Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.034
- |
- čitano: 13.061.916
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Nije problem pričekat kamion koji prestiže, ali ide mi na onu stvar kad onaj u desnoj traci namjerno neće usporit 5kmh da ga ovaj prestigne, pa onda ta utrka slonova traje par kilometara. Nije mi jasno, uz ovu svu novu tehnologiju da nemogu novim kamionima povisit blokadu barem na 100 kmh dok su na autoputu.
Jer kineticka energija kamiona (ili bilo cega drugog) raste eksponencionalno s brzinom i za tih 10kmh razlike se oslobada cca 25% vise energije koju moraju kocnice petrpiti.
Nije eksponencijalno nego sa kvadratom brzine
Ek=mv2/2
Nije problem pričekat kamion koji prestiže, ali ide mi na onu stvar kad onaj u desnoj traci namjerno neće usporit 5kmh da ga ovaj prestigne, pa onda ta utrka slonova traje par kilometara. Nije mi jasno, uz ovu svu novu tehnologiju da nemogu novim kamionima povisit blokadu barem na 100 kmh dok su na autoputu.
Jer kineticka energija kamiona (ili bilo cega drugog) raste eksponencionalno s brzinom i za tih 10kmh razlike se oslobada cca 25% vise energije koju moraju kocnice petrpiti.
Nije eksponencijalno nego sa kvadratom brzine
Ek=mv2/2
Tocno,
Ek=mv2/2
Tocno,
Što će reći da je ogromna razlika u kinetičkoj energiji između 100 kmph i 80 kmph za toliku masu kamiona. Tako da nikakva nervoza ne opravdava onu budalu sa snimke u postu iznad.
Ja ako mi se negdje zuri vozim brzonom kojom hoću.I kad se s frendom u 458 vozimo 300+ ne znaci da nam itko ima pravo izletavati u lijevu traku. Cesta pusta ali ne, on bas sada mora nekog preci, mos mislit, totalni ignor za druge. Svaki vozač bilo čega mora biti sposoban procjeniti brznu vozila koja mu se približava. I mislim da nema potrebe za komentiranjem mojih vozačkih vještina kaj se znam brze povesti.
Nema pravo izlijetat isto kako se nitko od obicnog puka u RH nema pravo vozit 300+. Tako da se nasla dvojica koji nemaju pravo.
Zašto onda kamioni u americi, a 90% kamiona tamo ima doboše, mogu bez ikakve blokade potegnut u do 85mph/ 135 kmh što je tamo maksimalna dozvoljena brznina u texasu. A da negovorimo da tamo vozači mogu imat radni dan od 14h- 11h vožnje (nakon 8h obavezan odmor od 30 min) i 3 sata na utovaru/istovaru.
Zato sto u americi zakon kaze da kamion sa 10 tona tereta nece stati ako mu budala izleti,
veca je opasnost za sebe i one iza njega - nastavit ce vozit i satrat onog ispred sebe.
A i vecinu otvorenih cesta nisu u kolonama, kolone su samo na cestama oko i u gradu, i tu se ionako ne vozi brze
nego sto je potrebno, dakle oko 60 milja.
Pozz ekipa.. imam jednu barem za mene zanimljivu situaciju sa autom pa cu postaviti pitanje ovdje s obzirom da ne mogu otici do nekog servisa ili majstora...
Auto mi u mirovanju radi na povecan broj okretaja cca 1000, nakon svake voznje kad zaustavim auto i ugasim ga odmah se pali ventilator za hlađenje.. pomalo me zabrinjava paljenje ventilatora s obzirom da temperature trenutno nisu ni blizu ljetnima da bi se palio..
Radi se o Audiu iz 2011 godine 1.6TDI..
Auto ti radi regeneraciju a ti ga prekidas. Ako ces tako nastaviti imat ces problema sa DPF filterom. Odi nekud provozaj se malo cca 50km da auto napravi svoje.
Auto ti radi regeneraciju a ti ga prekidas. Ako ces tako nastaviti imat ces problema sa DPF filterom. Odi nekud provozaj se malo cca 50km da auto napravi svoje.
Ne bi rekao da se radi o regeneraciji jer do sada bi se palila lampica da bi trebao to napraviti... vec sam i probao voziti auto onako kako stoji u prirucniku s obzirom da je automatik na 3000 okretaja u sport modu ali ne pomaze..
Tražim ljetne gume za Swifta, 185/55/R16. Conti PremiumContact 2 je oko 600ak novaca. Zna li netko jesu li to možda neke starije gume ili se one i dalje normalno proizvode?
Jer ima i recimo EcoContact 6 koji je 100ak novaca skuplja guma. Ostati na PC2 ili uzeti noviju Eco 6?
Trenutno imam PC2 i jako sam zadovoljan s njom, ne troši se jako, dobro drži, ne proklizava.
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Premium-Contact-2.htm
>> This tyre has been replaced by the Continental Premium Contact 5
i nastavno na PC5
>> This tyre has been replaced by the Continental Premium Contact 6
jel imas sansu pogledat DOT?
Mozda koja preporuka za firmu/obrt koja radi custom volane preradom OEM volana?
Interesiralo bi me ovako nesto:
Ako moze iz HR ili EU, Kina, Jana i USA me ne zanima.
Prolistaj vw club croatia na faceu, bilo je ljudi sto su radili tako custom volane u hr
Probao sam i dobio ignore.
Al nema veze, dogovorio sam se sa ovim poljakom, razmjenili email adrese,
tako da zaobidjemo Ebay namet, pa me nece ispast 430€ nego nekih 330€ sa shippingom,
s tim da on prvo mora kupit OEM volan sa grijacima, kakav ja vec imam, i to ga kosta 127€,
dakle cijena rada i materijala je prilicno postena, kad oduzmem 30€ FedEX i cijenu OEM volana,
koza i alcantara zajedno sa radom me ispadne tocno 173€, sto smatram sasvim OK.
I jos nakon toga mogu svoj originalni volan prodati za 70-80€ i vratiti dio troskova.
Tražim ljetne gume za Swifta, 185/55/R16. Conti PremiumContact 2 je oko 600ak novaca. Zna li netko jesu li to možda neke starije gume ili se one i dalje normalno proizvode?
Jer ima i recimo EcoContact 6 koji je 100ak novaca skuplja guma. Ostati na PC2 ili uzeti noviju Eco 6?
Trenutno imam PC2 i jako sam zadovoljan s njom, ne troši se jako, dobro drži, ne proklizava.
Osobno bi puno prije uzeo Premium seriju nego Eco. A cini mi se da se PC2 i dalje proizvodi.
Ek=mv2/2
Tocno,
Što će reći da je ogromna razlika u kinetičkoj energiji između 100 kmph i 80 kmph za toliku masu kamiona. Tako da nikakva nervoza ne opravdava onu budalu sa snimke u postu iznad.
Da, onih 20-25% koje sam spomenuo je tocno jer sam racunao po dobroj formuli samo sam se krivo izrazio, napisao sam eksponencijalno, a ne s kvadratom. Mislim da sam racunao 30 tona kamion i razliku od 90-100 km/h
evo malo kineticke energije na djelu
Eco serije ne valjaju nista.
https://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Continental/Premium-Contact-2.htm
>> This tyre has been replaced by the Continental Premium Contact 5
i nastavno na PC5
>> This tyre has been replaced by the Continental Premium Contact 6
jel imas sansu pogledat DOT?
Znam da ima, ali u mojoj dimenziji očito toga nema. Ili ja nisam nigdje našao.
Osobno bi puno prije uzeo Premium seriju nego Eco. A cini mi se da se PC2 i dalje proizvodi.
Vidim negdje da ima i PC2 E, kao nasljednik PC2. Mislim da ću opet uzeti istu, samo moram DOT provjeriti prije. Hvala!
Tražim ljetne gume za Swifta, 185/55/R16. Conti PremiumContact 2 je oko 600ak novaca. Zna li netko jesu li to možda neke starije gume ili se one i dalje normalno proizvode?
Jer ima i recimo EcoContact 6 koji je 100ak novaca skuplja guma. Ostati na PC2 ili uzeti noviju Eco 6?
Trenutno imam PC2 i jako sam zadovoljan s njom, ne troši se jako, dobro drži, ne proklizava.
Imam EcoContact, i mislim da je to najlošija guma koju sam imao u životu. Po ljetu škripe u zavoju, po kiši se tu i tamo osjeti klizanje.. dobra stvar je da sam skoro uvijek s klincima u autu, pa se držim propisa ( plus kojih 5-10 kmh..)
Istina, prije sam imao male dimenzije pa su me kvalitetne gume koštale oko 400kn, ako ne i manje :)
Sad na S-crossu bi me te iste koštale 700-1000kn po komadu, pa vozim ove koje sam dobio.
Protegnuo malo noge cupri nakon cijelog tjedna u karanteni, nasipao 30l 100tke za 250kn i odpeljao par puta 50-230 cisto da ne zaboravi
da ne trazim post, ako se ne varam ti si pitao za ovako nesto?
https://www.amazon.com/NikoMaku-Mirror-Backup-Resolution-Waterproof/dp/B081ZVH35J/ref=sr_1_33?dchild=1&keywords=car+rear+mirror+camera&qid=1585940313&sr=8-33
1BIT A koja bi mi dulje trajala , studiram trenutno pa nemam baš novaca kupovat svaku godinu , dvije gume a vozim se poprilično .
A cuj, sve su to premium gume koje se vise trose od obicnih, pa ako ti je bitno da nisu preskupe i da malo duže potraju, pogledaj si uniroyal rainsport, čista sredina, nisu preskupe, a dozvoljavaju i grublju vožnju, po kiši ako putuješ autocestom ko stvorene, jer odlično eliminiraju aquaplaning i za kočenje na mokroj podlozi su rejtane sa A tako da si siguran
Jel zna netko jel kod osiguranja motocikala gledaju kubici ili kilovati ?
A cuj, sve su to premium gume koje se vise trose od obicnih, pa ako ti je bitno da nisu preskupe i da malo duže potraju, pogledaj si uniroyal rainsport, čista sredina, nisu preskupe, a dozvoljavaju i grublju vožnju, po kiši ako putuješ autocestom ko stvorene, jer odlično eliminiraju aquaplaning i za kočenje na mokroj podlozi su rejtane sa A tako da si siguran
Pa RS3 i nije bas nesto poznat po dugotrajnosti, ali ostalo stoji. Inace, izasao je nedavno RS5 pa ce bit zanimljivo vidjet kako ce se on pokazati po trajnosti.
Po meni ako je dugotrajnost bitna, a vec se gleda cjenovni rang premium UHP guma, zasto ne uzeti neku touring gumu koja je trajna, a opet ima dobre performanse poput Primacy 4?
Uniroyal MS 77 Plus
Namontirane 27.10.2019
Skinute 4.4.2020
Pređeno kilometara : ~ 25 000 km
Dubina gazne površine kada su bile NOVE : 8.73 mm
Dubina gazne površine sada :6:48 mm
Iako nije bilo snijega, nego vecinom kiša i cmizdravo vrijeme, gume su se pokazale fantastično. Najviše me fasciniralo da su po kiši odlične jer se vozim dnevno 100 km ( na posao, s posla ) ~ prosječna brzina cca 150 na autocesti ...
95% kilometara je obavljeno po autocesti.
Mali osvrt na gume nakon obavljene sezone sa njima.
Šteta što ih nisam negdje po snijegu mogao voziti da vidim kako se ponašaju.
Idem sada kotače dimmerom oprati, i idu u skladištenje
A sada se vracamo na Rain Expert 3
Imam dio kuce koja se sastoji od vise nanizanih kuca (izvana izgleda kao sve spojeno ali je odvojeno iznutra) kroz "ajnfort" se uđe i kroz koji auto ne stane jer je kuca stara. Odma se racva lijevo ili desno na 2 ulaza u kuce. 0
Odma poslije moje kuce je gradski parking (nasuti kamen i naplacuje se), a ja iza s tog parkinga imam pristup dvoristu iza svoje kuce.
Oni taj pristup tretiraju kao parkirno mjesto , naplate mi kaznu uredno ,uz moju napisanu registraciju i X na vratima! Auto preko noci uvozim a preko dana kad sto puta odem i dodem ostavim pred vratima.
Uglavnom je cirkus u centru jer kao i svugdje dalje svaki kvadrat se naplacuje nekako, ali mislim da ne bi smjeli raditi ovo sto rade. Ako mislim krivo neka me netko ispravi.
Imam dio kuce koja se sastoji od vise nanizanih kuca (izvana izgleda kao sve spojeno ali je odvojeno iznutra) kroz "ajnfort" se uđe i kroz koji auto ne stane jer je kuca stara. Odma se racva lijevo ili desno na 2 ulaza u kuce. 0
Odma poslije moje kuce je gradski parking (nasuti kamen i naplacuje se), a ja iza s tog parkinga imam pristup dvoristu iza svoje kuce.
Oni taj pristup tretiraju kao parkirno mjesto , naplate mi kaznu uredno ,uz moju napisanu registraciju i X na vratima! Auto preko noci uvozim a preko dana kad sto puta odem i dodem ostavim pred vratima.
Uglavnom je cirkus u centru jer kao i svugdje dalje svaki kvadrat se naplacuje nekako, ali mislim da ne bi smjeli raditi ovo sto rade. Ako mislim krivo neka me netko ispravi.
Zar nemate povlašteni parking ? Mislim da je u Osijeku 50kn mjesečno .