Ja sam sa Opel Astrom u sred ljeta po največoj vručini sa praktički gotovim motorom koji je izdisaj dao 15-ak dana poslije išao na more.
Je da sam iza malo gušio ljude sa tipičnim plavim dimom ali hebiga...
Tako da, ako auto mirno radi, ne cuka u vožnji nemaš brige. Prije puta prekontroliraj rashladnu tekućinu, razinu ulja, i lagano sa gasom...
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.758
- |
- čitano: 13.883.613
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nas par ide na more za vikend i izmedu Peugeota 205 1.4, Fiata punto 1.2 i Peugeota 206 1.4 (sve benzinci) smo odabrali Peugeota 206.
Kolke su sanse da ostanemo na autoputu tipa kod Karlovca?
Remeni i ulje je promjenjeno prije par mjeseci.
Ponesite bar litru ulja i antifriza/dest. vode za svaki slučaj i danas-sutra nek vlasnik pežoa provjeri jel termostat i termoprekidač rade uredno na način da nakon vožnje stane na mjestu i ne gasi motor, podigne haubu i nazad u auto nek drži gas na ~2000rpm, ne treba više(može i na leru al trebat će duže čekat). Pratit kazaljku temperature i tako čekat sve dok termoprekidač ne upali ventilator.
Najviše problema koje sam vidio po autocestama i u gužvama su vezani za pregrijavanje, blokiraju termostati ili ne rade termoprekidači i eto u čas se motor pregrije i onda se samo možeš molit da je brtva glave jedina nastradala.
Ne znam što još, provjerit da je rezervna guma napumpana, da imate trokut, ponijet sebi vode za piti itd.
Ide decat, narucena 4-1 ispusna posto je ona vristanje na autu, ispusna ko od slamki haha.
Slozimo to i deremo :P.
Ali ne bih nazad, gen7 je fantastican + plin je rika živa za vozit kak je jeftino.
Džabe i decat i 4-1 ispušna kad nisu oni restrikcija..
Al sa 160ks @ 7600rpm prijeći na 110ks @ 5600rpm.. nine što ti kažeš na ovo?
Probao si stavit granu na motor pa znas?
Takoder imam mi Y8 usisnu spremnu za sljaku. Jos uvijek imam oba auta 2tjedna jos tako da bez brige, ali da mi nesto nedostaje, nope.
30kn 100km mi je ipak neki primat naspram tih 50ks više, a i zacudo dobro ide ovaj 1.6, brzi je nego sam ocekivao i za stalnu gradsku voznju sasvim dobar, zamjerke nemam.
Uglavnom, ja sam zadovoljan i ne bih nazad makar i sporiji auto :).
Ma plin je zakon , pogotov na atmo motorima . Mi imamo preko 300k kilometara na plinu sa dva auta i nikakvih problema nikad .
Probao si stavit granu na motor pa znas?
Nisam probao ali dobit ćeš niti 5ks i nešto bolju reakciju na gas. Nisu u Hondi ludi pa da max snagu ograniče prigušenim usisom ili ispuhom. S Y8 usisom možda čak malo izgubiš na momentu, al nisam siguran kakva je stock usisna. Bez remapa ništa, a pošteni remap s valjcima je jednostavno preskup s obzirom na dobivene konje.
A plin nije mogao na starog Civica?
Uglavnom, ja sam zadovoljan i ne bih nazad makar i sporiji auto :).
ma u jednu ruku te i shvaćam, iako ja sam takav da nebi mogao na sporiji
A plin nije mogao na starog Civica?
zašto nebi mogao
Ne, nisam htio bacat novce ovako sam 1:1 doso + auto nije swapan i sve je atestirano plin itd.
Pa da, to Honda i radi gusi motore preko ispuha, kaj si mislio da im se da radit svaki put drukciji motor, razlicita ispusna i tu sve mjenjaju.
Nek je i 5KS ono izgleda katastrofalno odurno, nek lici cemu barem, ispusna usisna i remap je oko 137ks izbacilo, pa bez remapa da sam i blize 125ks opet odlicno.
Sto je na valjcima dokazano vise puta s tim motorm, ali eto, ispusna prva na redu, a ovo ostalo ako uspijem uspijem, ionako sam zadovoljan ovak!
zašto nebi mogao
Ma sad hvali plin kao da nije mogao u starog civica uvalit da je htio.
Nisam mogao ubacit kad je swapan bio motor i ne atestiran.
Nek je i 5KS ono izgleda katastrofalno odurno, nek lici cemu barem, ispusna usisna i remap je oko 137ks izbacilo, pa bez remapa da sam i blize 125ks opet odlicno.
Ma kakvih 125ks bez remapa, nema šanse. Remap je jedino što može dignit konje, i to većinom stave malo veće pretpaljenje i obogate smjesu na višim okretajima. Ma da je i 130ks opet ni blizu prijašnih 175ks na lakšoj karoseriji.
Nego kažeš ide decat, što ćeš s drugom lambdom? I to će trebat remapirat da ne baca chk lampicu.
Ma kakvih 125ks bez remapa, nema šanse. Remap je jedino što može dignit konje, i to većinom stave malo veće pretpaljenje i obogate smjesu na višim okretajima. Ma da je i 130ks opet ni blizu prijašnih 175ks na lakšoj karoseriji.
Nego kažeš ide decat, što ćeš s drugom lambdom? I to će trebat remapirat da ne baca chk lampicu.
Karoserija nije puno teza, razlika je 50ak kg max.
Ne znas da na 1.4 D14 motor od 75ks, stavis Z6/Y8 usisnu i ispusnu i na 105KS, dokazano jedno 10x na valjcima.
D14 od 90KS dode isto s usisom ispuhom na 105-110KS lako.
A nisi vidio usisnu i ispusnu na mom motoru.
Honda jedino sto radi je zagusuje na usisu i ispuhu, onaj d14 od 75ks je isti ko ovaj od 90ks samo ima brutalan restriktor na tbu.
Tako da bez brige budi, no ja sam zadovoljniji s ovim i nema tu diskusije, malo zbog sebe vise ovo neg zbog snage i mrak. Da sam dosljedan svom duhu :D.
Honda jedino sto radi je zagusuje na usisu i ispuhu, onaj d14 od 75ks je isti ko ovaj od 90ks samo ima brutalan restriktor na tbu.
Ok to, nije Honda jedina što to radi, nego jel postoji koji 1.6 jači od tvog a da je razlika samo u usisu/ispuhu a ne u bregastoj/ventilima?
Nego nisi mi odg. na najbitnije pitanje, jesi razmišljao gdje i kako ćeš kad drugu lambdu budeš skidao?
Ovaj je novi s coil packom, nema distributor s bobinom.
Te ima jos EGR i neke gluposti.
Ali u sustini nadogradnja tih starijih motora.
A D14 ima isto smece usianu s tbom na vrhu skroz i ti motori zivnu brutalno s Z6 Y8 usisnom, tu je mala kemija al imat cu i prirubnice itd, bit ce interesantno.
Decat ima mjesto za 2.lambdu , dobio s autom.
Ja sam sad bas malo gledao za ovaj model Accorda CU1 ima neki ecu reflash, lik sa foruma radi, 200e, +15ks i pol litre manja potrosnja normalno voznje...
Takoder jos se navodno stave brzine 2-5 od civic type r i auto ide ko stock 2.4...
I ak se zeli naravno usis/ispuh drugi pa to jos dodaje nesto..
ovaj reflash mi se cini ok...
bok ljudi, imam grande punto 1.3 MJT iz 2008. godine i danas sam prvi put primjetio čudan zvuk prilikom vožnje. Motor zvuci ko da vozim električni auto, sličan zvuk kao kada se ide u rikverc, ali ne tako intenzivan. Jel zna neko u čemu bi mogao biti problem, turbina, možda neko crijevo ?
Ovaj je novi s coil packom, nema distributor s bobinom.
Te ima jos EGR i neke gluposti.
Ali u sustini nadogradnja tih starijih motora.
i ima vtec si zaboravio navesti.. ali u suštini si u pravu, to je nadogradnja starih D16 motora ali nisam znao da ima EGR.. fuj to
od 7th gen-a meni ništa osim K20 nebi došlo u obzir
Vtec-e hehe.
Jbg sa K20 ako eskaliraju troskovi banana, frend pljunuo 12k kn, kupio TypeR glava bila varena, otiso ventil, klip, i opa kakav troskovnik :)
Vtec-e hehe.
Jbg sa K20 ako eskaliraju troskovi banana, frend pljunuo 12k kn, kupio TypeR glava bila varena, otiso ventil, klip, i opa kakav troskovnik :)
vtec-e, skoro isti drekec kao obični sohc vtec
a po pitanju ovog K20, to je više iznimka i rizik nego pravilo, a rizik uvijek postoji, koji god auto kupuješ ali dam se kladiti da frend instantno zaboravi na troškove kada ga razvrti
Druga lambda prati rad kata i sad kad ga ne bude bacat će ti grešku.. trebat će remap ako ne želiš da ti svijetli chk engine.
bok ljudi, imam grande punto 1.3 MJT iz 2008. godine i danas sam prvi put primjetio čudan zvuk prilikom vožnje. Motor zvuci ko da vozim električni auto, sličan zvuk kao kada se ide u rikverc, ali ne tako intenzivan. Jel zna neko u čemu bi mogao biti problem, turbina, možda neko crijevo ?
Ako jednako dobro vuče lako moguće turbina..
ali dam se kladiti da frend instantno zaboravi na troškove kada ga razvrti
Prije bih rekao da ga se sad boji razvrtit da se ne bi opet nešto dogodilo.
Jel bi mi mogao netko preporuciti neke dobre kocione plocice za Pug 206 (2002., 1.1l)? Naprijed je disk, iza bubanj.
Dosla mi jucer akcijska kamera i ajd da ju idemo istestirat. izgleda da bi mi bilo bolje da sam investiral u nove gume offroad pocinje negdje oko 8min. a zanimljiv dio i lekcija o vitlanju i kak ne namotavat vitlo par minuta kasnije
jedino neznam zakaj yt ubije tolko kvalitetu videa. na kompu mi je 3 put bolja snimka nego na yt-u. jel treba nekaj ukljucit u postavkama ili?
Dosla mi jucer akcijska kamera i ajd da ju idemo istestirat. izgleda da bi mi bilo bolje da sam investiral u nove gume offroad pocinje negdje oko 8min. a zanimljiv dio i lekcija o vitlanju i kak ne namotavat vitlo par minuta kasnije
jedino neznam zakaj yt ubije tolko kvalitetu videa. na kompu mi je 3 put bolja snimka nego na yt-u. jel treba nekaj ukljucit u postavkama ili?
O kojoj kameri je rijec?
SJCAM SJ4000WIFI.
al fakat snimka na kompu je mrak. a ovo yt koma.
Taman prebacim na 11:35 kad si ga opsovao.
Da sam ga barem jedanput. Eh skuzil sam da trebam nove gume
U kojem formatu ti je video na kompu?
Evo koje postavke preporučuju: https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en
jedino neznam zakaj yt ubije tolko kvalitetu videa. na kompu mi je 3 put bolja snimka nego na yt-u. jel treba nekaj ukljucit u postavkama ili?
Ona stabilizacija slike od strane you tube-a dosta shebe kvalitetu videa, sljedeći put prije upload-a to isključi i trebalo bi biti ok.
U kojem formatu ti je video na kompu?
Evo koje postavke preporučuju: https://support.google.com/youtube/answer/1722171?hl=en
H.264 High Profile Level 4.2 MOV, budem proucil svakako.
Ona stabilizacija slike od strane you tube-a dosta shebe kvalitetu videa, sljedeći put prije upload-a to isključi i trebalo bi biti ok.
iskljucena je.
citam na netu da mi je na videu bitrate prevelik i da ga youtube smanjuje na manji posto nema svaki ultra brz net i to kvalitetu shebe...
Di si uzo kameru?