pozz..ima neko preporuku servisa za reparaciju kocionih celjusti? da se ne ceka previse bas. i kako se krecu cijene toga?
EDIT - zg i okolica
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.063
- |
- čitano: 13.201.136
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
gumametal u šulekovoj
Ja bi radije ne paran broj cilindara na "sportskom" autu nego paran, puno bolji zvuk.
Ja bi radije ne paran broj cilindara na "sportskom" autu nego paran, puno bolji zvuk.
ili staviš UEL (unequal lenght) granu i dobiš puniji zvuk.. trik koji subaru godinama koristi
evo 1.6 civic
gumametal u šulekovoj
Osobno bih ih preskocio. Bio s frendom reparirat kljesta i 2 puta zahebali. Sad ne zna dal da im opet nosi da popravljaju ili da ode negdje drugdje.
A jos prije mu nesto zeznuli na kljestima za motor, tako da mi se cini da to bas i nisu iznimke.
Ja bi radije ne paran broj cilindara na "sportskom" autu nego paran, puno bolji zvuk.
Osim 5 zyl, koji ostaje?
Turiranje 3 zyl motora ima isti zvuk kao kosilica.
Ja auto ne turiram, bitnije mi je kako se cuje unutra, a ne hoce li me cuti pola naselja. Puretech se fino cuje za 3 cyl., Fiesta ST isto.
Ja bi radije ne paran broj cilindara na "sportskom" autu nego paran, puno bolji zvuk.
Osim 5 zyl, koji ostaje?
Turiranje 3 zyl motora ima isti zvuk kao kosilica.
Onaj u fiatu 500 ili renault capturu mozda i da.
Inace je zvuk sasvim ok, zapravo ni ne znas da vozis 3cyl dok ne pogledas u specse.
Pogotovo bmw-ov 1.5 turbo.
Čak štoviše, dobijes lijepi fast&furious street points sa wastegate zvukom
Koju verziju motora imas?
Ako su M,tj starija generacija onda se lanac ni ne mjenja
Dok kod novijih N,na sestacima se isto ne mijenja
Covjek zna voziti gasom/kocnicom. Auto isto odlican, interijer dan danas izgleda svjeze, steta sto je 306 GTI6 dosta rjedak kod nas.
Zasto koci u zavoju i stisce gas? Prebacuje na prednje kotace opterećenje a rasterecuje zadnje? ( policajka potencijalna? )
jeeez koji horror od auta, iz understeera u oversteer čovjek je prava kamikaza mora mu se priznati.
Kocnicom i pustanjem gasa inducira preupravljanje da poboljsa kut ulaza u zavoj, a gasom izvlaci auto iz preupravljanja ili ga drzi na balansu kombinirajuci gas/kocnicu.
nedavno sam rentao bmw 118i na dva tjedna, automatik, 135ks i jako mi je zapeo za oko.
u njemu je 1.5 turbo benzinac, tri cilindra (7 krug pakla za automobiliste).
auto vuce kad god mu se stisne gas, max moment mu je dostupan na 1250rpm.
dizel vuce ok, kad je u kombinaciji sa turbom, i tu svaka usporedba benzin vs dizel treba prestat.
pa dobro slusaj takav je i svaki golf 1.4 tsi
imam golfa 6 highline 1.4 tsi 90kw DSG7 i sto se obrtnog momenta tice takodje sam jako zadovoljan za tako mali motor,po gradu picis lagano,mozes i brzo pretec
aaaaliii problem je jednostavno potrosnja.
haj vako po gradu i malo na otvorenom sve je to ok oko 7 litara prosjek ali kad krenem iz njemacke za bosnu moj problem je sto se ne mogu vuci ko djedica sa 120km/h
vec eto vozim oko 148(zapravo 140 po navigaciji) pa sve do 170 i vise i tad je mali benzinac smrt za novcanik jer je "trenutna" potrosnja na tih 140/148 lagano 12 litara,dok stignem u bosnu nakon 1000km to je kofol efektivnih 8.5 litara
auto mi je drago i ima super opremu ali definitivno slijedece auto ce biti opet dizel,najvjerovatnije f30 320D,makar ga covjek smije stisnut i da potrosnja ostane normalna
Meni na cruise control na 130kmh nije isao preko 6.5 - 7l.
To mi se cini puno da trosi 12L pri 140-150 kmh, na koliko okretaja tada bude? Meni auto trosi nekih 7-7,5L pri 3000 okr. @ 150kmh 1.4T SIDI.
PS
Sada sam vidio da je 8.5L sto je Ok, vjerojatno BC izmislja ako prikazuje 12L.
pa dobro slusaj takav je i svaki golf 1.4 tsi
imam golfa 6 highline 1.4 tsi 90kw DSG7 i sto se obrtnog momenta tice takodje sam jako zadovoljan za tako mali motor,po gradu picis lagano,mozes i brzo pretec
aaaaliii problem je jednostavno potrosnja.
haj vako po gradu i malo na otvorenom sve je to ok oko 7 litara prosjek ali kad krenem iz njemacke za bosnu moj problem je sto se ne mogu vuci ko djedica sa 120km/h
vec eto vozim oko 148(zapravo 140 po navigaciji) pa sve do 170 i vise i tad je mali benzinac smrt za novcanik jer je "trenutna" potrosnja na tih 140/148 lagano 12 litara,dok stignem u bosnu nakon 1000km to je kofol efektivnih 8.5 litara
auto mi je drago i ima super opremu ali definitivno slijedece auto ce biti opet dizel,najvjerovatnije f30 320D,makar ga covjek smije stisnut i da potrosnja ostane normalna
Ili ti je auto neispravan ili si isao hebeno uz brdo ako ti je trenutna potrosnja na 140 bila 12l. Nekakva normalna potrosnja za taj motor na toj brzini (znaci cca 150 po cajgeru) je oko 9-10l, preko toga je cudno.
Na 170 vec pije 12l sigurno.
A F30 320D odlican sto se tice potrosnje, pogotovo s automatikom. Taj na 200kmh tek dolazi do dvoznamenkaste broje. Na 150 je oko 6.5l.
Cim malo dodirnem gas trenutna je iznad 10, ubrzanje se ni ne osjeti.
Cudno, moj 1.2T i kad ga gazim, ne mogu ga natjerati preko 7.6l.
Pri normalnoj voznji sam oko 6l, uspio sam cak i ako ga penzionerski vucem, na 5.9l, ali 6.2 do 6.3 je normalno.
nedavno sam rentao bmw 118i na dva tjedna, automatik, 135ks i jako mi je zapeo za oko.
u njemu je 1.5 turbo benzinac, tri cilindra (7 krug pakla za automobiliste).
auto vuce kad god mu se stisne gas, max moment mu je dostupan na 1250rpm.
dizel vuce ok, kad je u kombinaciji sa turbom, i tu svaka usporedba benzin vs dizel treba prestat.
U tom autu ispod 2.0 je sve tragedija. 1.6 turbo je bio okej(slaba prodaja), ali predug rucni mjenjac, pa ga ugusi kao nista. 2.0 je okej, pretezak je sam auto, a opet treba stiskat da ide nesto.
2.0 je majka u BMW-u, po pitanju benzinca barem jer potrosnja je oko 7l, autoput i manje, a ima snage, bilo 180ks ili 250ks verzija, obje idu odlicno uz relativno nizak CO2 i potrosnju.
140ak KS, uz solidan moment i 8-auto mjenjac, nije mi apsolutno nista falilo, vuko je od 1200 nadalje bez da se mucio, a potrosnja sasvim ok.
ti motori su danas ono kaj su 2.5 bili prije 15 godina, uz duplo manju potrosnju.
slazem se da bih volio imati jaci motor, ali iz nikakvog realnog razloga ni realne potrebe :D
Cura misli da sam lud zato sto ponekad znam zauzet dva parkirna mjesta i radije stanem dalje na parkingu pa se prošetam jer ljudi su stvarnk IDIOTI.Danas gledam kroz prozor na poslu kolegicu kako parkira auto unaprijed lijevo.Moj auto joj je bio sa lijeve strane.Parkirala je tako da je razmak izmedju mojih desnih vrata i njenih vozacevih brat bratu ako ima 15 cm.I pogodite,naravno udarila je vratima od moja vrata desna dok se migoljila van iz auta.Sreća pa ona ima onu lajsnu plastičnu na svojim vratima crne boje a auto mi je crne boje isto pa neznam jel se pozna šta..Nije to prvi put,doživio sam masu takvih situacija sa prošlim autom.I uvijek cu biti idiot pa namjerno zauzet dva mjesta jer ljudi ne cuvaju ni svoje a kamoli tudje.
Cim vidim starkelju u Prideu negdje u blizini odma parkiram 200m dalje.
E al neznas jel gore pakrirat 20 cm ili metar od auta jer udarit ce te svakako vratima,ovaj od 20 cm ima vece sanse ali onaj od 1m kad zamahne vratima probije ti i boju i lak.Kako vi prolazite na parkingu?
Najbolje kad sjedis u autu i parkira do tebe butra i ne hebe nista ona hladno udari vratima ti ju gledas i nista ona ni ne zna sta je napravila misli da je to normalno. Pa oci bi joj iskopo, al eto nema takvim pomoci.
Ili kad otvore vrata pa udare pa se odbiju vrata pa kad izlaze opet naslone vrata, a amortizeri na autu rade pa ta naslonjena vrata pocnu crtat po limu ko picasso.
Sa kupeom i ogromnim vratima - jezivo.. Postaneš praktični vjernik vrlo brzo, na manje više svakom parkingu, šta ćeš zateći..a kako je krenulo sa bandama i krađama (ja znam za tri E92 u zadnjih mjesec dana), došao je dan da se moliš da ti je auto od 9-10tis eura još tamo..
Cura misli da sam lud zato sto ponekad znam zauzet dva parkirna mjesta i radije stanem dalje na parkingu pa se prošetam jer ljudi su stvarnk IDIOTI.Danas gledam kroz prozor na poslu kolegicu kako parkira auto unaprijed lijevo.Moj auto joj je bio sa lijeve strane.Parkirala je tako da je razmak izmedju mojih desnih vrata i njenih vozacevih brat bratu ako ima 15 cm.I pogodite,naravno udarila je vratima od moja vrata desna dok se migoljila van iz auta.Sreća pa ona ima onu lajsnu plastičnu na svojim vratima crne boje a auto mi je crne boje isto pa neznam jel se pozna šta..Nije to prvi put,doživio sam masu takvih situacija sa prošlim autom.I uvijek cu biti idiot pa namjerno zauzet dva mjesta jer ljudi ne cuvaju ni svoje a kamoli tudje.
Kužim logiku iza toga ali će ti zato ljudi namjerno ogrebati auto sa ključem da te ''kazne'' jer si kao idiot.
Cuj, mozes biti najoprezniji, ali desi se da i djeca ogrebu.
Primjerice parking u Sisku kod stare robne kuce "Nama" (stari ce znati gdje je to, makar te trgovine vise
nema, tu je sad El.Oprema Badovinac, nekad Eurotrade sad nesto drugo itd), i imas par redova parkinga,
i naravno da su najpopularniji oni skroz naprijed, da nebi morali napraviti 5 koraka do ceste.
I uglavnom ja se zavucem najdalje sto mogu, skroz uz zid kod drveta, jer tamo ima manje mjesta,
nitko tamo ne voli parkirati, i mogu mi ogrebati samo jednu stranu - a stanem tako da stvarno
ima mjesta za onog do mene, jer sam skoro na rubniku, pa ako i stane na crtu, on ce moci izaci bez muke.
No to nije dovoljno - netko se naguzio i ogrebao mi zadnja vrata na Yarisu, on plav a trag crven,
auta vise nema, niti poruke niti ista. Pretpostavljam da je dijete otraga otvorilo vrata i slucajno ogrebalo.
Ne postoji sigurnost, koliko god da cuvas. Pa i u privatnoj podzemnoj garazi, susjedi turci su i C-Maxa i B-Maxa mi ogrebali,
tj. njihovi klinci - a oni tvrde da nisu. Nista, platis dvaput, kameru ne smijes stavljati, ilegalno je.
I kad se treci put desilo, vidjela se boja njihovog mercedesa, vidim i boju svog auta na rubu njihovog auta,
pofotkam, zovem ih da dodju vidjeti, kazu nisu. Ok, nazvao policiju da utvrde jel nisu ili jesu.
Naravno da jesu, platili su i lakiranje i izlazak policije.
I od tada malo vise paze, jer ni Yarisa ni C-HRa nisu do sad zakacili, a i u Sisku sam sad za Uskrs dobro prosao,
no vidjet cu u Kolovozu kako ce biti, tad su dani duzi i vise je alkosa u prometu.
Cak razmisljam dali bi bilo pametno cijeli auto presvuci prozirnom folijom, makar nikad to nisam radio,
i pitanje je isplativosti, platiti 2000€ za tako nesto, pa ti opet netko drugi razbije straznji kraj,
i moras pol toga skidat i bacat, ulaganje bezveze.
A sto se tice kradje, tu niti alarm niti nista ne pomaze - tko ti zeli uzet auto, uzet ce bez obzira na sve,
osobito kad cijelu noc stoji na javnom parkingu. Tuzno al istinito.
Sva sreca da Toyote i Fordovi nisu tako omiljena roba kao VAG i BMW.