Moji svi auti pa cak i quad su 2008. :D Nek se rjesava toga ak nema sastrane jos za jednoga. Ovaj je opet na servisu...
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.758
- |
- čitano: 13.883.618
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Moji svi auti pa cak i quad su 2008. :D Nek se rjesava toga ak nema sastrane jos za jednoga. Ovaj je opet na servisu...
Sta ga sad hebe? zakaj ga ne prodate?
Sluzbeni je. Redoviti je servis al opet gledaju zkj dimi ko lokomotiva...
Sluzbeni je. Redoviti je servis al opet gledaju zkj dimi ko lokomotiva...
Dizlo?
EGR ventil, visokotlačna pumpa, turbina, curi/piša ulje?
Dizlo?
EGR ventil, visokotlačna pumpa, turbina, curi/piša ulje?
jep.
lakse mi je nabrojit kaj mu nije...
jucer smo uocili novi fičr. zadnja ljeva (iza vozacevih) vrata se nakon otvaranja automaski zatvore znaci visio auto na kontra stranu ona se zatvore sama od sebe. ko da im je neko ugradil kontra feder
jep.
lakse mi je nabrojit kaj mu nije...
nisam u toku....
dimi u leru..dimi na niskim okretajima... dimi na visokim okretajima?
dimi na svim područjima ali ne istim intenzitetom?
dim crn? plav?
smrdi po nesagorjelom ulju?
auspuh pun čađi ako prijeđeš prstom?
nisam u toku....
dimi u leru..dimi na niskim okretajima... dimi na visokim okretajima?
dimi na svim područjima ali ne istim intenzitetom?
dim crn? plav?
smrdi po nesagorjelom ulju?
auspuh pun čađi ako prijeđeš prstom?
pogodil si 97%. jedino ne dimi plavo premda od crnog se plavo ni nebi moglo vidjet, pa mozda je i 100%
pogodil si 97%. jedino ne dimi plavo premda od crnog se plavo ni nebi moglo vidjet, pa mozda je i 100%
Ima li auto snagu unatoč dimu?
li la. veli otac da nekad vuce kak spada a nekad koda da ima 20-30ks manje. ja neznam kaj da velim jer ga ne vozim tak cesto. uglavnom auto između 1k i 2k okretaja trokira tj cuce. i to samo kad se lagano ubrzava. u leru dimi. ne jako al se vidi. vozil sam se nekidan po noci iza citroena i kad je otac nagazil na gas u 2 moral sam usporit jer od dima nisam vidjel cestu.
Srećom da je auto službeni pa vam ne izbija lovu
li la. veli otac da nekad vuce kak spada a nekad koda da ima 20-30ks manje. ja neznam kaj da velim jer ga ne vozim tak cesto. uglavnom auto između 1k i 2k okretaja trokira tj cuce. i to samo kad se lagano ubrzava. u leru dimi. ne jako al se vidi. vozil sam se nekidan po noci iza citroena i kad je otac nagazil na gas u 2 moral sam usporit jer od dima nisam vidjel cestu.
Za početak, skinuti EGR ventil, očistiti po potrebi
ispitati tlak prednabijanja turbine
možda je i neko crijevo odspojeno ili je porozno pa probija tlak van
egr smo predihtali, mehanicki iskljucili, el. iskljucili, blindirali, odpajali i isti k. turbina je servisirana i tlak je dobar. usisna grana ociscena. novi maf. dizne reparirane. novi ventili, obrađena glava... da ne nabrajam. ali nikad u zivotu nije pokazal ni jednu gresku motora.
kolki je normalni pritisak turbine na 2.0HDI-u 136ks verzija ak neko zna?
kolki je normalni pritisak turbine na 2.0HDI-u 136ks verzija ak neko zna?
Ne znam točno al s obzirom na kubike i konje/Nm ja bih rekao oko 1.3bar tj. 2.3bar apsolutno.. dokle tebi ide?
1Bar ravno.
1Bar ravno.
Uf to mi se čini premalo. Meni 1.9tdi drži 1bar za 105ks/250Nm.. doduše na nešto manje kubika al nije toliko velika razlika. 2.0TDI s 140ks/320Nm drži cca 1.2-1.3bar.
Ako sigurno nigdje ne pušta na usisu onda još može bit ventil koji šalje vakum na membranu koja pomiče vnt krilca na turbini, al opet ovisi - ako se vnt krilca pod vakumom zatvaraju onda nije do tog ventila, a ako se otvaraju onda može bit do njega. Zaheb je šta ti je turbina iza motora pa je zeznuto za vidjet.
Ugl. ako ti se da, zavučeš se ispod auta tako da vidiš turbinu i nek ti netko upali auto. Ako se osovinica pomakne u lijevo (prema ovoj bočici lijevo) kad se motor upali znači da se pod vakumom krilca zatvaraju i vjerojatno nije problem u ventilu. Ako osovina ostane kako je bila dok je motor ugašen onda ili se vnt krilca pod vakumom otvaraju, ili se ipak zatvaraju samo negdje gubiš vakum(puklo koje crijevo).. teško za opisat al zapravo nije komplicirano.
stima kaj si rekel i kuzim sve. ali nemrem se zavuc pod auto jer nemrem skinut plastiku. ali opet i da ne otvara pa nebi auto zbog toga cukal vec samo bil u niskim okretajima bez snage. on u 99% vremena vuce normalno samo uzasno cuce i dimi i u niskim i u visokim okretajima. a kaj nebi onda nkj i na dijagnostici pokazal da je neki od senzora neispravan? ili da je boost prenizak? valjda ima neki senzor.
ja sumnjam da on dobiva ili previse goriva ili premalo zraka pa dimil. al opet nejde mi u glavu zkj trokira na niskim okretajima pri laganom gasu? a recimo dok ga nagazis ko svinju onda ne trokira? jel moguce da mozda i zamasnjak hebe? posto je to vec 3 koji je u autu?. i opet ispusna grana je tolko crna kao i kod mene na fordu. a kolko vidim od dede mercedes na ispuhu nema ni c od cađe. isto tak i na rođakovom glk 320cdi isto ispuh se svjetli ko pasje jaje...
stima kaj si rekel i kuzim sve. ali nemrem se zavuc pod auto jer nemrem skinut plastiku. ali opet i da ne otvara pa nebi auto zbog toga cukal vec samo bil u niskim okretajima bez snage. on u 99% vremena vuce normalno samo uzasno cuce i dimi i u niskim i u visokim okretajima. a kaj nebi onda nkj i na dijagnostici pokazal da je neki od senzora neispravan? ili da je boost prenizak? valjda ima neki senzor.
ja sumnjam da on dobiva ili previse goriva ili premalo zraka pa dimil. al opet nejde mi u glavu zkj trokira na niskim okretajima pri laganom gasu? a recimo dok ga nagazis ko svinju onda ne trokira? jel moguce da mozda i zamasnjak hebe? posto je to vec 3 koji je u autu?. i opet ispusna grana je tolko crna kao i kod mene na fordu. a kolko vidim od dede mercedes na ispuhu nema ni c od cađe. isto tak i na rođakovom glk 320cdi isto ispuh se svjetli ko pasje jaje...
Cuka vjerojatno zbog regulacijskog ventila na common rail-u. S jedne strane raila je senzor tlaka a s druge strane je ventil koji se pod el. pobudom otvara i zatvara ovisno o tome koliki tlak je potreban da bude u railu. Kad je taj ventil "otvoren" tlak u railu pada jer on propušta gorivo iz raila nazad na filter ili direkt u tank. Pod punim gasom je on ja mislim većinom uvijek zatvoren da se ostvari max tlak u railu tako da teško da je on povezan i sa dimom(npr. da je tlak u railu prevelik, previše goriva). Rekao si da je zabilježena greška pada tlaka u railu.. eto odličnog razloga zašto cuka, tlak bude manji nego bi trebao i na taj tren zafali malo goriva, motor izgubi malo snagu. Dvomaseni ako ne čuješ i ako ti ne trese auto na leru onda je još uvijek dobar.
Što se dima tiče naj ali baš najvjerojatnije je da negdje pušta na usisu. Grešku ne izbacuje jer je tlak u usisu blizu onog koji ECU očekuje, a smoke limit mapa vjerojatno gleda samo MAF. Npr. kod starijih 1.9tdi iz golfa četvorke gleda samo MAF. Ako imaš boost leak MAF će očitat da je ušlo čak i više zraka (nego bi inače ušlo) jer turbina sad mora radit više(vrtit se brže, usisavat više) da bi nabila tlak koji ECU očekuje. Ako je tlak manji nego ECU očekuje on šalje ventilu da zatvori vnt krilca(da ubrza turbinu) koliko treba sve dok tlak u usisu ne bude blizu željenom.
I sad ako ecu vidi npr. preko MAF-a da zraka ima na bacanje omogućit će i goriva max koliko mapa dopušta, a ti ćeš u usisu imat tih 1bar umjesto ~1.2bar i taman dovoljno da ti dimi kao loše odrađen remap.
Ventil koji regulira vnt krilca ipak vjerojatno nije kriv jer ti imaš dim kroz cijeli rev range..
Cuka vjerojatno zbog regulacijskog ventila na common rail-u. S jedne strane raila je senzor tlaka a s druge strane je ventil koji se pod el. pobudom otvara i zatvara ovisno o tome koliki tlak je potreban da bude u railu. Kad je taj ventil "otvoren" tlak u railu pada jer on propušta gorivo iz raila nazad na filter ili direkt u tank. Pod punim gasom je on ja mislim većinom uvijek zatvoren da se ostvari max tlak u railu tako da teško da je on povezan i sa dimom(npr. da je tlak u railu prevelik, previše goriva). Rekao si da je zabilježena greška pada tlaka u railu.. eto odličnog razloga zašto cuka, tlak bude manji nego bi trebao i na taj tren zafali malo goriva, motor izgubi malo snagu. Dvomaseni ako ne čuješ i ako ti ne trese auto na leru onda je još uvijek dobar.
Što se dima tiče naj ali baš najvjerojatnije je da negdje pušta na usisu. Grešku ne izbacuje jer je tlak u usisu blizu onog koji ECU očekuje, a smoke limit mapa vjerojatno gleda samo MAF. Npr. kod starijih 1.9tdi iz golfa četvorke gleda samo MAF. Ako imaš boost leak MAF će očitat da je ušlo čak i više zraka (nego bi inače ušlo) jer turbina sad mora radit više(vrtit se brže, usisavat više) da bi nabila tlak koji ECU očekuje. Ako je tlak manji nego ECU očekuje on šalje ventilu da zatvori vnt krilca(da ubrza turbinu) koliko treba sve dok tlak u usisu ne bude blizu željenom.
I sad ako ecu vidi npr. preko MAF-a da zraka ima na bacanje omogućit će i goriva max koliko mapa dopušta, a ti ćeš u usisu imat tih 1bar umjesto ~1.2bar i taman dovoljno da ti dimi kao loše odrađen remap.
Ventil koji regulira vnt krilca ipak vjerojatno nije kriv jer ti imaš dim kroz cijeli rev range..
nope, ne registrira on nikakvu gresku. cak nije ni registriral nista kad je dizna propisala pa je radil ko da mu je neko matice stavil u cilindre. pad tlaka rail-a sam skuzil preko dijagnostike i oni se događaju taman kad i cukanje.
ak i je kakva rupa u kompresijskom djelu usisa, kak ju najlakse naci? jer auto ide normalno u 99% vremena osim kad ga napadnu njegove elektronske muhe pa popizdi. ali nakon gasenja/paljenja radi ok
nope, ne registrira on nikakvu gresku. cak nije ni registriral nista kad je dizna propisala pa je radil ko da mu je neko matice stavil u cilindre. pad tlaka rail-a sam skuzil preko dijagnostike i oni se događaju taman kad i cukanje.
ak i je kakva rupa u kompresijskom djelu usisa, kak ju najlakse naci? jer auto ide normalno u 99% vremena osim kad ga napadnu njegove elektronske muhe pa popizdi. ali nakon gasenja/paljenja radi ok
Posto je francuz, ne bi se ni cudio da je motor skroz uredu nego se elektronika samo blesira...
Posto je francuz, ne bi se ni cudio da je motor skroz uredu nego se elektronika samo blesira...
Posto je francuz, nis me vise nemre iznenadit...
ak i je kakva rupa u kompresijskom djelu usisa, kak ju najlakse naci? jer auto ide normalno u 99% vremena osim kad ga napadnu njegove elektronske muhe pa popizdi. ali nakon gasenja/paljenja radi ok
Da znaš točne vrijednosti MAF i MAP senzora koje bi trebale bit pod punim gasom lako bi znao jel gdje pušta. Ako je MAP ok a MAF veći nego bi trebao bit znači da negdje pušta. A drugi način, pa, ne pada mi na pamet ništa što ne uključuje zavlačenje pod auto i provjeravanje svih spojeva.
Meni u usisu ima nešto ulja od oduška pa ako gdje usis pušta pod tlakom vidim po masnoj mrlji..
je ja sam škembom da se idem zavlacit ispod kaj ti je inace ovaj je masan ko masni špek na pojedinim mjestima. imas ja mislim na prosloj stranici slike na kojima pusta. pa pogledaj ak nisi vidjel. inace pustanje egr-a je popravljeno jucer. ali isti k je s trokiranjem. ma ko ga hebe. bitno da mene foki sluzi
o jebate i z autom, kaj to je sam tvoj takav ili su svi takvi?
duno...
Ali glavno da kada ja nešto kažem protiv dizela i auta iz PSA grupacije, odmah me se popljuje
Ali glavno da kada ja nešto kažem protiv dizela i auta iz PSA grupacije, odmah me se popljuje
Pa kad nije sa svima tak.
Znam hrpu PSA auti koji su puno stariji od Markovog C5 i nemaju problema. Po men isu PSA od negde 2004-2009/2010 banana.. stariji i noviji su OK.
To je bar moje iskustvo, kaj vidim oko sebe (priče ne računam)
Pa kad nije sa svima tak.
Znam hrpu PSA auti koji su puno stariji od Markovog C5 i nemaju problema. Po men isu PSA od negde 2004-2009/2010 banana.. stariji i noviji su OK.
To je bar moje iskustvo, kaj vidim oko sebe (priče ne računam)
Potpuno si u pravu, i ja bih rekao da su loši tu negdje.
Sad, naravno da nije svima, ali očito su puno veće šanse nego kod drugih auta. Pa evo dovoljno dokaza samo na ovoj temi! A imam još iskustva od poznanika.
ako je 1 PSA los znaci da su i ostali koma, super razmisljanje, sta onda s onim diznama kod VAG-a od 2004 pa nadalje, znaci da je cijeli VAG banana jer su napravili jednom gresku