Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.182.192
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
5 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Hm, jedno pitanje, mozda ce nekome biti glupo, ali posto ovdje gdje sam imam ogranicen internet tako da ne mogu da guglam hajde reko da vas pitam.

Danas na poslu kolege pocele da raspravljaju o situaciji kada ti se auto ugasi u voznji, i to pri velikim brzinama, preticanje, autoput itd...formiralo se tu nekoliko misljenja medju njih desetak, jedni kazu nemoj da ga palis ponovno mozes osteti ovo ili ono, drugi kazu nisi normalan poginut ces, ostajes bez ABS, servo...

 

Ja vozim tek 2,5 - 3 godine, nikada mi nije palo na pamet da je i to moguce, niti mi je ikada iko govorio o tome, pa me interesuje kako reagovati, sta je ispravno, i sta ako auto ne mozes ni da upalis vise...to mi djeluje kao ultra opasna situacija.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Stavis u neutralnu, upalis te ubacis u primjerenu brzinu. 

Poruka je uređivana zadnji put pon 20.4.2020 18:06 (ivanzu).
13 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema

ali sta ako se to dogodi u trenutku kad ulazim u krivinu ili moram zakociti?

 

jer recimo kad je auto ugašen servo ne radi...

9 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zasto vas sve taj famozni servo muci? Prosjecni auto tipa golf 6 se lagano mota kad jednom krenete i bez serva. Uostalom dosta novijih auta ima el. servo volan tako da on radi i na "kontaktu". Dovezao sam Audi a6 3.0 quattro 2005 bez serva 90km ruke mi otpale na svakom stajanju motati dok je u voznji bilo ok.

Always Outnumbered, Never Outgunned
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Sam servo u vožnji nije toliki problem, ali kočnice mogu biti, nakon 2 kočenja "potrošiš" sav vakuum pa postane puno teže dobiti dovoljnu silu na kočnicama - pedala postaje tvrda jer nema pomoć vakuuma.

Živim luksuzno! Jedem luk i lijem suze... :)
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SoynTech kaže...

Zasto vas sve taj famozni servo muci? Prosjecni auto tipa golf 6 se lagano mota kad jednom krenete i bez serva. Uostalom dosta novijih auta ima el. servo volan tako da on radi i na "kontaktu". Dovezao sam Audi a6 3.0 quattro 2005 bez serva 90km ruke mi otpale na svakom stajanju motati dok je u voznji bilo ok.

 pa sto nije da se kod novih auta sa elektricnim servom ajmo reci servo i sam ugasi pri velikim brzinama

9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ne u potpunosti, ali da stvrdne volan da se teze mota radi boljeg osjecaja i preciznosti...

Always Outnumbered, Never Outgunned
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

kako ce se uopce auto ugasiti dok se krece a u brzini je? Auto se krece po inerciji a ako je u brzini onda se po inerciji okrece i motor. Inace paljenje auta na guranje ne bi funkcioniralo...

9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 Imas milion razloga tipa ode ti puma u rezervaru, bosch pumpa, ostanes bez goriva, bobina ode i ne daje iskru, alternator prestao filati i ispraznio si akumulator jer si nastavio voziti, problem sa ECU, motor ostao bez ulja...

Always Outnumbered, Never Outgunned
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne radi sustav ubrizgavanja. 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SoynTech kaže...

 Imas milion razloga tipa ode ti puma u rezervaru, bosch pumpa, ostanes bez goriva, bobina ode i ne daje iskru, alternator prestao filati i ispraznio si akumulator jer si nastavio voziti, problem sa ECU, motor ostao bez ulja...

 Da ali imas odredenu brzinu i dok god se auto krece on ce vrtit motor i samim time i agregate , bar nekoliko desetaka sekundi dok se ne snadjes zar ne ? 

15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SoynTech kaže...

 Imas milion razloga tipa ode ti puma u rezervaru, bosch pumpa, ostanes bez goriva, bobina ode i ne daje iskru, alternator prestao filati i ispraznio si akumulator jer si nastavio voziti, problem sa ECU, motor ostao bez ulja...

 da, i dogodilo mi se, ALI u kojem od tih slucajeva ces opet upaliti auto bez prijasnjeg popravka (makar to bilo i natociti auto/napuniti akomulator?) Eventualno neka greska vezana za ECU pa treba "samo" reset.

 

S druge strane, koliko sam ja upoznat svi sustavi nuzni za sigurnost bi trebali raditi i bez upaljenog motora. Auto bez serva pri brzini bez problema okreces volan, kocnice rade makar ces ih morati stisniti ko konjina. Ma da, vjerujem da se to mozda i promjenilo na novim autima?

9 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ShadoW kaže...

 da, i dogodilo mi se, ALI u kojem od tih slucajeva ces opet upaliti auto bez prijasnjeg popravka (makar to bilo i natociti auto/napuniti akomulator?) Eventualno neka greska vezana za ECU pa treba "samo" reset.

 

S druge strane, koliko sam ja upoznat svi sustavi nuzni za sigurnost bi trebali raditi i bez upaljenog motora. Auto bez serva pri brzini bez problema okreces volan, kocnice rade makar ces ih morati stisniti ko konjina. Ma da, vjerujem da se to mozda i promjenilo na novim autima?

Odgovarao sam na pitanje

ShadoW kaže...

kako ce se uopce auto ugasiti dok se krece a u brzini je? 

 Nisi spominjao ponovno paljenje... Ako se uspije ponovno upaliti opet moze biti pumpa u rezervaru, elektronika...

Kocnice ce vam ostati raditi normalo jer ce jos biti dosta vakuma koji pojacava silu kocenja za sigurno zaustavljanje vozila i na vecim brzinama. Ako ste ikad vukli ugaseni auto tada znate kakva je kocnica kad nestane vakuma i da je jace pritiskanje dovoljno da zaustavi vozilo bez pomoci vakuma.

 

Rucipe kaže...

 Da ali imas odredenu brzinu i dok god se auto krece on ce vrtit motor i samim time i agregate , bar nekoliko desetaka sekundi dok se ne snadjes zar ne ? 

Kod takvog naglog gasenja motor ce se zaustaviti i lamela nece moci prenjeti toliku silu sa kotaca na motor i lamela ce prokliziti samim time nece agregati nastavit raditi. Inace bi auto sam sebe upalio. Sto je moguce napraviti kad usporite da ga stavite u drugu brzinu i pustite kvacilo no nemojte to raditi.

Vremena za reakciju imate i nece se nista strasno dogotiti. Preporuka je pritisnuti kocnicu pa kvacilo i izbaciti iz brzine zaustaviti se pa tek tada probati upaliti vozilo. Zasto? Jer su si ljudi pred sam zavoj zakljucali volan kad su probali oduzet kontak i upaliti auto pa zavrsili u kanalu.

Always Outnumbered, Never Outgunned
Poruka je uređivana zadnji put pon 20.4.2020 21:57 (SoynTech).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SoynTech kaže...
ShadoW kaže...

 da, i dogodilo mi se, ALI u kojem od tih slucajeva ces opet upaliti auto bez prijasnjeg popravka (makar to bilo i natociti auto/napuniti akomulator?) Eventualno neka greska vezana za ECU pa treba "samo" reset.

 

S druge strane, koliko sam ja upoznat svi sustavi nuzni za sigurnost bi trebali raditi i bez upaljenog motora. Auto bez serva pri brzini bez problema okreces volan, kocnice rade makar ces ih morati stisniti ko konjina. Ma da, vjerujem da se to mozda i promjenilo na novim autima?

Odgovarao sam na pitanje

ShadoW kaže...

kako ce se uopce auto ugasiti dok se krece a u brzini je? 

 Nisi spominjao ponovno paljenje... Ako se uspije ponovno upaliti opet moze biti pumpa u rezervaru, elektronika...

Kocnice ce vam ostati raditi normalo jer ce jos biti dosta vakuma koji pojacava silu kocenja za sigurno zaustavljanje vozila i na vecim brzinama. Ako ste ikad vukli ugaseni auto tada znate kakva je kocnica kad nestane vakuma i da je jace pritiskanje dovoljno da zaustavi vozilo bez pomoci vakuma.

 

za reakciju imate i nece se nista strasno dogotiti. Preporuka je pritisnuti kocnicu pa kvacilo i izbaciti iz brzine zaustaviti se pa tek tada probati upaliti vozilo. Zasto? Jer su si ljudi pred sam zavoj zakljucali volan kad su probali oduzet kontak i upaliti auto pa zavrsili u kanalu.Ojss

 nama? ali sam sam u autu :P - salim se, ali mislim da ne potrebe za vi :)
da, znam kakva je kocnica kad nestane vakuma i vozio sam dosta poluisrpavnih auta koji su se gasili u izvanrednim okolnostima. Doduse, uglavnom su bili stariji pa nije bilo ni ECU-a kao takoga pa ni "resetiranja" racunala i gresaka. Zapravo, vecinu svog voznog vijeka sam proveo na autima koji nemaju ni ABS (sve do posljednjeg auta). No sva ta vozila su se gasila nakon sto su van brzine (bilo da su pod kvacilom ili na semaforu izbaceni iz brzine). Ako su se gasila pod kvacilom dok se vozilo krece, tako sam ih i palio - inercijom nakon sto pustim kvacilo.


Nisam dozivljavao da se vozilo kao tako moze samo ugasiti, a da nije neki kvar koji zahtjeva da se bar akomulator napuni ili vozilo natoci. Ipak, ostajem ispravljen :)

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
SoynTech kaže...

...Jer su si ljudi pred sam zavoj zakljucali volan kad su probali oduzet kontak i upaliti auto pa zavrsili u kanalu.

 ovo se dogodilo mojem poznaniku, samo nije završio u kanalu nego u metalnom odbojniku

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dakle da se nadovežem gore na ovo za chrom lajsnu. Na leonu 1p slobodno napravim to sa sodom bikabonom što je netko preporučio gore? (seat znak i chrome oko grilla)

 

 I koje sredstvo protiv mušica na haubi? I po tablici isto. Postoji li neka prevencija da se manje speknu na lak ili samo za čišćenje?

https://www.youtube.com/channel/UCNEZ9fPqdssgI2SReOIXOeQ
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.4.2020 10:40 (nul-3).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

imaš otapala za bjelančevine (kao izbjeljivači za kosu), posebne namjene - recimo Sonaxove...

 

ali...

 

ja to ne volim, nego idem na "dejstvovanje silom":

 

https://www.sonax.de/pflegeprodukte/innenraum-scheibe/insektenschwamm

 

samo dobro namočiš "zakukčane" površine, par minuta ili pokrij nekom vlažnom krpom ili namoči po malo, pa onda  i tu spužvicu dobro namočiš i  skineš trljanjem....

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
SoynTech kaže...

...Jer su si ljudi pred sam zavoj zakljucali volan kad su probali oduzet kontak i upaliti auto pa zavrsili u kanalu.

 ovo se dogodilo mojem poznaniku, samo nije završio u kanalu nego u metalnom odbojniku

 frendu je bio otisao stup volana pa mu se dogodilo par puta da mu se volan zakljucao dok je auto upaljen, sam kaj je imao srece da nije brzo vozio

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

imaš otapala za bjelančevine (kao izbjeljivači za kosu), posebne namjene - recimo Sonaxove...

 

ali...

 

ja to ne volim, nego idem na "dejstvovanje silom":

 

https://www.sonax.de/pflegeprodukte/innenraum-scheibe/insektenschwamm

 

samo dobro namočiš "zakukčane" površine, par minuta ili pokrij nekom vlažnom krpom ili namoči po malo, pa onda  i tu spužvicu dobro namočiš i  skineš trljanjem....

 Znači samo korektivno, ništa preventivno? Tipa neki premaz sa kojeg se lakše skidaju?

https://www.youtube.com/channel/UCNEZ9fPqdssgI2SReOIXOeQ
4 godine
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Moj prvi sat polaganja 2017. Na golfu 7 oso servo. Mislim nisam siguran sta je otislo jer je svjetlila lampica za akumulator i automatski nije servo radio. Nije bilo bas lagano za vozit. Cak nimalo. A imo sam iskustva jer sam vozio tada vec 3 godine magirus deutz v10 iz 1973 bez serva lol. Na mercedes cls mi je prije god dana otiso kompresor klime i remen skocio jer se nije mogo vrtit (pa nije ni servo radio usput) , jedva sam ga smoto na parking brzinski da ne budem na cesti. Kozu na volanu sam osjetio kak se guzva pod rukama od sile motanja. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.4.2020 11:24 (Milki).
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Pa kad operes auto, peri ga na praonici gdje imaju vosak.

 

Moj savjet je da nakon voska i ispiranja demineraliziranom vodom, jos jednom

prespricas voskom prednji dio branika i haubu, tako da se gamad lakse skida.

 

Vrijedi i za sabu takodjer, al sajbu rucno inace istrljam sa sretstvom za poliranje,

pa se jos lakse skidaju gamadi i ostavljaju manje fleka utrobe na sajbi.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
4 godine
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li netko savjete za cistit soft top na autu? Kupio sam si neki sprej , naspricas pjenu po krovu i s nekom spuzvicom razmazes. Onda kisa samo sklizne. Al kolega sto ima detailing kaze da je koristio tsj isti sprej na sjedalima i da nadem nesta bolje jer ovaj dode 100kn a "amaterski je" , a jedino to ima za kupit u tokic autodijelovi. 

 

Ako ima ko kakvu preporuku , preko neta mozda iz njrmacke da narucim il vec odakle. Svakakvih recenzija sam se nacito al se pola tog cini ko namjesteno za reklamu.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Iz zajebancije sa frendom krenuo malo prckati po 19kama, pa na kraju i lici na nesto...malo ispijanje pivice, prvo druzenje nakon otvaranja opcina, sunce, zajebancija...vidjet cemo koliko traje, pa ce drugi put ic na full face farbanje, ovo je vise iz zajebancije i da prode vrijeme
(Neznam kako poredati slike s moba, al shvatit ce se)
Pranje i odmascivanje, slajfanje, nitro, izdvajanje ruba krep trakom, farbanje, pranje, poliranje, pranje
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
minarelli kaže...
Diplomirani pješak kaže...

Ne znam kak je u drugim gradovima na tehničkom, ali ovo kaj sam danas doživio u ČK stvarno da me strah kad ću drugi put ići. Znači ljudima kompletno se sve pregledava, tekućina za stakla, metlice brisača, svaka tipka na kokpitu, truba, što me posebno razljutilo bez pitanja se otvaraju pretinci po autu i sl. Ja bio sa skuterom, sve originalno, blokada nikad skidana, i kaže on meni preglasan auspuh, ne možete proći. Ja kažem nema šanse to je originalni auspuh, jedino kaj je skuter dvotaktni pa se malo jače čuje al to je od prvog dana tak, on tvrdi ne ne to u auspuhu neš ne štima, a fakat originalni auspuh i ja sam prvi koji ne bi nikad ugradio one glasne auspuhe na 50 ccm moped za preseravanje. I niš ja kažem a jel ima u decibelima potvrda da je preglasno? E onda već nastupa druga priča, kaže da bi sigurno i ti decibeli pokazali da je preglasno, al sad ide ponovni pregled, e sad više nije samo auspuh, sad je guma prestara, amortizeri zauljeni itd., pita me zašto ste obrisali ulje mislite da se to ne vidi? Onda mi je dopizdilo, reko sam mu obrisao sam cijeli motor jer mora doći na tehnički čist, ak već zbog tog auspuha tražite svaku kap ulja na inače odličnom Hondinom motoru onda vam još ja mogu pokazat kaj sve ne valja. I tak sad sam malo skratio priču, uglavnom pustio me i dobro me načitao i izgubio sam cca. 2.5 sata na čekanje i vijećanje dal će me pustit, al nije mi se dalo svađati jer gdje ću sad pronaći majstore za sve to. Kad sam išao s drugim motorom, kočnica, svjetla, doviđenja, a ovo kaj pojedinci provjeravaju, još i meni otvara sjedalo, pretince itd.

 

I sad mislim si ja, ajde čovjek radi svoj posao, ali jebemu kad se vozim po cesti svi imaju neka neoriginalna svjetla koja zaslijepljuju, auti dime, glasni, cvile, a on mene za originalni aspuh ide zajebavat.

 

A ova priča sa skuterom i serijskim auspuhom te ostalim stvarima je čista provokacija od njega, tu si trebao samo reć da zove voditelja stanice i da vidiš kak se priča okrene na drugu stranu, znam iz iskustva, samo tu moraš bit dobro upoznat sa situacijom i da je on 100% u krivu odnosno da te prca iz dosade

Btw "glasni auspusi za preseravanje" na cvaji makar i na 50ccm nije za preseravanje nego je popriličan dobitak na performansama, a zvuk je takav kakav je

 Kasnije sam isao citati pravilnik i ispada da za motore i mopede proizvedene prije 1999. (a to je moj) nije postojala obveza proizvodaca da istakne broj decibela na plocicu na sasiji ili samom auspuhu, a on je tu plocicu meni trazio po pretincima. Nadalje, za neke proizvodace moguce je naknadno dobiti podatak o decibelima i to je vjerojatno ono sto je isao traziti toliko dugo na kompjuteru. E onda, ako pronade tu plocicu ili podatak od proizvodaca, tamo obicno pise npr. 85 dBA pri 5000 rpm, a kako skuter nema mjerac broja okretaja, opet nema kak izmjeriti, a mjerenje pri punom gasu je nekih 7-8000 rpm., tak da opet ne moze dokazati da je preglasno.

Na kraju je popustio, onda smo se oko te gume natezali, ripne su dobre dubine, ali se kao vidi sa strane da je stara. Ja zadovoljan da sam prosao i vise tamo nejdem, al na kraju je on mene posteno nacitao da ak se kaj dogodi ili me policija posalje na vanredni tehnicki da ce on posao izgubit, da cu si nest napraviti ja, a ne on, da mu svi starudiju dovozimo i onda nas on mora pustat na svoju odgovornost itd.

All rights reserved. Copyright (c) by Dipl. Pješak 2017.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Mene zanima jel ovo sa octom na kromu uspjelo

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Stigao mi volan. Stranice i dno profilirana koza, gore je alcantara, crni konac,

po narudzbi radjeno, volan je zavrsen u roku 6 dana, i jos 4 dana dok je dosao iz PL,

super brzo, kvaliteta materijala je vrhunska. Jedino sto na zalost nije uspjelo je grijanje volana,

probali su ali kad se otisne u kalup, ne osjeti se da uopce grije, pa su maknuli, radi moguceg pregrijavanja

iznutra i ostecenja volana/zapaljenja volana.

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Imas li sliku prije, poslje? koliko $ ?

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

330€sa shippingom.

 

Nemam, jer u svim trimmovima volan je isti - razlika je samo sto u top-trimmu ili nadoplati imas grijani

volan, ali oblik i koza je jednaka (losa koza, dobar volan).

 

 

Steel for Humans, Silver for Monsters, Gold for the Witcher...
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
nixass kaže...

Mene zanima jel ovo sa octom na kromu uspjelo

 Je. Islo je dolje bez problema.  Nisam uspio to dobro poslikati. Hvala na preporukama. Neznam od kud toliki kamenac. Kad malo detaljnije gledam auto  zadnji kraj i stakla su mi u kamencu a prednja strana nema nista.   Prao sam auto istom procedurom kao i uvijek. Nikada nisam imao sa tim problema. 

 

Moram si naruciti proizvoda za njegu auta nesto kao detailing starter kit ali nikako da se toga primim 

PSN:Tomislav025
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.4.2020 22:08 (omomomomoomm).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Smontirano...gume su za cesme, al posluzit ce dok ne naidu neke pilot sport 3/4
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice