Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.228.177
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Ruske ima Cool blue boost, ako se dobro sjećam on nema problema kod tehničkog iako su to žarulje od 80W dok su klasične 55W. Ja sam imao Osram NB Laser, solidne, ali nakon 11.mjeseci krepale, a i drugi imaju slična iskustva. 170kn svake godine davat na žarulje? Ne, hvala. Bolje onda kupim sad ove nove Osram LED koje su navodno legalne u EU.

 Pa zar odu tako brzo iako se po danu koriste DRL?Kratka palim samo predvečer i po noći...

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
ivanzu kaže...
 Sve je to sranje jer 15A je max. sto moze izvuci iz auta. Neka uzme neku Makitu+baterije pa povremeno napuni.

 

Ma Makita je isto kita - tj. drek - Parkside iz Lidla radi bolje baterije i uredjaje od Makite.

Ako bi joj uzimao baterijsku, onda Hitachi (HiKoki) - znam iz prve ruke da su veoma dobri 18V uredjaji,

makar sam vidio reklamu za Parkside Pro 20V akku uredjaj, sigurno nije los - sva moja iskustva sa Parksideom su dobra.

 

Inace sam prvo gledao Proxxon, ali oni jos nemaju tako nesto u ponudi, makar imaju vec dosta elektricnog alata.

 

Losa iskustva imam sa Einhell, Bosh i Black&Decker alatima, a i Makita (Maktec) se pokazala kao kita.

Sa Hitachi/HiKoki i Parkside (Kompernass) baterijama i uredjajima imam super iskustva.

 

Eventualno da joj uzmem DeWalt XR DCD771C2, 140€, cini se kao solidan uredjaj sa 18V baterijom.

 Stvarno uspoređuješ Makitu i Parkside? Jedna marka iz vrha ponude i jedna koja je lutrija, kupiš i neznaš dal će radit ili neće.

Ako ćeš najkvalitetnije onda Hilti, ako ti treba najsposobniji impact onda Milwaukee, nakon toga Makita, DeWalt, Bosch (plavi).

Hitachi od prije 10 godina je bio uz Hilti, a današnji daleko od vrha.

big_guy kaže...
ZooZ kaže...

Ruske ima Cool blue boost, ako se dobro sjećam on nema problema kod tehničkog iako su to žarulje od 80W dok su klasične 55W. Ja sam imao Osram NB Laser, solidne, ali nakon 11.mjeseci krepale, a i drugi imaju slična iskustva. 170kn svake godine davat na žarulje? Ne, hvala. Bolje onda kupim sad ove nove Osram LED koje su navodno legalne u EU.

 Pa zar odu tako brzo iako se po danu koriste DRL?Kratka palim samo predvečer i po noći...

 Da. Imaš i na njihovoj stranici Lifespan 150/300h.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema
Imam Makitu i nemam problema tako da ne znam, mozda su sada smece posto je moje staro 5+ godina. Ako stalno skida kotace onda neka uzme neku 1/2 polugu koja se izvlaci.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

A phillipssove white/extreme vision?

┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Stvarno uspoređuješ Makitu i Parkside? Jedna marka iz vrha ponude i jedna koja je lutrija, kupiš i neznaš dal će radit ili neće.

Ako ćeš najkvalitetnije onda Hilti, ako ti treba najsposobniji impact onda Milwaukee, nakon toga Makita, DeWalt, Bosch (plavi).

Hitachi od prije 10 godina je bio uz Hilti, a današnji daleko od vrha.

 

Hilti nikako ne moze biti najkvalitetniji - bas suprotno - najslabiji, lose baterije, mutno jamstvo (20 godina, al samo 2 godine na bateriju i materijale, i samo godinu dana na besplatne popravke),
Hilti je mozda i najvece smece iz te cijele liste.

Za razliku od Hiltija, Parkside (Kompernaß) ne radi svoju elektroniku, nego kupuje od drugih i radi samo kucista
i dizajn - vecinom su unutra motori od Hitachija, sto je zapravo jako dobro, puno snage a i trajne baterije.

Milwaukee je isto sto i AEG, spadaju u istu grupu, tako da je cesce povoljnije kupiti jednaki model iz AEG-a i ustedjeti 20-30%.
Razmisljao sam o tome, ali baterije su im isto tako "meh".

Bosh nikad vise - sve sto sam imao od Bosha, slaba snaga, slabe baterije. Makita danas isto tako, kak te posere - moze bit super a moze biti smece.
Nemaju nikakav napredak niti nove modele, vecinom su to modeli izmedju 2010-2014, dakle apsolutno nista novo, samo prepakiraju i prodaju pod novo.

DeWalt mi je super, ali... nisam jedini koji se susreo s tim, da DeWalt ne ogranici snagu uredjaja, nego uvjek daje "the best of" sto moze izvuci iz motora,
i na kraju se pregrije i samozapali. Tako da, s njima oprezno, ne forsat, pustit da se ohladi, inace pa-pa DeWalt.

Volio bih naci BGS alat, al nema ih bas puno da su na baterije, oni vecinom rade na komprimirani zrak - a tu je BGS i dalje king.

Tipa ovaj BGS je sigurno vrhunski, al za 300€+ i mora biti:
https://www.amazon.de/dp/B074FZHWY1

Recimo Parkside PABSP je 20V Brussless uredjaj, spada u njihovu Performance seriju, i sigurno nije los,
a baterije su im zapravo vrh - na njih mozes stvarno racunati da ce raditi 3 godine bez da odapnu baterije,
a i jamsvo je 3+3 godine (uredjaj + baterija) https://www.amazon.de/-/en/Parkside-Performance-Cordless-Battery-Charger/dp/B083QMVV3T

Recimo ovaj AEG je radjen sa istom tehjnikom kao i Milwaukee, tako da se za 50-70€ manje dobije isti alat:
https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07VS4J8MT/

Osobno koristim alat na struju, nema gubitna snage ni gubljenje vremena na punjenje, jedino ogranicenje je zica,
a moj osobni "to go" alat je Iskrina kombo-busilica iz 1986. (nema vrtnju u oba smjera), u koferu imam i busilicu,
brusilicu, cirkularnu pilu, sve samo mjenjas nastavke na busilici, koja je cijela radjena od aluminija - nepoderivo,
jos imam originalne cetkice, a koristim ju veoma cesto - dok ista ta Iskra poslije-ratna je plasticni drek na sibici.
Ova stara je teska, i svojom masom daje dodatnu stabilnost i trajnost - takav se alat vise ne proizvodi.

Tesko se danas odluciti, puno je kineskih brandova koji se svi rade u jednoj tvornici, i to ljudi masovno kupuju.
Cak mogu reci i da je Black&Decker smece, i otkad su se udruzili sa Stanley alatom - i sam Stanley je postao drugorazredno smece koje puno kosta.

Vremena se mijenjaju - danas je super, sutra ne valja - isto tako i predratna Iskra je bila vrhunski alat koji je svaki pravi majstor morao

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
big_guy kaže...

A phillipssove white/extreme vision?

Imam ih, oke su ali svjetlo nije plavo/bijelo ako si to mislio. 

 

Evo ti stara usporedba sto sam napravio.

 

 

OEM OEM
Extreme Vision Extreme Vision
Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2020 13:59 (ivanzu).
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
big_guy kaže...

A phillipssove white/extreme vision?

Imam ih, oke su ali svjetlo nije plavo/bijelo ako si to mislio. 

 

Evo ti stara usporedba sto sam napravio.

 

 

 Ne mozes uslikati boju svjetlosti osim ako si na aparatu stavio fiksni WB. Ako ti je na automatici ili mobitel zaboravi....

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja još furam GE i dobre su mi

General electric megalight ultra, jeftinije i od osram night breaker i philips extreme vision, nisu žute

 
 

Šteta samo šta ih nema više u auto kreši za kupit, tj sad opće ne znam dal ih ima gdje u hrv za kupit osim sa ebay-a direkt iz de naručit...

 

 

BTW:
vw počeo ulagati u razvoj da im buduća vozila ne trunu...

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2020 14:36 (1BIT).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Moja iskustva sa Hilti alatima su odlična od savjeta pri kupovini, nabave dodatnih dijelova do servisa u roku 5 dana od slanja poštom alata njima do povratka istog nazad. Najslabiji? Jedini koji je jači i to u impact programu je Milwaukee. I ne, taj AEG nije ni približno Milwaukeju.

Parkside aku bušilica kupnjena u Lidlu neradi, zamjenim opet neradi, onda sam tražio nazad novce.

 

Hitachi mala brusilica 3 godine stara u utorak je izgorila na kolektoru,gledam u trgovini Makite, i priđe mi lik pita kako može pomoć ja mu objasnim situaciju on meni kaže: Pa da to je normalno,zato imamo zamjenske rotore za 120kn.Tako da zamjenio i sad me zanima koliko će dugo radit , a najmanje ju koristim jer mi na njoj stoji lamelna brusna ploča, dok Bosch iz 90-tih sa brusnom i Makita sa reznom pločom koje puno više koristim, rade. Velika Bosch stara 12 godina jedini kvar je ležaj koji košta 80kn. Ali vrh brusilica je ipak Fein, imam jednu staru od 2.2kW ali ju rijetko koristim jer je preteška.

Od aku alata einhell i Defor nakon 6 mjeseci sam bacio. Uzeo Makitu 18V oko 3 godine stara radi odlično i prije par mjeseci uzeo manju 12V isto radi perfektno svaki dan.

Kad vidim da ostali profesionalni majstori počnu koristit Parkside i slične onda budem i ja promislio da probam ponovno.

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2020 14:53 (ZooZ).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Malo sam istrazio kakvo je stanje sa Hitachi/HiKoki alatom, oni su kupili Metabo, a onda je Hitachi-HiKoki pogon kupila

druga firma, makar se svi rade po istoj tehnologiji, a sa Metabo CAS-om se moze koristiti hrpa baterija od drugih

proizvodjaca, jer je standarniziran konektor, snaga i oblik.

 

https://www.cordless-alliance-system.com/

 

Tako da sam se ipak odlucio za Metabo, odnosno "povoljni" brand Hitachi/HiKoki, baterije

su povoljne i ima ih svuda, a uredjaji su jako dobri.

 

Cak dolaze i u istoj kutiji sa istom opremom, a Hitachi je 25% skuplji (150€/200€):

https://geizhals.eu/metabo-bs-18-set-cordless-screw-driller-incl-case-2-batteries-2-0ah-accessories-602207910-a2308669.html

https://geizhals.eu/hitachi-ds18djl-cordless-screw-driller-incl-case-2-batteries-1-5ah-accessories-950-004-13-a1249688.html

 

Bit ce sestricni super, imat ce i dodatni alat, pa ce ga mozda i cesce koristiti, a ne samo dvaput godisnje.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Hitachi ti dela ecu, klapne gasa i još neke dijelove za Fiat-a.
Evo ti ecu od Hitachi-a sa fiat-ovog 1.8 motora koji se ugrađivao u punta hgt, stila itd...

 

BTW:
A tek kad vidiš Fiat-Hitachi bagere auuf

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2020 16:21 (1BIT).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ovo je slikano da se vidi razlika u snazi snopa, okom vidim da su obje zute kada pogledam u projektor.
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Hitachi ti dela ecu, klapne gasa i još neke dijelove za Fiat-a.
Evo ti ecu od Hitachi-a sa fiat-ovog 1.8 motora koji se ugrađivao u punta hgt, stila itd...

BTW:A tek kad vidiš Fiat-Hitachi bagere auuf

 

Hitachi trafoi su se do sredinom 2000ih proizvodili i u Zagrebu, tocnije u Koncaru - sto ne znaci da su bili losi,

dapace, radjeni su samo za izvoz, i to u Koreju i Japan. Kasnije su Japanci od toga odustali, jer je sredinom 2010ih bilo

previse srota, odnosno provjera kvalitete vise nije bila na razini - a tehnologiju se jos uvjek koristi, osobito u novim

Koncar vlakovima - koji se svako malo pokvare, jer je provjera kvalitete na zalost ravna nuli. Prije su ih radili bolje.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Hitachi trafoi su se do sredinom 2000ih proizvodili i u Zagrebu, tocnije u Koncaru - sto ne znaci da su bili losi,

dapace, radjeni su samo za izvoz, i to u Koreju i Japan. Kasnije su Japanci od toga odustali, jer je sredinom 2010ih bilo

previse srota, odnosno provjera kvalitete vise nije bila na razini - a tehnologiju se jos uvjek koristi, osobito u novim

Koncar vlakovima - koji se svako malo pokvare, jer je provjera kvalitete na zalost ravna nuli. Prije su ih radili bolje.

 Nisam ja nigdje napisao da su loši, dapače pokazali su se dobri u fiat-u, dok su se magnetti marelli znali kvariti...

Nisam znao ovo za trafiće, fala za info
Znam samo da je končar odustao od serijske proizvodnje i općenito proizvodnje malih transformatora, te sad rade isključivo samo po narudžbi velike di nemaju veliku konkurenciju i di je velika odgovornost, ali i zarada...

 

EDIT:

Da ne zaboravimo i Hitachi hard diskove

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.10.2020 22:01 (1BIT).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pozdrav svima,
Izgleda da mi je cvrkno radio u c-klasi(w203 2006. god)
Sad se mislim dal uzeti opet original radio(cuo sam da su inace skloni kvarovima) ili da za slicnu cijenu uzmem neku multimediju(koju?)..
Znam da je original-original i da bi kod buduce prodaje vise vrijedio original radio nego skuplja multimedija, ali opet s druge strane tu je moj gust, volim moderniji stih,usb,navigacija,touch,android itd. Al za novi auto ipak nemam love..

Kakva su vasa iskustva sa tim multimedijama i moze li netko preporucit neku?

 

recimo ja sam naletio na ovako nesto KLIK 

jel vrijedi to uzeti?

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Original radio vs dobar 2 DIN aftermarket radio su kod prodaje ista stvar, neće nijedan ni spustit ni dići cijenu auta. Ja bi osobno išao na dobar, novi 2 DIN radio za 300-400€, nema nikakvog smisla bacati 200€ u polovni original radio koji opet može tko zna kada krepati, a i nemaš nikakve normalne funkcije na njemu.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
E tako nekako i ja razmisljam, jedino eto reko kod kupovine mozda ljudi cijene original..
Inace sta mislis o ovome gore sto sam linkao? Iako on ispadne nekih 200 eura na aliexpressu ili treba naci bolji i skuplji.

Ja ne znam uopce sto trebam traziti i po cemu se razlikuju..
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Vecian tih kineza ti je u srzi zapravo ista, PX5 (obvezno 8core model) maticna, isto kao i u ovome, ima jos nekih modela, PX3, PX6, jedino se vanjski izgled prilagodava vozilu. Jedan frend ima u TTu godinu i pol kak sam mu ugradio i nikakvih problema, sve radi, komande s volana... Drugi frend u Octavii 3 isto ima preko 2 godine i nikakvih problema. Zvuk je iznenadujuce dobar i nisam primjetio nikakvu razliku naspram original Audi radia.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

stavi pioneer ili alpine pa ćeš primjetiti razliku 

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Hitachi ti dela ecu, klapne gasa i još neke dijelove za Fiat-a.
Evo ti ecu od Hitachi-a sa fiat-ovog 1.8 motora koji se ugrađivao u punta hgt, stila itd...
 

BTW:
A tek kad vidiš Fiat-Hitachi bagere auuf

 

 Hitachi je malo sranje za čunirati s kopijama čuning programa. Pogotovo na novijim grobljima.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pezer kaže...
E tako nekako i ja razmisljam, jedino eto reko kod kupovine mozda ljudi cijene original..
Inace sta mislis o ovome gore sto sam linkao? Iako on ispadne nekih 200 eura na aliexpressu ili treba naci bolji i skuplji.

Ja ne znam uopce sto trebam traziti i po cemu se razlikuju..

 Koga briga za original radio na 14g starom autu.. Šta ti znači original radio kada su mu funkcije nula.

Ne razumijem se uopće u te 2 DIN radie jer nisam nikada sebi ugrađivao, istraži internet pa vidi komentare za model koji te zanima pa si ocjeni odgovara li ti.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav, moze preporuka nekakve hidroizolacijske/vodootporne masti za izolirati prednje lezaje amortizera na Astri H? Danas promjenjeni lezaji i amortizeri pa odmah da stavim mascobu da sam miran :D
Slike prije i nakon ispod. Ako tko ima astru h neka provjeri da ih ne pogodi sok kao i mene :')
[url=http://profile.xfire.com/lux21][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/lux21.png[/img][/url]
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Luxy2501 kaže...
Pozdrav, moze preporuka nekakve hidroizolacijske/vodootporne masti za izolirati prednje lezaje amortizera na Astri H? Danas promjenjeni lezaji i amortizeri pa odmah da stavim mascobu da sam miran :D
Slike prije i nakon ispod. Ako tko ima astru h neka provjeri da ih ne pogodi sok kao i mene :')

 Ja ti kod quadova koristim ovo.

Jer odbija vodu i sprecava hrđu... samo po meni izmisli nekakav poklopac...

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ide litijeva mast.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
Luxy2501 kaže...
Pozdrav, moze preporuka nekakve hidroizolacijske/vodootporne masti za izolirati prednje lezaje amortizera na Astri H? Danas promjenjeni lezaji i amortizeri pa odmah da stavim mascobu da sam miran :D
Slike prije i nakon ispod. Ako tko ima astru h neka provjeri da ih ne pogodi sok kao i mene :')

 Ja ti kod quadova koristim ovo.

Jer odbija vodu i sprecava hrđu... samo po meni izmisli nekakav poklopac...

 Poklopac ima gore, samo je skinut za potrebe slikanja. Hvala na preporuci! :)

[url=http://profile.xfire.com/lux21][img]http://miniprofile.xfire.com/bg/sh/type/0/lux21.png[/img][/url]
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

 

Ovo je bolno, i za mene i za auto 

7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 

Nakon 10min gledanja videa, dobio sam osjecaj kao da sam ga gledao cijelu vjecnost.

Po meni su tu slampavo ili nikako odradili teoretsku nastavu, sofer(ka) nema ni dobro namjesten sic,

jedva nogama dohvaca pedale i ne moze se nogama osloniti na mjesto za odmor stopala - ako do njega ne mozes, krivo sjedis,

odnosno predaleko od pedala - dakle ili zavaljeno kao u fotelji lezis, ili si nagnut prema naprijed, pa opet ne valja.

 

Druga stvar, sofer(ka) mora gledati na mjenjac, i opet se gubi - dakle poligon nije odradjen kako spada - 5 sati poligona

je za to dovoljno, da se dobije osjecaj za mjenjac, i na ovim modernim novim automobilima, to se sa malim prstom mjenja.

 

Sve u svemu, ne krivim nju, nego njihovo skolstvo i instruktora - ocito u GB svatko moze biti instruktor i primjecivati greske,

a ne govoriti o greskama - treba na svaku gresku opomenuti, da sofer(ki) to udje u pamcenje i osjecaj, i da ne ponavlja istu

gresku, pa sa greskama stece i navike (krive) voznje.

 

I mislim si "pa koji je instrutor debil", cak joj i kaze da starta vozilo u brzini - tog nema NIGDJE! Njemu otkaz i da nikad vise ne bude instruktor.

 

Kretanje pod rucnom nisu uopce vjezbali, pa jel to moguce - ona je definitivno neduzna, instruktor je idijot.

 

To je zapravo ispit??? Pa ako ti instruktor jednom nagazi ili pomakne volan, to je pad, papa! Ovi englezi stvarno nisu normalni!

Iskreno - zenska da ode 15h pologon + cestu u HAK-u, vozila bi kao Schumacher, a ne kao ovi papci englezi.

 

Dakle postoje losiji vozaci od talijana i njemaca - englezi! Cak i ameri bolje voze (makar automatike), al ovi englezi su cudo nekulture i idijotizma!

(jos me sve zbunjuje jer je na krivoj strani, kad god skrece desno imam osjecaj kao da je fulala traku, al to je do mene, ne do nje)

 

Ona radi samo ono sto joj on dozovli, a on joj dozvoli da grijesi. A ona samo zeli dovuci 80kg TNT-a do parlamenta,

te prije toga odraditi krug fake-driving-schoola, i ne vidim u tome nista lose - dapace, uz toliki vatromet leti sve u zrak!

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
Poruka je uređivana zadnji put pon 19.10.2020 19:13 (Čitatelj).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Luxy2501 kaže...
Pozdrav, moze preporuka nekakve hidroizolacijske/vodootporne masti za izolirati prednje lezaje amortizera na Astri H? Danas promjenjeni lezaji i amortizeri pa odmah da stavim mascobu da sam miran :D
Slike prije i nakon ispod. Ako tko ima astru h neka provjeri da ih ne pogodi sok kao i mene :')

 Ovo je inače problem do samog proizvođača tih amortizera koji se ugrađivao u Astru H i ako netko ne zna za to onda se dogodi kao tebi ovo, jer gore je plastični poklopac pa nije uočljivo dok se poklopac ne skine i provjeri situacija, a voda dolazi od ispod radi samog dizajna kučišta amortizera. 

Dovoljno ti je jednom godišnje tu čašicu napuniti do pola s tovatnom masti (najeftinija solucija), te svake godine to sve počistiti i ubaciti novu. Tako barem ja radim i evo 6-ta godina otkako imam auto ido sada se nije pojavila hrđa niti imam problema s ovim nedostatkom.

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Nakon 10min gledanja videa, dobio sam osjecaj kao da sam ga gledao cijelu vjecnost.

Po meni su tu slampavo ili nikako odradili teoretsku nastavu, sofer(ka) nema ni dobro namjesten sic,

jedva nogama dohvaca pedale i ne moze se nogama osloniti na mjesto za odmor stopala - ako do njega ne mozes, krivo sjedis,

odnosno predaleko od pedala - dakle ili zavaljeno kao u fotelji lezis, ili si nagnut prema naprijed, pa opet ne valja.

 

Druga stvar, sofer(ka) mora gledati na mjenjac, i opet se gubi - dakle poligon nije odradjen kako spada - 5 sati poligona

je za to dovoljno, da se dobije osjecaj za mjenjac, i na ovim modernim novim automobilima, to se sa malim prstom mjenja.

 

Sve u svemu, ne krivim nju, nego njihovo skolstvo i instruktora - ocito u GB svatko moze biti instruktor i primjecivati greske,

a ne govoriti o greskama - treba na svaku gresku opomenuti, da sofer(ki) to udje u pamcenje i osjecaj, i da ne ponavlja istu

gresku, pa sa greskama stece i navike (krive) voznje.

 

I mislim si "pa koji je instrutor debil", cak joj i kaze da starta vozilo u brzini - tog nema NIGDJE! Njemu otkaz i da nikad vise ne bude instruktor.

 

Kretanje pod rucnom nisu uopce vjezbali, pa jel to moguce - ona je definitivno neduzna, instruktor je idijot.

 

Ona radi samo ono sto joj on dozovli, a on joj dozvoli da grijesi. A ona samo zeli dovuci 80kg TNT-a do parlamenta,

te prije toga odraditi krug fake-driving-schoola, i ne vidim u tome nista lose - dapace, uz toliki vatromet leti sve u zrak!

Iako je nesto tocno, ja opet mislim da je ovo do vozaca. Receno je da ima 50 sati voznje (50!!!!!!), pa ljudi i tamo svladaju voznju u tipa 10 sati... Ako pratis dobro, radi se o "mock testu" znaci nema pricanja i to nije obicna voznja ono kad mi kod nas idemo vozit, on zapise svaki prekrsaj i pri kraju tog testa on joj to sve objasni i jos ima video (za koji zna) i moze ga pogledat (bolje da ne cita komentare ). Ali ono, ona je sa 50 sati mislila da ovaj auto ima drukcije postavljene brzine, doslovno ubrza u prvoj do nekih 30 milja, ubaci u drugu i nakon toga umjesto u trecu ona ubaci u prvu i ostane tamo, pa onda vozi u drugoj na nekoj otvorenoj cesti gdje cujes da se auto dere i da oce klip izletit, za ono gdje nije mogla nac rikverc (pa opet prvu) i gdje nije znala parkirat u rikverc necu nista rec, znaci ima preko 20+ godina i kao da nikad nije vidjela auto kak parkira ili vozi.

 

Btw, izgleda da ona nema tak strasno kretanje, jer ja sam tipa pogledao cijeli video i izgleda da ima dobro kontroliranje gasa/kvacila jer je hrpetinu puta krenula iz druge bez problema. Ali ajd posto joj ovo sigurno nije zadnja voznja pod kamerom, valjda sljedeci put bude bolje kad zapamti i skuzi prek videa koje su greske, jos bi bilo pametno da si malo ode na yt i nauci o brzinama/parkiranju i bilo bi ok.

 

I da, ne znam jel ovo prava autoskola, jer on ima online "ultimate driving course" gdje doslovno sve pise i ima hrpa slika, ovdje mozda idu vozaci koji su imali problema u prijasnjim autoskolama jer su pali puno puta pa..

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 19.10.2020 19:28 (hahhaajaads).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ma 0 bodova, istruktori nisu odradili posao:

- Ne zna namjestiti sic, a vjerovatno ni ogledala, ne moze ugodno nogama dosegnuti papuce gasa

- Koordinacija ruku oko mjenjaca, stalno gleda u njega, na tome se nije radilo nikako

- Kretanje pod rucnom, sta je to? Nisu niti jednom odradili

- Provjera mrtvog kuta niti jednom - samo u ogledala, a to nije mrtvi kut - opet greska instruktora

- Ne izbacivanje iz brzine kod zaustavljanja vozila, ne potezanje rucne pri uzbrdici/nizbrdici

- Startanje agregata u brzini, moze li gore od toga? Ocito NITKO to nije objasnio, kakav to moze biti koban i smrtonosan cin (ako spojka ne odradi - pregazis pjesaka)

- Jahanje kvacila umjesto stiskanje kocnice - vozilo ubrzava umjesto da usporava - to joj ocito NITKO nije objasnio

 

Nisam izdrzao duze od 15 minuta, dodje mi da instruktoru lupim samar - ovim nacinom se uce (samo)ubijice na cesti (a ovo nema veze za ninja-odjecom i bombama)

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice