yaris je moram priznat podosta podbacio, Toyota je srozala kvalitetu izrade koliko vidim na prvu (uzas s vratima, interijer isto nije napravio neki iskorak) a i auto nije toliki generacijski napredak kao sto je to bio zadnji model. Cijena paprena (vjerovatno oko 150k kod nas) jedino ostaje za vidjet novi Hybridni pogon koliko ce biti bolji od trenutnog.

 

 

 

 

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.10.2020 21:03 (ivanoile).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Mislim da ću dati na tapeciranje u M izgled,jer su skroz slični. A M sam imao u 630i

 Neces stavit noviji tip volana ?

Truth in engineering.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Nema potrebe. Sviđa mi se kako je, također je volan u odličnom stanju, ali eventualno cu dati na to tapeciranje da izgleda kao M

Ali i to cu vidjeti. Nzm realno koliko cu auto zadržati pa ono. Jer često mjenjam aute

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Novi Yaris je moram priznat podosta podbacio, Toyota je srozala kvalitetu izrade koliko vidim na prvu (uzas s vratima, interijer isto nije napravio neki iskorak) a i auto nije toliki generacijski napredak kao sto je to bio zadnji model. Cijena paprena (vjerovatno oko 150k kod nas) jedino ostaje za vidjet novi Hybridni pogon koliko ce biti bolji od trenutnog.

 

 

 

 

 

Prije 6 tjedana sam ga imao priliku isprobati i provozati - kod top opreme iznuta izgleda cak i OK,

jer je vise koze i sadrzi sredisnju konzolu, dok osnovni paketi i srednji nemaju ni naslon za ruku na sicu:

https://fahrzeuge.ellensohn.at/vehicles/toyota-yaris-15-vvt-i-hybrid-design/?i=2222222225640545

https://fahrzeuge.ellensohn.at/vehicles/toyota-yaris-15-vvt-i-hybrid-design-4/?i=2222222225714675

 

Izvana s prijeda izgleda cak i OK, al guzica mu je uzasna ruzna, kao plasticni implatantni kod danasnjih "influencera".

Masina je relativno i dobra, nema pocukivanja i poskakivanja, bez obzira sto je samo 3 cilindra.

 

Gepek je uzasno malen, naspram prosle generacije je smanjen, to se primjeti i na oko, a po mjerenju je "isto",

no nije, plici je prostor i manje stvari stane u njega.

 

Iskreno, da mu je vratiti guzicu iz 2017. i ostaviti njusku od ove generacije - to bi bio veoma lijep autic.

Straznja klupa isto ima nesto manje mjesta nego prije, al moze se sjediti bez frke.

 

Najtuznije je to, sto i u najjacem paketu, volan vise nema preferiranu kozu, kao na prijasnjim verzijama,

nego je stavljena jeftina glatka koza (koja je opet bolja nego na C-HRu), al daleko losija

nego na Yarisu 2017.

 

Cijena automobila je jednostavno prevelika - za te novce se kupi i nova Corolla Hatch sa 1.2T benzincem,

odnosno i C-HR sa dobrom opremom se moze dobiti za koju tisucu vise.

 

Nadu ulazem u Yaris Cross, koji mi se dimenzijama i dizajnom cini super, kao mali RAV4, no nadam se da cijena nece

biti veca od sadasnjeg C-HRa, a kako su krenuli u Toyoti, tesko da nece biti, bas zbog tehnikalija kao sto su eAWD itd.

 

Kupiti ga kao godisnjaka za 12-13.000€ - da, ali za 23.000€ - ne.

 

Usporedba volana:

 
 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Poruka je uređivana zadnji put pet 30.10.2020 9:48 (Čitatelj).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...

Novi Yaris je moram priznat podosta podbacio, Toyota je srozala kvalitetu izrade koliko vidim na prvu (uzas s vratima, interijer isto nije napravio neki iskorak) a i auto nije toliki generacijski napredak kao sto je to bio zadnji model. Cijena paprena (vjerovatno oko 150k kod nas) jedino ostaje za vidjet novi Hybridni pogon koliko ce biti bolji od trenutnog.

 

 

 

 

 

Meni je dizajn zaista odlican, ali druge stvari su poprilicno zalosne. Pogotovo taj zvuk limenke, preko tog ne bi mogao prec da je ostatak ne znam kako dobar. 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kada zatvori vrata kao da je sutnuo limenku.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Top.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ekipa imam polovan akumulator, u autu je vec 15 dana, u pitanju je AGM medjutim primjetio sam na bocnim zidovima kao da se lagano uvukao ka unutra, jedva primjetno ali jeste, pola mm mozda, pod rukom se osjete mali valovi

Auto radi sve pet, ujutru prvo paljenje na start, ne pada ispod 11.2V sto je odlicno, sa starim koji je bio skoro nov (topla) padao je do 10.3V

U stanju mirovanja je oko 12.6V

Na jednom sajtu sam nasao da to kao moze biti normalno ali opet nisam miran

Akumulator je star 3 i po godine


Poruka je uređivana zadnji put pet 30.10.2020 15:08 (next'24).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Pazi da se nije uvukao nego napuhao.
10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Nije nije, uvucen 100% gledao sam
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
Dovoljno je ali ocekujem vise od takve grupacije. Ako moze Kia imati motor od 140ks onda bi trebao i Pug.

 Mislis da psa bas briga sta ti i ja ocekujemo 😂

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
mrbean kaže...

Kakva su iskustva sa BMW e90 330d? Jel velika razlika u odnosu na 320d?

 

Malo gledam pa razmisljam između F30 320D / E90 330D / E90 320D. Mislim da je od ta tri bolja opcija F30 320D, ali između E90 320/330?

Ako netko ima/je imao, kolika je potrošnja, troškovi održavanja i sl.? Računam si prosjek oko 8-9-10L kombinirano?

 E90 lci pretpostavljam?

Ako te zanima mogu se raspisati za BMW

Evo prošli četvrtak sam se vratio na BMW nakon 15 mjeseci CLS 500

 Ja kad vidim e60 odma mi sve najgore prođe kroz glavu. U mojoj okolici ima par komada, ne znam koji je u lošijem stanju.... 

 

Ovaj izgleda top! 

 

 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Znam kako ti je. 2018 taman u ovo vrijeme sam htio uzeti E60, bio gledao 5 komada u dva tjedna. Dva ZG, jedan Ivanic grad, jedan Pleternica i jedan Požega. Svih 5 groblje bilo i nisam uzeo, naletio slučajno na 630i i bio to uzeo. Ovog sad sam dobro gledao i testirao i onda uzeo jer stvarno je dobar

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na octaviama 2 fl 1.6 tdi sa problemom hladnjaka egr-a, jel se i taj problem oko hladnjaka podrazumijeva da je uklonjen ako je dpf blindiran i iskljucen? 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Francuz sa talijanskim srcem

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

U današnje doba kada se ljudi distanciraju, autoindrustija je skroz kontra, svi udruženi sa svima, možda bude više ovakvih masterpiece-ova u buduće

 

Naletio jučer na još jednoga

Čovjek je blizu firme di radim, taman izlazim sa posla i idem doma, kad ubacuje se on ispred mene

 
 

OGLAS:
Radim oko 3 godine već u okolici i nisam nikada vidio tog swifta, čovjek je prvi vlasnik i fakat ga je cijelo vrijeme držao u garaži, jedva vozio, auto je mint, da ga sad nije objavio u oglasu, nebi imao pojma da je još jedan u okolici

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 31.10.2020 11:02 (1BIT).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Se isplati mijenjati astru j 1.7 cdti 92 za 1.6 132 kw sa ugradjenim plinom?Vecinom vozim gradsku voznju.Opcenito o tom 1.6 132 kw da li itko ima saznanja,kvarovi,odrzavanje u odnosu na 1.7 cdti?Problematike s motorom,itd?Hvala unaprijed na svakoj informaciji!

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

Se isplati mijenjati astru j 1.7 cdti 92 za 1.6 132 kw sa ugradjenim plinom?Vecinom vozim gradsku voznju.Opcenito o tom 1.6 132 kw da li itko ima saznanja,kvarovi,odrzavanje u odnosu na 1.7 cdti?Problematike s motorom,itd?Hvala unaprijed na svakoj informaciji!

 Ne. Tanki ventili. Motor je inače ok, ali nema smisla. Rađe stavi downpipe na taj 1.7 i mapiraj ga. Ispast če te 10x bolja kombinacija.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice