Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.108
|
čitano: 13.232.309
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pocelo je pocelo i blize 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sto mislite o skodi, kad bi se spustila cijena par tisuca kn? Leon mi je izvana ljepsi ali citam da je tvrd ovjes dosta pa ne znam sad koliko je ta octavia udobnija od leona posto su na istoj bazi.. 

10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Sto mislite o skodi, kad bi se spustila cijena par tisuca kn? Leon mi je izvana ljepsi ali citam da je tvrd ovjes dosta pa ne znam sad koliko je ta octavia udobnija od leona posto su na istoj bazi.. 

 

Octavia, a pogotovo ova serija Octavije je neudobna do Boga. Imao sam ''čast'' vozit se u njoj nekoliko puta, mislim da mi je pozadina imala bolji tretman sjedenjem na hladnom betonu nego u ovom autu...

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

više vjerujem Čehu nego Švabi, a kamoli Španjolcu...

 

nova Octavia mi je ljepša prvi puta limuzina od karavana, 1.5 TSI, još da je DSG-7, odličan obiteljski auto...

 

za 170 keka najbolje

 

odrmo 1200 km sam u predzadnjem modelu do Švabije i natrag, bez problema ikakvih, ugodno za voziti, iako ima nekih stvari koje mi ne leže...

Ju je je? Je ju je!
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 11:04 (Stric_Jura).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Taj ceh je svabo. 

14 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

ali radi ga Čeh, a ne naš rođo u Nemačku ili Mehmed iz Tursku

Ju je je? Je ju je!
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Pa i u svabolandu ga radi turcin i yugo, ne brini. A i u ceskoj rumnj, yugo i slovak.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Radi ga rumunj i balkanjeros za pisljivih 1000€, a tko ga sastavlja nema nikakve veze posto idu isti dijelovi kao u svabu, a nije da njih sastavlja netko "bolji". 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Sto mislite o skodi, kad bi se spustila cijena par tisuca kn? Leon mi je izvana ljepsi ali citam da je tvrd ovjes dosta pa ne znam sad koliko je ta octavia udobnija od leona posto su na istoj bazi.. 

 Ti modeli ti vole hrdat na rubnjacima i kod praga tako da pripazi to. Sto se tice motora, kazu svi da je jako dobar(izdrzljiv), ali voli popit dosta. 

 

Sto se tice Octavie, mi smo prezadovoljni, imam jedinicu sedan 2001 godina sa 385k km na satu 1.6 55kw, nigdje trula, kod nas je 16 godina, kvarova nista nije bilo, samo redovno odrzavanje, a kako je to stari motor napravljena generalka na 326k i vozi dalje.

 

Prije tjedan i pol smo uzeli jos jednu jedinicu, samo Tour 2008 godina, 1.6 75kw, isti motor kao u toj sto gledas u kombinaciji s plinom. Auto trosi oko 8.5L plina a ide solidno sa tih 75kw. Bio sam se bas raspitivao, i s mehanicarima pricao, kazu da je to jedan od najboljih VW motora poslije 2000, od kvarova zna bit kuciste termostata i lambda sonda, ostalo je samo odrzavanje redovito. Kazu da izdrze i preko 450k km bez otvaranja ako se redovito odrzava, pa i vise

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 13:09 (Tony1999).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

 

Ovo je brutalno! Znam da ce ih ionako samljeti u staro zeljezo, al bolje da su bar masine prodali ili poklonili ili sta vec.

 

Fali samo jos 1.8 ZZ Corolla, ali vjerovatno nisu htjeli da emisija traje 3 sata.

(a da je pitanje samo ulja, ne rashladne tekucine, mogli bi je vozit godinu dana i nebi ni znali da nema ulja)

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kako koji ZZ, imali su oni usranih generacija gdje su crkavali motori na 150k km.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Samo 2ZZ su bili tu i tamo zeznuti, ali na srecu samo za USA trziste. Al ovdje su na snimci starija vozila,

dakle bio bi to 1ZZ, 1.8 je nepoderiv.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Ovo je brutalno! Znam da ce ih ionako samljeti u staro zeljezo, al bolje da su bar masine prodali ili poklonili ili sta vec.

 

Fali samo jos 1.8 ZZ Corolla, ali vjerovatno nisu htjeli da emisija traje 3 sata.

(a da je pitanje samo ulja, ne rashladne tekucine, mogli bi je vozit godinu dana i nebi ni znali da nema ulja)

I mislio sam si da ce honda izdrzat najdulje, ovo je englez i tu sam skoro i uzeo pred par mjeseci, jedino me zanima koji je motor bio unutra 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 Imali su masu problema sa lancima, trosenjem ulja i kosuljicama cilindara, toga nije bilo samo u americi.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ma to je jos dobro, u ´merki 2ZZ i problemi sa vijcima i pumpon - to je bila milina.

 

Nek on trosi ulje, kad popije sve, ne dolijevas do nagodine, i nis mu nebu.

 

Al da, "made in japan" masine su zaista nepoderive. Made in ´merka, turkija il british empire, e to je vec druga prica.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...
domac5 kaže...

Sto mislite o skodi, kad bi se spustila cijena par tisuca kn? Leon mi je izvana ljepsi ali citam da je tvrd ovjes dosta pa ne znam sad koliko je ta octavia udobnija od leona posto su na istoj bazi.. 

 Ti modeli ti vole hrdat na rubnjacima i kod praga tako da pripazi to. Sto se tice motora, kazu svi da je jako dobar(izdrzljiv), ali voli popit dosta. 

 

Sto se tice Octavie, mi smo prezadovoljni, imam jedinicu sedan 2001 godina sa 385k km na satu 1.6 55kw, nigdje trula, kod nas je 16 godina, kvarova nista nije bilo, samo redovno odrzavanje, a kako je to stari motor napravljena generalka na 326k i vozi dalje.

 

Prije tjedan i pol smo uzeli jos jednu jedinicu, samo Tour 2008 godina, 1.6 75kw, isti motor kao u toj sto gledas u kombinaciji s plinom. Auto trosi oko 8.5L plina a ide solidno sa tih 75kw. Bio sam se bas raspitivao, i s mehanicarima pricao, kazu da je to jedan od najboljih VW motora poslije 2000, od kvarova zna bit kuciste termostata i lambda sonda, ostalo je samo odrzavanje redovito. Kazu da izdrze i preko 450k km bez otvaranja ako se redovito odrzava, pa i vise

 A kak ste zadovoljni sa udobnosti? Ja sam se vozio u octaviji takvoj ali 1.9 tdi i bucan je motor dosta kad se ubrzava i tvrda je ali meni je sve tvrdo i neudobno nakon peugeota 406 tak da nisam dobro mjerilo za udobnost ostalih auta..

Mogla bi u taj budget jos honda accord 2.0 vtec 2007 godina do 35 000 kn, na honda klubu kazu da takvi accordi ne valjaju i da pravi accord mora 7000 eura kostat, 7000 eura za 13 godina starog benzinca.. Oke vjerujem da je auto kvalitetan i pouzdan ali sta je previse, previse je.. Za accord bi dao max 35 000 samo me malo strah toga sto citam cesto da zamjenski dijelovi traju jako kratko a original su skupi do bola.. Inace mi se accord bas svida vise od octavie i siguran sam da se i bolje vozi i da je puno udobniji.. Al eto kod octavie 1.6 mpi znam da ih ima na svakom cosku i da je njeno odrzavanje jedno od najjednostavnijih sto moze bit

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imam Audi A5 B8 2010 Coupe od nedavno i evo imam jedan problem koji bi trebao rijesiti. 

Naime kad zakljucam auto onaj poklopac od rezervara za gorivo se moze i dalje otvorit odnosno ne zakljucava se nikako. 

Mogu upload slike po potrebi ali eto cisto me zanima da li je tko imao takav problem i sta bi najbolje bilo napraviti? Ne bi bas zbog toga isao u ovlasteni. 

Barcelona - Mes que un club
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Solenoid se pokvario. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...
Tony1999 kaže...
domac5 kaže...

Sto mislite o skodi, kad bi se spustila cijena par tisuca kn? Leon mi je izvana ljepsi ali citam da je tvrd ovjes dosta pa ne znam sad koliko je ta octavia udobnija od leona posto su na istoj bazi.. 

 Ti modeli ti vole hrdat na rubnjacima i kod praga tako da pripazi to. Sto se tice motora, kazu svi da je jako dobar(izdrzljiv), ali voli popit dosta. 

 

Sto se tice Octavie, mi smo prezadovoljni, imam jedinicu sedan 2001 godina sa 385k km na satu 1.6 55kw, nigdje trula, kod nas je 16 godina, kvarova nista nije bilo, samo redovno odrzavanje, a kako je to stari motor napravljena generalka na 326k i vozi dalje.

 

Prije tjedan i pol smo uzeli jos jednu jedinicu, samo Tour 2008 godina, 1.6 75kw, isti motor kao u toj sto gledas u kombinaciji s plinom. Auto trosi oko 8.5L plina a ide solidno sa tih 75kw. Bio sam se bas raspitivao, i s mehanicarima pricao, kazu da je to jedan od najboljih VW motora poslije 2000, od kvarova zna bit kuciste termostata i lambda sonda, ostalo je samo odrzavanje redovito. Kazu da izdrze i preko 450k km bez otvaranja ako se redovito odrzava, pa i vise

 A kak ste zadovoljni sa udobnosti? Ja sam se vozio u octaviji takvoj ali 1.9 tdi i bucan je motor dosta kad se ubrzava i tvrda je ali meni je sve tvrdo i neudobno nakon peugeota 406 tak da nisam dobro mjerilo za udobnost ostalih auta..

Mogla bi u taj budget jos honda accord 2.0 vtec 2007 godina do 35 000 kn, na honda klubu kazu da takvi accordi ne valjaju i da pravi accord mora 7000 eura kostat, 7000 eura za 13 godina starog benzinca.. Oke vjerujem da je auto kvalitetan i pouzdan ali sta je previse, previse je.. Za accord bi dao max 35 000 samo me malo strah toga sto citam cesto da zamjenski dijelovi traju jako kratko a original su skupi do bola.. Inace mi se accord bas svida vise od octavie i siguran sam da se i bolje vozi i da je puno udobniji.. Al eto kod octavie 1.6 mpi znam da ih ima na svakom cosku i da je njeno odrzavanje jedno od najjednostavnijih sto moze bit

 Iako su oba ista sasija, ova Tour je puno izoliranija, u kabini se motor uopce ne cujes, i na vecim okretajima je jako tih, bas me ugodno to iznenadilo, bas nemas osjecaja kolko brzo ides.

 

A udobnost, zadnja klupa je dosta tvrda, al nisam se dugo iza vozio pa se ni ne sjecam vise, a naprijed, meni je udobno, i po rupama i preko lezecih, sad neki ce reci tvrdo je, al u tom sam autu dugo jako pa valjda sam navikao

el.šef kaže...

Imam Audi A5 B8 2010 Coupe od nedavno i evo imam jedan problem koji bi trebao rijesiti. 

Naime kad zakljucam auto onaj poklopac od rezervara za gorivo se moze i dalje otvorit odnosno ne zakljucava se nikako. 

Mogu upload slike po potrebi ali eto cisto me zanima da li je tko imao takav problem i sta bi najbolje bilo napraviti? Ne bi bas zbog toga isao u ovlasteni. 

 Spoji ga na vcds dijagnostiku negdje pa vidi sto ce ti izbaciti

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 15:28 (Tony1999).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
el.šef kaže...

Imam Audi A5 B8 2010 Coupe od nedavno i evo imam jedan problem koji bi trebao rijesiti. 

Naime kad zakljucam auto onaj poklopac od rezervara za gorivo se moze i dalje otvorit odnosno ne zakljucava se nikako. 

Mogu upload slike po potrebi ali eto cisto me zanima da li je tko imao takav problem i sta bi najbolje bilo napraviti? Ne bi bas zbog toga isao u ovlasteni. 

 Ja sam imao suprotan problem na svom golfu 7, auto otključan ali poklopac od rezervara se nije mogao otvoriti, u mom slučaju motorić vrisnio i poklopac se nije otključavao, zamjena u ovlaštenom je bila cca 240kn ak se ne varam.

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I meni je riknuo na golfu 7. Nisam ga ni popravljao tako sam ostavio.

 

Nego da pitam koristi li tko angelwax detailing proizvode?

Odgovorili ste me od chemichal guys i sad mislim uzeti stvari u Ph detailing a oni imaju  sve angelwax proitvode.l

 

PSN:Tomislav025
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Trebam hitno pomoć oko jedne stvari, dal postoji neka baza gdje za auto piše svaki dio i njegov part number? Znači trebam regulator sile kočenja za fiat punto 2 (nešto slično vidim da je mučilo u druge forumaše), kaže mehaničar da paše sa VW itd. i nek odem na otpad pogledam, ali kak da ja znam dal će pasati. Kad guglam taj regulator, za istu stvar na različitim stranicama piše da je za različite modele, jel ima neki jedinstveni Part number prek čega bih ja mogao pronaći točan dio i usporediti s drugim modelima?

 

Drugim riječima kako znati dal dio s jednog auta paše na drugi auto?

All rights reserved. Copyright (c) by Dipl. Pješak 2017.
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 17:17 (Diplomirani pješak).
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

I meni je riknuo na golfu 7. Nisam ga ni popravljao tako sam ostavio.

 

Nego da pitam koristi li tko angelwax detailing proizvode?

Odgovorili ste me od chemichal guys i sad mislim uzeti stvari u Ph detailing a oni imaju  sve angelwax proitvode.l

 

 Uclani se na fejsu u balkan detailing, tam znaju najvise.

13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Diplomirani pješak kaže...

Trebam hitno pomoć oko jedne stvari, dal postoji neka baza gdje za auto piše svaki dio i njegov part number? Znači trebam regulator sile kočenja za fiat punto 2 (nešto slično vidim da je mučilo u druge forumaše), kaže mehaničar da paše sa VW itd. i nek odem na otpad pogledam, ali kak da ja znam dal će pasati. Kad guglam taj regulator, za istu stvar na različitim stranicama piše da je za različite modele, jel ima neki jedinstveni Part number prek čega bih ja mogao pronaći točan dio i usporediti s drugim modelima?

 

Drugim riječima kako znati dal dio s jednog auta paše na drugi auto?

 probaj ovdje vidjeti 

http://eper.alfisti.tc-e.net/navi?GUI_LANG=3&LANGUAGE=3&COUNTRY=10&WINDOW_ID=1&KEY=HOME&EPER_CAT=SP&MAKE=F&SBMK=F

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Diplomirani pješak kaže...

Trebam hitno pomoć oko jedne stvari, dal postoji neka baza gdje za auto piše svaki dio i njegov part number? Znači trebam regulator sile kočenja za fiat punto 2 (nešto slično vidim da je mučilo u druge forumaše), kaže mehaničar da paše sa VW itd. i nek odem na otpad pogledam, ali kak da ja znam dal će pasati. Kad guglam taj regulator, za istu stvar na različitim stranicama piše da je za različite modele, jel ima neki jedinstveni Part number prek čega bih ja mogao pronaći točan dio i usporediti s drugim modelima?

 

Drugim riječima kako znati dal dio s jednog auta paše na drugi auto?

 Jesi siguran da želiš kupiti polovno upitne ispravnosti?

 

Da nebi kupovao dva put mačka u vreći...
KLIK
Inaće imaš fiat otpad, samo je sve upitne ispravnosti...
INFO

 

 


offtopic:
Pa ove folcike su trulje nego opeli

 
 

RPP automotive chip tuning

 

Jedan dobar foki

 

jedna dacia kojoj masa probija na žmigavce

 

 

BTW:
Dođeš ženi doma i kažeš kupio sam novog fiata

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 19:00 (1BIT).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Njemu treba regulator sile kocenja, ovo iz krese je pojacivac sile, servo bubanj, ne znam kako je izvedeno moguce da dode sa servom.

 

PS

 

Broj je: 46536594? 

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 19:27 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

 

Ovo je brutalno! Znam da ce ih ionako samljeti u staro zeljezo, al bolje da su bar masine prodali ili poklonili ili sta vec.

 

Fali samo jos 1.8 ZZ Corolla, ali vjerovatno nisu htjeli da emisija traje 3 sata.

(a da je pitanje samo ulja, ne rashladne tekucine, mogli bi je vozit godinu dana i nebi ni znali da nema ulja)

 dobro da sam sa forda prešao na hondu

PSN - darklydexter
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ostala je najduze ziva jer je ostalo ulja u kucistu lezaja radilice jer d16z6 motor ima kanalcic integriran u kuciste lezaja radilice koji distribuira ulje po lezajima radilice.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 3.6.2020 21:17 (ivanzu).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Njemu treba regulator sile kocenja, ovo iz krese je pojacivac sile, servo bubanj, ne znam kako je izvedeno moguce da dode sa servom.

 

PS

 

Broj je: 46536594? 

 Ovak da ne odgovaram svakom posebno, hvala uopće na pažnji, pomogli ste. Nakon cjelodnevnog istraživanja mislim da je dio koji mi treba 46805893.

Regulator sile kočenja ili bremskraftregler ili brake load sensing valve. 

Mogućnosti su sljedeće:

Kupiti originalni BOSCH za 1800 kn, skinuti s nekog karamboliranog punta, prema nekim stranicama paše i od Astre fcc pa skinuti s takvog, prespojiti kočnice da uopće ne treba regulator ili reparirati postojeći (zbog vanjske hrđe na opruzi cijeli regulator može ne raditi).

 

Meni je žao da nemam doma dizalicu jer bi si i sam mogao probati reparirati, ovak mehaničari prek volje rade i sam bi mijenjali i već sad su pozamijenili sve kaj ne treba osim toga.

 

To je u principu ventil koji je s jedne strane vezan za šasiju, a s druge na suspenziju, i ovisno koliko je tereta (koliko je auto nisko) tak opruga otvara ventil i to više pritiska pušta u zadnju desnu i lijevu kočnicu.

Trenutno je najveći problem da pod Part Number 46805893 neke stranice izbacuju jedinstveni regulator za oba stražnja kotača, dok neke izbacuju za svaki kotač posebno.

Sutra će skinut s auta postojeći regulator da vidimo kak zapravo izgleda i onda u potragu. Ovaj prije vlasnik je vjv znao da to ne valja pa se ga je zato rješio, a za tehnički malo potkupio. Doslovno svaki dio za Punta imaš za 100-200 kn na internetu, ali ovaj regulator niti jedna jedina domaća stranica ili oglasnik ne prodaje. 

 

All rights reserved. Copyright (c) by Dipl. Pješak 2017.
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Teško da će taj regulator ići lako dolje, sve je vjerojatno zahrđalo već, može se i čelični lajtung oštetiti/puknuti kod skidanja pa ćeš i njega morati cijelog mijenjati...

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice