Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.111
|
čitano: 13.245.733
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ZooZ kaže...

Jedno pitanje Mercedes E220 CDI W211 2002-2005 (prije redizajna) sa 250k km  koja je realna cijena, na njuškalu ih ima od 9000€ do 5000€ većinom od 6200€ do 7200€. Ja stavio 5200€ i već stoji od početka 1.mjeseca i dosad zvalo troje ljudi. Ima 2 seta felgi i guma, reg do 1/2021, novo ulje u motoru, a u mjenjaču promjenjeno prije nekih 15 000km.

 E klasa stara 20 godina sa 250tkm ti baš i nije neka "vruća roba", mislim da bi realnije bilo 4500€.

http://www.pecalica.hr/users/add/3cb0b321e3e8d77d2544dd607b4cbfe6
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
SHELBY_09 kaže...

  

PS4 je taman na toj granici od 800kn, ali npr. GY F1 A5 za 600 i kusur kuna mi se cini puno isplatljiviji i ajmo rec best buy.

 

Samo da javim da sam uzeo gume s linka, nikako napisati post...

 

Pohvale za gumiimpex ekipu, uslužni i brzi (manje od 24 sata od primitka uplate do dostave). Gume odlične, imaju dodatnu zaštitu naplataka, proizvodnja u Njemačkoj, dot 2020. Inače Goodyear se za naše tržište proizvodi u Sloveniji.


Hvala gamer34 na preporuci!

4 godine
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kolegi su preko firme sredili jako dobar popust. Nesta tipa 40% , ali je kupovao za 3 vozila gume. Pitali su ga koliko mu je velik vozni park firme i poslali ponude daleko bolje od ostalih trgovina.

 

 

4 godine
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li netko iskustva sa "sportskim" tj kraćim oprugama na tvorničkom amortizeru?

 

Planiram bmw 1 spustit za 2cm. 

 

Čitao sam po raznim forumima o većoj kompresiji unutar amortizera pa ode kad radi s manjom oprugom, jel bi to bio problem i na ova 2cm koje planiram spustit?

 

Ako netko ima iskustva konkretno s bmw 1 ili opcenito ako se moze generalizirat kod bmw. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Milki kaže...

Ima li netko iskustva sa "sportskim" tj kraćim oprugama na tvorničkom amortizeru?

 

Planiram bmw 1 spustit za 2cm. 

 

Čitao sam po raznim forumima o većoj kompresiji unutar amortizera pa ode kad radi s manjom oprugom, jel bi to bio problem i na ova 2cm koje planiram spustit?

 

Ako netko ima iskustva konkretno s bmw 1 ili opcenito ako se moze generalizirat kod bmw. 

 Kolega ima 118d e87 . Spustio s oprugama i onda nakon 10 dana to skinuo i narucio dts gewinde . Kaze da se auto nije nikako vozio na oprugama . 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Milki kaže...

Ima li netko iskustva sa "sportskim" tj kraćim oprugama na tvorničkom amortizeru?

 

Planiram bmw 1 spustit za 2cm. 

 

Čitao sam po raznim forumima o većoj kompresiji unutar amortizera pa ode kad radi s manjom oprugom, jel bi to bio problem i na ova 2cm koje planiram spustit?

 

Ako netko ima iskustva konkretno s bmw 1 ili opcenito ako se moze generalizirat kod bmw. 

 Imam Audi A3 i stavio Eibach Sportline opruge i vozim se bez problema. Stavljanjem samo opruga nećeš naškoditi amortizerima ništa. Auto ti bude tvrđi i niži

4 godine
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Koliko kosta da se to ugradi i upise u prometnu? 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 7.5.2020 23:49 (Milki).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Milki kaže...

Koliko kosta da se to ugradi i upise u prometnu? 

 

 

 Ako ces opruge uzmi na ebay.de , jeftinije su nego bilo gdje u hr . Atest je 870 kn ako se ne varam . 

4 godine
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Frend ovih dana na golf 5 montira 19" felge i eibach 50/50mm opruge sa spikom da su crne da nece ni skuzit na tehnickom... osim ak ne zapne negdje tamo. Prije da ce meni proc jer ce mi auto bit visine kao tvornicki M paket ovjes.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Milki kaže...

Koliko kosta da se to ugradi i upise u prometnu? 

 

 

 Ja uzeo nove na ebayu za 1200kn. Kod servisa mi majstor stavio gore. Ovisi koliko ima posla da se stave na BMW. Vidio sam i ja da neki ljudi farbaju u crno da kao bude ko tvorničko, ja ostavio crvene pa budem vidio kak bude prošlo u 8 mjesecu

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rucipe kaže...

 Kolega ima 118d e87 . Spustio s oprugama i onda nakon 10 dana to skinuo i narucio dts gewinde . Kaze da se auto nije nikako vozio na oprugama . 

 

Ja sam stavio Eibach pro kit na Clio GT i nisam primjetio neku razliku u voznji. Gore se nije vozio sigurno, a udobnost tu negdje.

 

Remzi kaže...

 Imam Audi A3 i stavio Eibach Sportline opruge i vozim se bez problema. Stavljanjem samo opruga nećeš naškoditi amortizerima ništa. Auto ti bude tvrđi i niži

 

Sportline nije za serijske amortizere, vec za sportske. Ako se ne varam tako stoji i na Eibachovoj stranici. A inace koliko sam istrazivao, stavljanje opruga steti amortizeru jer ga izbacuje iz optimalnog podrucja rada, samo je pitanje koliko steti.

 

Milki kaže...

Koliko kosta da se to ugradi i upise u prometnu? 

 

Meni je covjek uzeo 600kn za zamjenu 4 opruge i 2 kugle. Ja nisam upisivao u prometu, al sumnjam da je nesto preskupo, barem sto se Eibacha tice jer ima TUV. Inace su bile crne opruge pa se nisam zamarao time.

 

11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Crne opruge provjereno prolaze bez atesta, samo da nije baš ful zabijen u pod

10 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jel zna tko gdje nabavit ovakav cep, znaci fali mi jedan, ili je nekom falio jedan ili je negdje ispo...

 

Na ebayu ima slicni, samo je crne boje dok su slova ta neka siva, i sav je izgreban i dodje 17$  Listao i listao ali nisam uspio nac...

 

Edit: kontaktirao RC Design u hrv, i ispada da se trgovina nalazi doslovno kilometar od mene, otisao tamo i dao mi cep za djabe (iako je rekao 30kn komad)... email su odgovorili doslovno u roku od par min 

Poruka je uređivana zadnji put pet 8.5.2020 13:29 (hahhaajaads).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Evo jadni revo kakav sugavi graf ima... bolje napravi Djuro u garazi preko mobitela
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Malo je pretjerao sa smoothingom. 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

300kn košta upisivanje u prometnu. Nekidan dobio fresh informaciju.

 

Eibach pro kit je ftw po meni, ak imaš nekoga da radi u IC-u za većinu auta ti s rabatom košta od 800-1300kn, ja sam frendu za e90 uzeo za 1160kn nekidan. 

 

 

Za zgradnju mu uzeli 200kn. Inače uzmemo 400kn za bmwe ak sve ide lagano, jedino x-drive naplatimo 600-700kn. Znaju bit pain in the but amortizeri za skinuti ak se auto nagledao soli.

 

Ak ćeš uzeti crveni eibach kit, daj amortizere skratiti ak imaš nekog dobrog tokara, nećeš imat problema, mi smo ubili HGT bravota u mrtvu zemlju tako, vozi se već dve godine takav, bolesno se dobro auto ponaša.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ramzocro-HCR kaže...

300kn košta upisivanje u prometnu. Nekidan dobio fresh informaciju.

 

Eibach pro kit je ftw po meni, ak imaš nekoga da radi u IC-u za većinu auta ti s rabatom košta od 800-1300kn, ja sam frendu za e90 uzeo za 1160kn nekidan. 

 

 

Za zgradnju mu uzeli 200kn. Inače uzmemo 400kn za bmwe ak sve ide lagano, jedino x-drive naplatimo 600-700kn. Znaju bit pain in the but amortizeri za skinuti ak se auto nagledao soli.

 

Ak ćeš uzeti crveni eibach kit, daj amortizere skratiti ak imaš nekog dobrog tokara, nećeš imat problema, mi smo ubili HGT bravota u mrtvu zemlju tako, vozi se već dve godine takav, bolesno se dobro auto ponaša.

 kako mislis 300kn? to se mora ici atestirati,ne mozes to samo tako upisati,ja vozim bmw f30 320d i na njemu imam eibach sportline opruge i morao sam atestirati

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mali atest je 300kn.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Mali atest je 300kn.

 šta ti znači mali atest? znam da je za  kuku oko 300kn

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
d4rkd3atH kaže...

 kako mislis 300kn? to se mora ici atestirati,ne mozes to samo tako upisati,ja vozim bmw f30 320d i na njemu imam eibach sportline opruge i morao sam atestirati

 Nekidan mi je prvi susjed "atestirao" prokit na e90, debili se zavuku pod auto, vide jel su te opruge, uzmu ti tuv certifikat što ih doneseš, i upišu ti ih u knjižicu, naplatili 300kn.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Takve stvari spadaju pod mali atest, promjena dimenzija guma, branici, kuka itd.. Mislim da opruge ne spadaju pod mali atest.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sto nije da za opruge treba imat i ispis s geometrije kotaca ne stariji od mjesec dana ili 3 mjeseca?

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
d4rkd3atH kaže...

 kako mislis 300kn? to se mora ici atestirati,ne mozes to samo tako upisati,ja vozim bmw f30 320d i na njemu imam eibach sportline opruge i morao sam atestirati

 

Mislim da te tu netko malo zeznuo jer eibach bi trebao imat atest, barem je moj pro kit imao.

Od cega se sastojao atest na koji si isao?

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Tony1999 kaže...

Sto nije da za opruge treba imat i ispis s geometrije kotaca ne stariji od mjesec dana ili 3 mjeseca?

 Da, to isto treba. Ali spada pod mali atest sve to kako kolega kaže.

 

Samo mora imat TUV uz opruge, i papir kak da je to netko stručno ugradio. 

 

Nije to toliko komplicirano kak se svi boje.

Živjeti u svijetu i pritom ne biti svjestan smisla svijeta isto je kao i lutati velikom knjižnicom i pritom ne doticati knjige
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zanimljivo, ja sam pitao za sebe za swifta i u stp mi rekli da opruge spadaju pod veliki atest i da košta cca 830Kn za swifta...

 

Inaće imam eibach pro kit ugrađen na swifta od prijašnjeg vlasnika koji nije atestirao, bio sam na prvom tehničkom sa swiftom i skužio ispitivač da piše eibach na crnim oprugama, pitao me jel imam atest, ja mu kažem da sam friško kupio auto i da nisam znao da je prijašnji vlasnik ugradio te opruge niti da ne znam dal su atestirane, gleda ovaj prometnu i kaže nisu atestirane, ali zbog sitluacije ću vas sada pustiti, do sljedećeg tehničkog obavite atest, ja reko budem, nema problema...

 

Tako da ne znam o ćemu vi tu pišete...
Ili ja imam peh, ali crni eibach pro kit su odma skužili na tehničkom i pitali za atest...
Te kažem pitao sam za atest i rekli su mi da spada pod veliki atest na što je ispitivač na računalu pogledao za swifta i rekao mi da košta cca 830kn...

Atest još nisam napravio, planiram ga prije tehničkog obavit jednog lijepog sunčanog dana...

 ATESTI:

Mali atest:

 

Veliki atest:

 

UTP znači utvrđivanje tehničkih podataka
NDM znači najveća dopuštena masa

 

BTW:
Što se tiće samih opruga, eibach pro kit su vrh, idu na stock amortizere, kvalitetnije su izrade od stock, površinski ne hrđaju samo tako (barem ovi moji nisu) i u zavoje se stabilnije i preciznije može ulazit, jedino šta  je auto malo tvrđi na što mi je dosta ljudi koje sam vozio u swiftu reklo kako je tvrd na rupama, ja sam se već navikao

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.5.2020 9:38 (1BIT).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

lako za pro kit jer su crne,sportline su crvene i kuže se lako na tehničkom

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

pošto je Eibach a ne "Željezarija Mirko i Slavko" sigurno postoji TÜV što bi značilo da su opruge atestirane i certificirane za taj auto pa je samo potrebno upisati ih. Tako je bar prije bilo s aftermarket dijelovima koji imaju TÜV. Jedino kao su naši izmislili toplu vodu kako bi naplaćivali.

4 godine
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Nasao sam si nekog oldtimera pa me zanimaju koraci u sredivanju. 

 

Planiram da me do 5000eura izade sredivanje. Iako mislim da je bi doso do tog iznosa.

 

Nasao sam sve potrebne dijelove limarije za 1000eura (nesto polovno ,nesto novo ali orginal). Koliko bi majstor uzeo za ruke da makne stare panele , stavi/zavari nove i oboja cijeli auto na kraju ?

 

Motor radi normalno ali bi svejedno htio polugeneralku ili generalku (kako mi preporuci bratic mehanicar ili vi iz iskustva ). Mozda bolje vec cijeli motor jer ga ne planiram vadit opet za god dana.

 

Vecina dijelova se moze nac po pristupcnoj cijeni. Radi se o starom mercedesu. 

 

Isao sam pogledat samo i zaintrigiran sam jako , racunam da vrijednost auta + restauracija = vrijednost nekog sada na njuskalu. 

 

Idem onim putem "da znam na cemu sam". Jer sam vec dozivio par puta ne treba ulaganja slucajeve pa je pojelo novca ko neki sto bi se komplet radio.

 

Napomena: svi sto bi radili u autu su mi nesto u rodu i bave se time profesionalno (limar i automehanicar). Mogao bi se oko dosta stvari dogovorit da s njima kompenziram. Ali me zanima u Kn ili € da nemam rodake koje imam. Koliko bi to igranje tv emisije o uredivanju trajalo? 😄 Racunam oko god ipo do dvije.

Poruka je uređivana zadnji put sub 9.5.2020 13:29 (Milki).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Postoji li u Zagrebu jos ono neko pravilo da je 15 minuta besplatan parking? Tj. da unutar 15minuta od isteka parkirne karte, redar nema pravo zaljepit kaznu?

Di2 & EPS FTW!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

to vrijedi samo za prvih 15 minuta, da ti daju vremena da dođeš do aparata i platiš parking, nakon toga nema više ništa popuštanja.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice