Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.109
|
čitano: 13.234.057
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Posmatrač kaže...
Branimir2412 kaže...
roby27 kaže...
 Hvala, moze li se i u tom uredu kupiti ili se mora prvo online kupiti pa tamo podići?

 Možeš otići tamo i kupiti na licu mjesta.

U vezi ovoga što ti troši ulje, možda bi bilo najbolje da isprobaš ulje od nekog drugog proizvođača. Potraži u servisnoj knjižici koje specifikacije ulja zahtijeva tvoj motor, ukoliko nemaš servisnu, probaj proguglati i vidjeti što ljudi kupuju i koriste za taj motor. Postoje razlike od proizvođača do proizvođača bez obzira na to što im ulja imaju jednaku viskoznost.

 Ako imaju jednaku viskoznost a imaju onda mu to ne moze pomoci oko potrosnje ulja.... Ili gusce ulje ili generalka... Nema tu nikakve misterije.....

 

Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...
 Ako imaju jednaku viskoznost a imaju onda mu to ne moze pomoci oko potrosnje ulja.... Ili gusce ulje ili generalka... Nema tu nikakve misterije.....

 Ne bi se složio sa tobom, puno toga ovisi o samoj formuli proizvođača, sastavu ulja, aditivima u ulju, itd... Postoje točne min. specifikacije kojih se proizvođači moraju pridržavati, itd... Da je svako ulje s obzirom na viskoznost jednako tada ne bi postojale tolike razlike u cijeni. Najbolje se je pridržavati onoga što proizvođač automobila navodi u servisnoj knjižici, inače češ imati problem s povećanom potrošnjom ulja, naravno da može postojati i neki drugi problem radi čega automobil troši više ulja, ali promjena proizvođača ulja je za početak najeftiniji i najednostavniji način za otkloniti nekakvu sumnju ukoliko se čini da motor ispravno radi.

Ne mješati ulja različitih proizvođača iste viskoznosti link

I zgodan test ulja iste viskoznosti, samo drugih proizvođača 

Previše je tehnologije u današnjim automobilima i dosta su osjetljivi na promjene kao što su ulja, goriva i antifriz, tako da valja dobro paziti.

 Ne citas pazljivo. Nisam rekao da suulja razlicitih proizvodjaca ista ali ako imaju istu oznaku onda imaju istu viskoznost i onda ce imati istu potrosnju ulja. Potrosnja ulja je vezana jedino za viskoznost ulja i promjena proizvodjaca a zadrzati istu viskoznost nece njemu konkretno rijesiti nista.....

Na sta su to konkretno novi motori osjetljivi sto se tice ulja i antifriza? Goriva da ali ulje i antifirz?

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...
roby27 kaže...
 Hvala, moze li se i u tom uredu kupiti ili se mora prvo online kupiti pa tamo podići?

 Možeš otići tamo i kupiti na licu mjesta.

U vezi ovoga što ti troši ulje, možda bi bilo najbolje da isprobaš ulje od nekog drugog proizvođača. Potraži u servisnoj knjižici koje specifikacije ulja zahtijeva tvoj motor, ukoliko nemaš servisnu, probaj proguglati i vidjeti što ljudi kupuju i koriste za taj motor. Postoje razlike od proizvođača do proizvođača bez obzira na to što im ulja imaju jednaku viskoznost.

 Po uputama pise da ide bas toyotino brandirano 0W-20 ili 30 ne sjecam se vise, nemam sad upute kraj sebe ali i da moze 5w-30 i to mi je mehanicar preporucio koji radi sa japancima vec 30 godina, od mobil 1 ali ESP za visoko turažne motore, oni su ionako OEM za toyotino brandirano ulje, a i udovoljava normama API SN i ACEA A,B,C u svim kategorijama sto se i trazi u uputama.

 

https://www.api.org/products-and-services/engine-oil/eolcs-categories-and-classifications/oil-categories

 

http://www.s-oil7.net/eng/knowledge/expert/view.jsp?seq=78

 

Gusce ulje sam imao od INE i to je bila katastrofa za motor, motor jedva disao ali je potrosnja ulja bila manja no sa takvim uljem se napravi najgora stvar jer se cijeli sustav od karika do kompresije na kraju i auspuha jos vise sjebe sa takvom gustocom pa motor bude jos tromiji, sva sreca pa je toyota glup auto dok ima vode i goriva nece stat.

 

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Posmatrač kaže...

Na sta su to konkretno novi motori osjetljivi sto se tice ulja i antifriza? Goriva da ali ulje i antifirz?

 Za antifriz imaš na prethodnog stranici od kolege Ziga konkretan primjer "Auto riješen, dihtung hladnaka ulja je ok. Naime pomiješali su mi na prošlom servisu dvije vrste antifriza... Majstor je isprao kompletni sustav dok nije čista voda izlazila iz njega, dodao 3 litre antifriza, 3 litre destilirane Evo prošlo je 6 dana od servisa boja antifriza je još uvijek ista"

Antifrizi dolaze u više boja i ako se nevaram kod japanaca se sipa zelene boje, a kod eu automobila crvene boje, tj. ovisi od proizvođača do proizvođača.

 

Konktnih primjera i iskustava za ulja iste viskoznosti no različitih proizvođača je bilo na oplel club forumu, koji je već 2 tjedna ugašen jer nisu platili domenu i održavanje servera. Siguran sam da bi se dalo izgouglati nešto korisno u vezi toga, a u ostalom imaš na onom video linku par ulja iste viskoznosti samo drugih proizvođača i njihovo ponašanje pri određenim temperaturama gdje se laički vidi kako nemaju sva ulja istu "tečnost" bez obzira na viskoznost, dosta ovisi aditivima unutar samih ulja.

 

EDIT:

kod Opel Astra K po preporuci je u početku bilo da se stavlja GM Dexos2 5w-30 ulje, no bilo je nekakvih problema s tim novim motorima radi tog ulja pa su proizveli i predstavili Dexos 1 gen 2 5W-30 ulje. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.10.2020 13:43 (Branimir2412).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...

Na sta su to konkretno novi motori osjetljivi sto se tice ulja i antifriza? Goriva da ali ulje i antifirz?

 Za antifriz imaš na prethodnog stranici od kolege Ziga konkretan primjer "Auto riješen, dihtung hladnaka ulja je ok. Naime pomiješali su mi na prošlom servisu dvije vrste antifriza... Majstor je isprao kompletni sustav dok nije čista voda izlazila iz njega, dodao 3 litre antifriza, 3 litre destilirane Evo prošlo je 6 dana od servisa boja antifriza je još uvijek ista"

Antifrizi dolaze u više boja i ako se nevaram kod japanaca se sipa zelene boje, a kod eu automobila crvene boje, tj. ovisi od proizvođača do proizvođača.

 

Konktnih primjera i iskustava za ulja iste viskoznosti no različitih proizvođača je bilo na oplel club forumu, koji je već 2 tjedna ugašen jer nisu platili domenu i održavanje servera. Siguran sam da bi se dalo izgouglati nešto korisno u vezi toga, a u ostalom imaš na onom video linku par ulja iste viskoznosti samo drugih proizvođača i njihovo ponašanje pri određenim temperaturama gdje se laički vidi kako nemaju sva ulja istu "tečnost" bez obzira na viskoznost, dosta ovisi aditivima unutar samih ulja.

 

EDIT:

kod Opel Astra K po preporuci je u početku bilo da se stavlja GM Dexos2 5w-30 ulje, no bilo je nekakvih problema s tim novim motorima radi tog ulja pa su proizveli i predstavili Dexos 1 gen 2 5W-30 ulje. 

 Nije motor osjetljiv na neki antifriz nego na mijesanje dva razlicita ;)

Sto se ulja tice pricamo konkretno o potrosnji ulja i ni o cemu drugom. Postoje standrdi za sve te stvari i ako ulje zadovolkjava standarde i uspe se odgovarajuce za taj motor potrosnja ulja ce biti ista bez obzira na proizvodjaca....

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Provjeriti gumice ventila ako trosi ulje, to je jeftin popravak.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Posmatrač kaže...
Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...

Na sta su to konkretno novi motori osjetljivi sto se tice ulja i antifriza? Goriva da ali ulje i antifirz?

 Za antifriz imaš na prethodnog stranici od kolege Ziga konkretan primjer "Auto riješen, dihtung hladnaka ulja je ok. Naime pomiješali su mi na prošlom servisu dvije vrste antifriza... Majstor je isprao kompletni sustav dok nije čista voda izlazila iz njega, dodao 3 litre antifriza, 3 litre destilirane Evo prošlo je 6 dana od servisa boja antifriza je još uvijek ista"

Antifrizi dolaze u više boja i ako se nevaram kod japanaca se sipa zelene boje, a kod eu automobila crvene boje, tj. ovisi od proizvođača do proizvođača.

 

Konktnih primjera i iskustava za ulja iste viskoznosti no različitih proizvođača je bilo na oplel club forumu, koji je već 2 tjedna ugašen jer nisu platili domenu i održavanje servera. Siguran sam da bi se dalo izgouglati nešto korisno u vezi toga, a u ostalom imaš na onom video linku par ulja iste viskoznosti samo drugih proizvođača i njihovo ponašanje pri određenim temperaturama gdje se laički vidi kako nemaju sva ulja istu "tečnost" bez obzira na viskoznost, dosta ovisi aditivima unutar samih ulja.

 

EDIT:

kod Opel Astra K po preporuci je u početku bilo da se stavlja GM Dexos2 5w-30 ulje, no bilo je nekakvih problema s tim novim motorima radi tog ulja pa su proizveli i predstavili Dexos 1 gen 2 5W-30 ulje. 

 Nije motor osjetljiv na neki antifriz nego na mijesanje dva razlicita ;)

Sto se ulja tice pricamo konkretno o potrosnji ulja i ni o cemu drugom. Postoje standrdi za sve te stvari i ako ulje zadovolkjava standarde i uspe se odgovarajuce za taj motor potrosnja ulja ce biti ista bez obzira na proizvodjaca....

 Tako je, nije motor osjetljiv na antifriz, ali ovisno o proizvođaču automobila sipaš crveni ili zeleni, postoji razlog zašto recimo ja u svoju astru gtc ne smijem sipati zeleni, već ide crveni. Stvar je o različitim sastavima antifriza i kemikalijama koje utječu na materijale motora, brtve, hladnjak, vodenu pumpu, itd,...
Što se tiče ulja, pogledaj si onaj video i malo proguglaj iskustva ljudi koji su imali problem s većom potrošnjom ulja što se je dogodilo kada su promjenili proizvođača i jesu li ili nisu primjetili manju/veću potrošnju ulja. Ovisno o sastavu ulja kod određenih proizvođača ulja na određenim temperaturama više isparavaju nego kod drugih, imaš na videu prikazano to isparavanje i način na koji je mjereno.

Kolegi koji je tražio upit i savjet sam pokušao pomoći što sam više mogao.

U daljnu raspravu mi se ne ulazi, podjelio sam informacije koje sam saznao od svojeg mehaničara, iskustava drugih ljudi s kojima sam se družio na opel club forumu te vlastitim istraživanjem po google-u, svatko neka donese svoju odluku i istraži na svoju ruku.

Sve ostalo je baljezganje i trošenje dragocijenog vremena kako bi netko nekome nešto dokazao. Postoji google pa se sve lako istraži i provjere informacije.

 

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...
Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...

Na sta su to konkretno novi motori osjetljivi sto se tice ulja i antifriza? Goriva da ali ulje i antifirz?

 Za antifriz imaš na prethodnog stranici od kolege Ziga konkretan primjer "Auto riješen, dihtung hladnaka ulja je ok. Naime pomiješali su mi na prošlom servisu dvije vrste antifriza... Majstor je isprao kompletni sustav dok nije čista voda izlazila iz njega, dodao 3 litre antifriza, 3 litre destilirane Evo prošlo je 6 dana od servisa boja antifriza je još uvijek ista"

Antifrizi dolaze u više boja i ako se nevaram kod japanaca se sipa zelene boje, a kod eu automobila crvene boje, tj. ovisi od proizvođača do proizvođača.

 

Konktnih primjera i iskustava za ulja iste viskoznosti no različitih proizvođača je bilo na oplel club forumu, koji je već 2 tjedna ugašen jer nisu platili domenu i održavanje servera. Siguran sam da bi se dalo izgouglati nešto korisno u vezi toga, a u ostalom imaš na onom video linku par ulja iste viskoznosti samo drugih proizvođača i njihovo ponašanje pri određenim temperaturama gdje se laički vidi kako nemaju sva ulja istu "tečnost" bez obzira na viskoznost, dosta ovisi aditivima unutar samih ulja.

 

EDIT:

kod Opel Astra K po preporuci je u početku bilo da se stavlja GM Dexos2 5w-30 ulje, no bilo je nekakvih problema s tim novim motorima radi tog ulja pa su proizveli i predstavili Dexos 1 gen 2 5W-30 ulje. 

 Nije motor osjetljiv na neki antifriz nego na mijesanje dva razlicita ;)

Sto se ulja tice pricamo konkretno o potrosnji ulja i ni o cemu drugom. Postoje standrdi za sve te stvari i ako ulje zadovolkjava standarde i uspe se odgovarajuce za taj motor potrosnja ulja ce biti ista bez obzira na proizvodjaca....

 Tako je, nije motor osjetljiv na antifriz, ali ovisno o proizvođaču automobila sipaš crveni ili zeleni, postoji razlog zašto recimo ja u svoju astru gtc ne smijem sipati zeleni, već ide crveni. Stvar je o različitim sastavima antifriza i kemikalijama koje utječu na materijale motora, brtve, hladnjak, vodenu pumpu, itd,...
Što se tiče ulja, pogledaj si onaj video i malo proguglaj iskustva ljudi koji su imali problem s većom potrošnjom ulja što se je dogodilo kada su promjenili proizvođača i jesu li ili nisu primjetili manju/veću potrošnju ulja. Ovisno o sastavu ulja kod određenih proizvođača ulja na određenim temperaturama više isparavaju nego kod drugih, imaš na videu prikazano to isparavanje i način na koji je mjereno.

Kolegi koji je tražio upit i savjet sam pokušao pomoći što sam više mogao.

U daljnu raspravu mi se ne ulazi, podjelio sam informacije koje sam saznao od svojeg mehaničara, iskustava drugih ljudi s kojima sam se družio na opel club forumu te vlastitim istraživanjem po google-u, svatko neka donese svoju odluku i istraži na svoju ruku.

Sve ostalo je baljezganje i trošenje dragocijenog vremena kako bi netko nekome nešto dokazao. Postoji google pa se sve lako istraži i provjere informacije.

 

 Demantujes stvari koje ja nisam rekao..... Al kao sto rece necu ni ja ulaziti u raspravu pogotovo jer sam masinac po struci i 5 godina radio u ovlastenom MB zastupnistvu.....

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...
 Ako imaju jednaku viskoznost a imaju onda mu to ne moze pomoci oko potrosnje ulja.... Ili gusce ulje ili generalka... Nema tu nikakve misterije.....

 Ne bi se složio sa tobom, puno toga ovisi o samoj formuli proizvođača, sastavu ulja, aditivima u ulju, itd... Postoje točne min. specifikacije kojih se proizvođači moraju pridržavati, itd... Da je svako ulje s obzirom na viskoznost jednako tada ne bi postojale tolike razlike u cijeni. Najbolje se je pridržavati onoga što proizvođač automobila navodi u servisnoj knjižici, inače češ imati problem s povećanom potrošnjom ulja, naravno da može postojati i neki drugi problem radi čega automobil troši više ulja, ali promjena proizvođača ulja je za početak najeftiniji i najednostavniji način za otkloniti nekakvu sumnju ukoliko se čini da motor ispravno radi.

Ne mješati ulja različitih proizvođača iste viskoznosti link

I zgodan test ulja iste viskoznosti, samo drugih proizvođača 

Previše je tehnologije u današnjim automobilima i dosta su osjetljivi na promjene kao što su ulja, goriva i antifriz, tako da valja dobro paziti.

 E podsjetio si me. Kod stare na corsi nalio GM ulje, do promjene je popila malo više od 1L na 10 000km nakon toga prešao na Shell i prestala trošit.

Koliko uopće otprilike košta zamjena gumica ventila?

Poruka je uređivana zadnji put čet 8.10.2020 16:48 (ZooZ).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Danas samo smijeh i šokovi.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
roby27 kaže...

Kupujem ulje za Aurisa 1.33 VVTi 2011 god, inace mi trosi jako puno ulja auto pa nedam vise mehanicaru 90kn po Litri za ulje, nasao sam zasada najpovoljnije preko ove stranice

http://motorna-ulja.hr/proizvod/mobil-1-esp-formula-5w-30-1l/

 

Da li je netko kupovao preko njih? Vjerojatno su male šanse da nije original ulje ili...

 

http://www.plattner.hr/novosti-detail.php?idnews=136

 Ispričavam se za dupli post.

 

Evo ti screenshot iz haynesa šta ide po specifikaciji proizvođača NAJGUŠĆE MOGUĆE, u tvoj auris.

 

Za naše uvjete, uzmi 10w-40 od Shella ili Castrol.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
Poruka je uređivana zadnji put čet 8.10.2020 20:13 (ramzocro-HCR).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Kakvo je to cudo? Netko skidao katalizator?
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...
Kakvo je to cudo? Netko skidao katalizator?

 Mijenjali fleksibilnu na seriji 1.

 

Frend kupio za preprodaju, ovo nije ništa. Na svim spojevima od tlačnih cijevi turbine slini ulje, navodno lanac mjenjan, debili mazali semering radilice i sad piša na semiringu. Ima još toga. Ali fleksibilna me jako nasmijela danas. I ona astra G kad sam vidio šta piše za grešku.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Provjeriti gumice ventila ako trosi ulje, to je jeftin popravak.

 Ovisi sta gledas na jeftino,kad se skida već glava i mijenjaju gumice preporučljivo bi bilo i same ventile zamijeniti ako je potrošnja poveća a tu ti onda trošak već raste

Brtve + gumice + ventili + brtve + brušenje glave + ruke

 

 

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...
ivanzu kaže...

Provjeriti gumice ventila ako trosi ulje, to je jeftin popravak.

 Ovisi sta gledas na jeftino,kad se skida već glava i mijenjaju gumice preporučljivo bi bilo i same ventile zamijeniti ako je potrošnja poveća a tu ti onda trošak već raste

Brtve + gumice + ventili + brtve + brušenje glave + ruke

 

 

 Čemu mjenjane ventila? Molimte pojasni.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Branimir2412 kaže...
Posmatrač kaže...

Na sta su to konkretno novi motori osjetljivi sto se tice ulja i antifriza? Goriva da ali ulje i antifirz?

 Za antifriz imaš na prethodnog stranici od kolege Ziga konkretan primjer "Auto riješen, dihtung hladnaka ulja je ok. Naime pomiješali su mi na prošlom servisu dvije vrste antifriza... Majstor je isprao kompletni sustav dok nije čista voda izlazila iz njega, dodao 3 litre antifriza, 3 litre destilirane Evo prošlo je 6 dana od servisa boja antifriza je još uvijek ista"

Antifrizi dolaze u više boja i ako se nevaram kod japanaca se sipa zelene boje, a kod eu automobila crvene boje, tj. ovisi od proizvođača do proizvođača.

 

 

 Kod antifriza je bitna norma/speficikacija isto kao i kod motornog ulja

 

VAG grupacija/Porsche - crveni antifrz

G12++ TL 774 G

G12+ TL 774 F

G13 TL 774 j

 

GM - GM 6277M

 

Imamo i G12+ rozi 

 

Total Glacelf Classic - plavi/zeleni

Total Glacelf Auto Supra - crveni/narančasti na organskoj su bazi 

 

u moj auto ide isključivo Glacelf AutoSupra, nikakvi jeftileni za 3litre/56kn sumnjive specifikacije/norme

po broju šasije sam provjerio na 2 mjesta i rekli su da ide rozi..kupio sam rozi, jedan majstor je dolio i na kraju je ispalo da je u sustavu bio crveni

s obzirom da sustav nije bio kompletno očišćen i ispran nastalo je "sranje"

 

nepotrebna zajebancija novog kompletnog čišćenja sustava, plaćanje drugog majstora i to me ispalo 500kn

 

 

 

 

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Išao po VINu provjeriti na Hondinoj stranici ima li kakav opoziv/"kampanja poboljšanja" i kaže ovo:

  • Sigurnosni opoziv - Emisija ispušnih plinova ne zadovoljava

Molimo vas da ispišete ovu stranicu te kontaktirate vaš ovlašteni Honda centar kako bi dogovorili posjetu servisu i besplatni popravak vašeg automobila.

 

Prije 10 mjeseci sam to gledao kad sam kupovao auto i nije ništa pisalo. Prije mjesec dana sam bio na tehničkom i rezultati su bili odlični. Otkud sad ovo?

PSN - darklydexter
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ja sam dobio pismo da se moram javiti da mi na servisu pregledaju pojaseve.. sve mi se nekak neda

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

Išao po VINu provjeriti na Hondinoj stranici ima li kakav opoziv/"kampanja poboljšanja" i kaže ovo:

  • Sigurnosni opoziv - Emisija ispušnih plinova ne zadovoljava

Molimo vas da ispišete ovu stranicu te kontaktirate vaš ovlašteni Honda centar kako bi dogovorili posjetu servisu i besplatni popravak vašeg automobila.

 

Prije 10 mjeseci sam to gledao kad sam kupovao auto i nije ništa pisalo. Prije mjesec dana sam bio na tehničkom i rezultati su bili odlični. Otkud sad ovo?

 Ha, smanjit će ti smjesu, slabije će možda auto ić. Ista priča kao i vw.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Koja ti je ono dijagnostika? 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Toyota napravila papamobil INFO
I nitko sretniji od Čitatelja

 

Off topic:
Uhvatio sam jučer jednu toyotu yaris cup, stock yaris sa 1.5vvt motorom, olakšan, na slickovima, rollbar i protočni lonac, na autu sve mora biti serijski, samo se ovjes i gume smiju mjenjati napravljen za natjecanja

 
 
 

5 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Prijedlog za zimske gume, 195 55 16, koje su najbolji omjer uloženo/dobiveno, hvala
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Hankok.... Neznam kako je ove godine s cijenama... al meni su super i zimske i ljetne a nisu jako skupe...
VenAtoR#2231
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Toyota napravila papamobil INFO
I nitko sretniji od Čitatelja

 

Off topic:
Uhvatio sam jučer jednu toyotu yaris cup, stock yaris sa 1.5vvt motorom, olakšan, na slickovima, rollbar i protočni lonac, na autu sve mora biti serijski, samo se ovjes i gume smiju mjenjati napravljen za natjecanja

   

 Steta sto nije natjecanje zazivjelo, nesto kao bivsi INA kup onih Fabija i Felicija...

Di2 & EPS FTW!
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Prijedlog zimske gume u dimenziji 205/55/16

10 Bridgestone Blizzak LM005
2 Michelin Alpin 6
5 Dunlop Winter Sport 5
0 Falken Eurowinter HS01
1 Sava Eskimo HP2
7 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Toyota napravila papamobil INFO
I nitko sretniji od Čitatelja

 

Off topic:
Uhvatio sam jučer jednu toyotu yaris cup, stock yaris sa 1.5vvt motorom, olakšan, na slickovima, rollbar i protočni lonac, na autu sve mora biti serijski, samo se ovjes i gume smiju mjenjati napravljen za natjecanja

   

 

Iskreno, to sa papom i ostalim guzicarima mi totalno ide na onu stvar.

Ako je on "bozji predstavnik na zemlji", i sve sto zeli je da "bude u sluzi bogu",

sta ga je onda koji qurac strah da pogine, pa da ode jos prije bogu, nego sto se ocekuje?

 

Jedna velika laz i pranje novca. Zna se da se zvanje "papa" ima dozivotno, a ovaj svabo nacista je pokupio

pare i digao sidro.

 

OT: Naravno da mora bit Toyota, jer papi se ne smije desit slucajno da mu crkne vozilo, dok skuplja pare i djecicu,

jer djeca trebaju bit svjeza, sto za kanibale, sto za pedofile, sto za crno trziste organa. Fuj fuj fuj

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kako ova Simca dobro izgleda, možeš susjeda zezat da si kupio lamborghini, šta susjed zna

Navodno se simce i danas proizvode, ali pod PSA grupom

 

11 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
1BIT kaže...

Toyota napravila papamobil INFO
I nitko sretniji od Čitatelja

 

Off topic:
Uhvatio sam jučer jednu toyotu yaris cup, stock yaris sa 1.5vvt motorom, olakšan, na slickovima, rollbar i protočni lonac, na autu sve mora biti serijski, samo se ovjes i gume smiju mjenjati napravljen za natjecanja

   

 

Iskreno, to sa papom i ostalim guzicarima mi totalno ide na onu stvar.

Ako je on "bozji predstavnik na zemlji", i sve sto zeli je da "bude u sluzi bogu",

sta ga je onda koji qurac strah da pogine, pa da ode jos prije bogu, nego sto se ocekuje?

 

Jedna velika laz i pranje novca. Zna se da se zvanje "papa" ima dozivotno, a ovaj svabo nacista je pokupio

pare i digao sidro.

 

OT: Naravno da mora bit Toyota, jer papi se ne smije desit slucajno da mu crkne vozilo, dok skuplja pare i djecicu,

jer djeca trebaju bit svjeza, sto za kanibale, sto za pedofile, sto za crno trziste organa. Fuj fuj fuj

 Ajoj.

 

EDIT:

Vrh IT foruma u RH. Opet se nemože uploadati fotka.

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.10.2020 10:03 (Jarvan).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav ljudi trebam palu pomoč odnosno informaciju u vezi Opela Astre G iz 1999 godine sa 1.2 benzinskim motorom. Naime prestao mi je raditi prekidač sa komandama za ventilator na brzinama 1,2 i 3,dok 4 brzina uredno radi što znači da ventilator radi e sad neznam ako je netko upoznat sa tim problemo koje je riješenje, čitao sam da se radi o nekom otporniku koji pregori a nalazi se kraj ventilatora samoga...
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...

EDIT:

Vrh IT foruma u RH. Opet se nemože uploadati fotka. 

 

moje remote mind reading sposobnosti mi govore da si uploadao nekog tinfoilheada?

lik u citatu ti je bio onaj box za sliku, uspio si ju uploadati..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.10.2020 10:50 (nine).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice