Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.103
|
čitano: 13.226.754
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mali spojler.

8 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Emixman1 kaže...

Pozz,

 

koje ulje i koji filtar ulja za Renault Lagunu 2012.  1.5 dCi motor.

 


 

https://www.autokreso.hr/autodijelovi/Bez%20kategorije/10w40-elf-evolution-700-sti-5l-polus-mot-ulje-700-st-10105747/

 

 

Provjeri, mislim da u taj motor ide 5W30, nisam siguran.

A dosta je osjetljiv na ulje.

15 godina
offline
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne, to se napravi od greda. 

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Danas kao zamjensko vozilo imam facelift 2020 C-HR 1.8h.

Vidim par poboljsanja, i par pogorsanja.

 

Primjerice, digitalna "kocnica" je preagresivna - malo pipnes, nabije me u volan.

Sjednem u Corollu sa istim motorom - koci sasvim normalno.

 

Dakle do implementacije je, a moze biti i da nije jos dovoljno razradjen - ima tek 137km,

a ja cu s njim napraviti oko 400km, mozda se sta promjeni.

 

Digitalni display izmedju tahoa je dobio novu grafiku i duplo vecu rezoluciju - ali i druge zvukove,

te je mnogo agresivniji kod pistanja, ispada da sam se nabio na zid, a imam jos dobrih 30cm lufta - dakle idu na "sigurno".

 

Masina je OK, makar i dalje troma. Eventualno u gradu do 50kmh je zivahan, autoput 0 bodova.

Dobre stvari koje jos primjecujem, osim infotainmenta, je to da je izolacija buke vjetra dosta poboljsana.

(koliko na to utjece nova prednja maska, ne znam)

 

Al dizajn straznjeg dijela, tj. spojena straznja svjetla kao jedna obrva, to mi je uzas,

I podignute maglenke u one rupe mi isto izgleda bezveze.

Volan je i dalje isti od jeftine koze, veoma tanak i po meni i dalje najgora stvar u automnobilu.

 

Samo drzanje u krivinama je dobro, dakle podvozje su malo doradili naspram 1.8h iz 2017.,

koji je ipak djelovao malo mekse u krivinama i volio nekad nosom potonut prema dolje, dok se sa ovim to ne desava.

Sve u svemu, OK autic, ima nedostataka kao i svaki.

 

Dali bi ga mijenjao za svoj 2018 1.2T AWD? Nikako!

Sadasnji AWD-i 1.2T dolaze sa puno manje opreme i nemaju mogucnost odabira najveceg paketa.

Takodjer look nije za mene, straznja svjetla mi nisu lijepa, opcenito mi izvana djeluje kao korak natrag a ne facelift.

 

Prvom prilikom stavim par fotki, ali sve mozete ionako vidjeti online, pa kog zanima, ima na Youtubeu za pogledati.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za one koji žive u okolici Osijeka, u Intersparu imate još nešto sitno zaliha Sonax Beasta i za one koji si žele kupiti visokotlačni perač, Kärcher K5 FC vam je 2300kn.

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Moze pitanje 

Dali ima itko iskustva sa polom konkretno dali bi bila dobra kupnja

https://www.njuskalo.hr/auti/vw-polo-1.9-sdi-kima-5-vrata-perfektan-diners-ili-american-60-rata-oglas-31754218

Gledao sam sdi su na glasu kao ljeni apori ali iznimno pouzdani... 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

teško mi je povjerovati u tu kilometražu..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Meni isto poslao sam upit pa bumo vidili trazio sam ispis km ako nije uvoz... 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Horatio_Hornblower kaže...

Moze pitanje 

Dali ima itko iskustva sa polom konkretno dali bi bila dobra kupnja

https://www.njuskalo.hr/auti/vw-polo-1.9-sdi-kima-5-vrata-perfektan-diners-ili-american-60-rata-oglas-31754218

Gledao sam sdi su na glasu kao ljeni apori ali iznimno pouzdani... 

 Pouzdan ti je i 1.6 mpi a uz to i tih i nema vibracija, bolje ide od ovog, s plinom jednako ekonomican.. Pogledaj ima li kakvih seat leona od 05 do 08 godista, to je puno bolji auto od ove kocije.. Ja iskreno nebi vise od 1500 eura dao za takvog pola i to bi me neko puskom morao tjerati da bas to izaberem i to sa sdi motorom

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Istrazujem vec dosta dugo krovne satore sa hard-shell opcijom, i skuzio sam da su vecinom

istog/slicnog dizajna, cak i boje, samo drugi logo.

 

Cijene su nebeske, 2800€ pa do 5000€, po meni to nema smisla,

jer nema tu puno tehnike.

 

I uspio sam otkriti pravog OEM-a iz kine koji ih zapravo proizvodi

za sve druge po narudzbi, jer je jedan proizvodjac u njemackoj

ostavio fotografije OEM-a i nije maknuo logo iz coska fotografije,

te sam na taj nacin nasao pravog proizvodjaca, koji, gle cuda,

ne prodaje taj isti za 3200€ nego ispod 900€.

 

https://www.dacmake.com

 

Sad je samo pitanje - postoji li nekakav EU distributer, od kojeg bi se mogao naruciti.

Za 900-1000€ bi si rado priustio, al od 3000-5000€ mi je to "to much", jer ne vrijedi tih novaca,

te je ocito da zbog eksluzivne male potraznje, preprodavaci u EU stave svoje nalijepnice (tj. taj isti kines nudi brandiranja,

ako se naruci 10+ komada), i onda prodaju 3-5x vecom cijenom i cisti profit trpaju u dzep.

 

Pa nisam ni ja bas od jucer - znam i ja narucit od kineza. Nadam se da cu uskoro naci nacin

da kupim direktno od proizvodjaca iz kine, koji je jedini pravi OEM/ODM.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

saug dizel motori opcenito (ne samo vw) mogu biti jako zabavni, uz pravi mjenjac...moj ex clio mk1 je letio s tim motorom, plus ovjes, plus mala tezina...skroz se fino dalo peljat...

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

3000E za pola iz 2004 je previse po meni. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.6.2020 10:10 (ivanzu).
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

I po meni ja iskreno gledam i cijena tog automobila neka realna je 2300 do 2500 ali eto ovo je orvo auto nakon polozenog vozackog vozit ce ga zena pa mislim da za prvo auto ako je stvarna km solidna prilika ako bi prodavac korigirao cijenu... Dali bi ovo trebalo odvesti na pregled unovlastenog ili je bolje nac nekog mehanicara koji se razumije da to pogleda i ako je sve ok onda to uzeti? 

7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Realna cijena auta starog 16 godina je ciosova cijena , kn po kilogramu... Sve preko toga ja bačen novac ....

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
bunker kaže...

Realna cijena auta starog 16 godina je ciosova cijena , kn po kilogramu... Sve preko toga ja bačen novac ....

 Da je jos auto u pitanju... Polo sdi 

7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ma da je i ferari... Većina dijelova je unutar 16 godina odavno dotrajala. Zamjena dijelova samo odgađa kraj: zamijeniš neko gumeno crijevo ili lajtung a uskoro strune metalna cijev na koju si nataknuo to gumeno crijevo... Promijeniš nosače motora a karoserija sve trulija i sve veći zamor materijala... Elektronika nakon 16 godina je u istom stanju kao u televizoru starom 16 godina... Kablovinje je u žešćem stanju zahvaljujući izloženosti vlazi, vrućinama, vibracijama.... Gumene brtve odavno nisu gumene, a kada ih hoćeš zamijeniti skužiš da su strunuli limovi ispod te gume... I nema kraja popravcima i zamjenama, anlaser, regler, amortizeri, opruge, kočnice, ovjes, motor, mjenjač, auspuh, lambda, katalizator, servo, podizači, bravice, kompresor klime, hladnjaci,...

Daleko od toga da se takav auto nemože voziti još koji godinu, no samo ako imate strpljenja, vremena, te znanja ili para za stalne popravke i održavanje. Zbog svega toga taj auto pri kupnji bi trebao koštati između 500 i 1000 kuna pa da si ga može kupiti bilo tko dok neskupi pare za bolje ili uvjete za kredit...

Ja razumijem da svi cijene svoje, ali opet ne možemo pretjerivati, i to odmah za deset puta. A prekupci su sorta za sebe i na njih je šteta trošiti riječi....

Znam ja i za aute starosti 15-20 godina koji se zaista nekvare i uredno se voze, no ti auti su extra održavani ( što je extra skupo , npr jedna poznanica je za uređenje limarije na mazdy premacy platila 18000 kn ) i takvih nema po oglasnicima nego se razgrabe unutar obitelji...

Takve lešine stare 15-godina treba pokloniti ili zamjeniti za neki osrednji mobitel i sl.... Kakvih krvavih 3000 eura....
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Astra G od staroga sada ima 21 godinu pa se ne raspada niti je guma strunila, auto se odrzava po principu ulje i filteri svake godine, na autu je sve original osim kugli i sponi stabilizatora, siber ne pusta vodu niti je guma popucala oko njega, sada bi trebalo zamjeniti prednji nosac motora koji dode nekih 150-200kn . Elektronika nece crknuti od starosti ako je posteno napravljena, znaci dobro izolirana od topline, nisu koristeni Ching Chong kondenzatori i nema hladnih lemova. Posto je u pitanju Polo mozda ce ga od elektronike zezati podizaci i bravice sto nisu kvarovi od kojih saljes auto na CIOS, mehanika vjerojatno EGR, a mozda i mjenjac jer su znali imati problema. Najveci problem kod staroga auta nije u autu nego u mehanicarima koji ne zele raditi na starim autima jer nema zarade, pa su skloni fusarenju. 

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.6.2020 12:54 (ivanzu).
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Kraljevi pa ja bi kupio najrade novo ali ovo je za pocetnicu iz autoskole auto mi je 200 metara zracne linije zato vas pitam za savjet. 

Inace da u hrvatskoj svi voze merde bmw audi ispod 100 000 km staro 3 godine jer eto kupovna moc nam je ispred Švicaraca...

Znaci nema nekih vecih problema ako je mehanicki ave ok? 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

EGR i mjenjac. Na tom polu izbjegavati benzince jer su zestoko smece. Pogledaj Toyotu Yaris.

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.6.2020 12:53 (ivanzu).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Astra G od staroga sada ima 21 godinu pa se ne raspada niti je guma strunila, auto se odrzava po principu ulje i filteri svake godine, na autu je sve original osim kugli i sponi stabilizatora, siber ne pusta vodu niti je guma popucala oko njega, sada bi trebalo zamjeniti prednji nosac motora koji dode nekih 150-200kn . Elektronika nece crknuti od starosti ako je posteno napravljena, znaci dobro izolirana od topline, nisu koristeni Ching Chong kondenzatori i nema hladnih lemova. Posto je u pitanju Polo mozda ce ga od elektronike zezati podizaci i bravice sto nisu kvarovi od kojih saljes auto na CIOS, mehanika vjerojatno EGR, a mozda i mjenjac jer su znali imati problema. Najveci problem kod staroga auta nije u autu nego u mehanicarima koji ne zele raditi na starim autima jer nema zarade, pa su skloni fusarenju. 

 Da ali ta astra ne kosta 3000 eura kao ova glupost od vw iz autokuce koje su poznate po postenju i ne skidanju kilometraza nego ga kupis ga 10 000 kn

Horatio_Hornblower kaže...

Kraljevi pa ja bi kupio najrade novo ali ovo je za pocetnicu iz autoskole auto mi je 200 metara zracne linije zato vas pitam za savjet. 

Inace da u hrvatskoj svi voze merde bmw audi ispod 100 000 km staro 3 godine jer eto kupovna moc nam je ispred Švicaraca...

Znaci nema nekih vecih problema ako je mehanicki ave ok? 

 Sta ima veze ako je za pocetnicu? To znaci da treba preplatit neku kantu od auta, cuj mene auta, htio sam rec pola, umjesto da se uzme sto bolji za jednako para? .. Imas boljih auta za te pare, ovo je glupost.. Valjda jedino na balkanu ovo moze kostat toliko..

Ako vec oce mali auto imas npr ibizu sa istim motorom, barem lici na nesto a ima vw mehaniku.. Ja da uzimam za te pare gledao bi leona 1.6 od 05 do 08 god, civic 1.6 od 03 do 04 godista, astru h 1.6 cak moze dobit, makar je i starija astra g tata mata za pola sdi.. Imas punto 2008 god 1.4 ili cak 1.3 jtd ako bas oces dizela, ima lanac i jeftin je za odrzavanje.. 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Horatio_Hornblower kaže...

Moze pitanje 

Dali ima itko iskustva sa polom konkretno dali bi bila dobra kupnja

https://www.njuskalo.hr/auti/vw-polo-1.9-sdi-kima-5-vrata-perfektan-diners-ili-american-60-rata-oglas-31754218

Gledao sam sdi su na glasu kao ljeni apori ali iznimno pouzdani... 

 Ja bi iskreno preskocio. Prevelika cijena, preslab auto (sto moze bit i jako opasno), i vjerovatno skidani kilometri.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema
11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Sto onda savjetujete recimo u splitu gledao sam clio corsu pola takvu klasu jbg financijski je tako kako je cca 3 do 3500 njuskalo ima svega i svacega... 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pogledaj index oglasnik i facebook marketplace. Cesto bude puno boljih ponuda nego na njuskalu. Tipa ja sam ovu octaviu sto smo uzeli nasao na facebook marketplacu (da mi je itko rekao da cu od tamo uzet auto rekao bi mu da je lud) jer su se ljudi jos premisljali o prodaji hoce, nece i nije im bilo hitno pa nisu stavljali oglase drugdje.

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.6.2020 13:57 (Tony1999).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Zašto sumnja u kilometre?Žena vozi Getz 2006g. i ima 97000km.Od kvarova otišla špula klime i zeza CB a održavanje promjena ulja i filteri i promjenjen akumulator.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Horatio_Hornblower kaže...

Sto onda savjetujete recimo u splitu gledao sam clio corsu pola takvu klasu jbg financijski je tako kako je cca 3 do 3500 njuskalo ima svega i svacega... 

Ovo je malo skuplje od ovog navedenog budžeta. Ali je spaceshuttle za sve što se nudi u tom rangu, vanjskim i unutarnjim izgledom. Nemjerljivo ljepši od prethodne generacije, kao i svih konkurenata. 
Vidjet dal to ide recimo za ravno 30000.

Ako su isključivo jako kratke relacije vožnje, pogledat ovo. Bliže je i nešto jeftinije a možda se opet može dogovoriti oko cijene.

 

Alternativno, Fabia II sa tim 1.2 motorom se sigurno da nać unutar budžeta i s manje kilometara. Nešto ružniji od Pola.

1.2 nije motor za divljanje, ali je dostatan za svakodnevnu vožnju, bilo po gradu, bilo na otvorenoj cesti/autoputu.

 

 

 

7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

@horatio

Nije stvar u tome kaj bi ti novo, nego je problem kaj uopće razmišljaš o navedenim ciframa za 20-godišnji krš. Nebudi naivan, prodavci svašta maštaju i očekuju čuda, no nađi oglase stare pola godine i vidićeš kako pristaju na mobitel , ili bojler, ili Tv, ili paletu cigle da im daš za auto kojeg nemogu prodati pola godine a registracija sve bliža....

Takav auto kupuje netko tko je tek položio, pa da se uči i da mu nije žao kaj bu ga ocufal i sl... Ili takav auto kupuje netko tko se tek zaposlio pa da ima sa čime na posao prvih par mjeseci ako baš nema javni prevoz za radnu lokaciju ili dela divlje smjene kad nema buseva i sl....

Ovo kaj je netko napričao za Astru staru 20 godina je bajka za malu djecu: da je samo stajao tih 20 godina, hrpu toga bi trebalo već zamijeniti. A ako se vozi prosječnih 12 000 km godišnje taj auto sad ima oko 250 000 km i već je vrijeme za treći set velikog servisa, bar drugi set kvačila i korpe je gore, kočnice i diskove bolje nespominjati kao i elemente ovjesa, lambda i katalizator odavno nerade kako spada ako nisu zamijenjeni, opruge i amortizeri i ležajevi kotača isto odišu mladošću nakon 250 000 km, ispušni sustav je već treći na redu itd itd .... Elektronika ima svoj vijek trajanja, kao i kablovinje, a na autu su pojačani uvjeti habanja zbog temperaturi, hladnoće, vlage, vibracija.... Mečka ima dobru elektroniku, zar ne, pa opet vidi koliko im crkava elektronika i koje su paprene cijene kompjutera, ABS kontrolera i sl...

Ponoviću, i takvi auti se vozikaju i prodaju, no kupac treba znati da uz auto dobija i glavobolju, te stoga taj autek mora koštati neku tešku siću od par sto kn...

Kilometri su priča za sebe, no bolje održavanih 400 000 km nego lažnih ili neodržavanih 144 000 km.

Dovedite lokalnog automehaničara na kavu pa nek vam veli razlike u cijeni servisa i dijelova između 20-godišnjih dizela i benzinaca. Guglajte pojmove reparacije turbine, dizni i sl....

Auto sa plinom je mačak u vreći pogotovo ako je to neki lošiji plinski sistem bez hlađenja i nauljivanja ventila i sl. Mehaničara na kavu pa nek vam veli kaj treba delati na motoru nakon 200 000 km vožnje na takvom plinu....


Na marku 20 godina starog automobila netreba gledati, nego na pravo stanje tog vozila. Meni nedavno pobjegla jedna alfa 156 karavan 19 jtd, održavana u ovl servisu, gomila originalnih računa od kupnje vozila do danas za svaki servis i popravak, kompletna limarija i zaštita podnice rađena 2017, auto je 2006 godina, turbina rađena 2018, a tada je riješen i zamajac, korpa, letva volana....kilometara nešto preko 300 000 km, išli smo u ovl servis na detaljni pregled.... Čovjek u oglas stavio 11000 kn, ja davao 5000 kn, nakraju ga je dao nekom klincu koji mu je kupio nekakvi mobitel Samsung galaxy vrijednosti oko 6000 kn.... Dal' bi mu i ja tih 6000 kn ali nisam bio tu kada se to odvijalo, a taj karavan bi mi dobro došao za kćer koja je tek položila a meni kao drugi auto/rezerva. Auto je bio limarijski i mehanički u odličnom stanju, postoji računi za svaki izmijenjeni šaraf ( fascikla sa računima debela 5 cm ), a interijer je bio otprilike kao u duplo mlađeg, osim vozačkog sica koji je bio zrel za zamjenu. Znači, za koliko toliko ok auto govorimo o par tisuća kn a ne o par desetaka tisuća kn....

Nema preporuke za 20 god stari auto, ali neka ga netko tko zna dobro pregleda ( da znaš nužna ulaganja ) i da ga u startu dobiš čim jeftinije. Možda jedino zaobići 20 godina stare Japance i korejance jer usprkos dobroj mehanici limarija bi te mogla financijski pokopati .. U to doba ( 2003-2010 ) su Francuzi radili dobru limarija i antikorozivnu zaštitu pa ako auto nije razbijan onda nebu trulex... Poneki VW isto nebi trebao biti loš, rijetko vidim trulog pola tih godišta ali zato trulih golfova četvorki ko u priči....

Poruka je uređivana zadnji put sub 20.6.2020 16:30 (bunker).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice