Kupis bilo sta, lopovi ne biraju previse, osobito kad je kriza, tad i Multipla ide na bubanj.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.098
- |
- čitano: 13.225.180
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kupis bilo sta, lopovi ne biraju previse, osobito kad je kriza, tad i Multipla ide na bubanj.
Bas citam, drmnuli jos jednom medicinaru, samo se radi o A3-ci.
I pazi sto je najgore, to je vec drugi auto koji su mu ukrali ispred bolnice
Kazem, kriza cini priliku. Zna se da tu nema trenutno policije, da svi rade punom parom, lopovima prilika.
Sad je najbolja zastita stavit talijanske tablice. Cak i lopovi se boje Covid-19.
Kupis bilo sta, lopovi ne biraju previse, osobito kad je kriza, tad i Multipla ide na bubanj.
Nije bilo sta, prati kradje u Zagrebu i okolici. Samo VAG grupacija (90% su sve VWi, a vecinom su to golf 7). Nije bitno dal je benzinac ili dizelas, pretpostavljam da ti lopovi kupe karambol izvana, ukradu isti takav auto i samo saltaju dijelove sa jednog na drugog...
btw, i ovaj a3 sta je danas ukraden, isto je nadjen nedavno...
Onda ne kupovat VAG grupu i gotovo. Fizicki kill-switch + mehanicka blokada mjenjaca/volana,
i dovidjenja.
Daciu ne vjerujem da budu ukrali :D
Onda ne kupovat VAG grupu i gotovo. Fizicki kill-switch + mehanicka blokada mjenjaca/volana,
i dovidjenja.
A kaj onda kupovat a da je "atraktivno" za balkance ? Tipa vw drzi na cijeni uvijek, znaci u 6mj prosle god sam uzel tourana za smjesnu cijenu, cijena mu je otisla gore a ne prema dole. Prije njega C-maxa 2011, da njega nismo rijesili on bi sad vrijedio u vrh glave 5500-6000€ sto je ogroman gubitak za onu cifru koju sam ga kupil, i jos je stajao na njuskalu dobrih godinu dana...
Evo upravo gledam njusku, opet najjeftini c-max sa nekakvom solidnom opremom (prednji grijac sajbe, grijanje sjedala, park pilot, park senzori) i "170 000"km je 5750€ i ko zna kolko je vec dugo posto vec ima 1600 pregleda. Znaci da sam ja svog c-maxa danas prodavao, 5400-5500 u vrh glave...
Imam jedno alarmantno pitanje, danas u noci je netko pokusao provalit u jednu golf 6 doslovno 200m od mene, sva sreca nije uspio jer je taman netko bio prolazio i ovaj pobjego ko muha bez glave. Znaci, posto isto imam noviji vw, kak se malo bolje zastit ? Auto se nece nigdje vozit sljedecih 30ak dana zbog situacije (osim ak se ide u trgovinu), znaci trenutno sam skinuo kleme no opet ak provale i ak imaju "vremena" i ak ih nitko ne skuzi opet mogu otvorit haubu i stavit kleme...
Ne znam kak je na tvom, al na starijim autima je to lagano za napravit, ištekaš ECU i uzmeš si ga doma sa sobom, pa nek ga onda maznu, samo isto tak ne znam jel na novijim vozilima ima kakvih posljedica ak to napraviš
Kod toyote ako istekas akumulator (kad je bio istekan 5 min nije se to dogodilo, ali za 2-3 sata je, sad di je granica, ne znam), kad ga ponovno ustekas auto radi jako lose(nemirno, ko da je na 3 cilindra, sve se trese) i moras ga pustiti 5-10 ,minuta da se kalibrira. Pretpostavljam da se isto dogodi i kad ECU izvadis.
Po pitanju krada, da je na cesti tolko dacia kolko VW-a krale bi se dacie, lopovi kradu ono u cemu se najlakse uklopiti i sto ce najlakse prodati u dijelovima.
EDIT:
Kad gledas vec za kolko ces ga prodati, pogledaj i kolko je skuplji u startu. Na kraju sve to ispadne tu negdje +- 1000€. Jedino ces ga malo brze prodati.
Nešto mi prazni akumulator na C-Max-u 1.6 TDCi 81kW i sad bi kupio starter dok se ovo stanje ne stabilizira da ne moram svaku noć izlaziti vani i paliti auto te ga puštasti da radi 20ak min dok ga malo ne napuni, da li je ovako nešto OK?
Do sad mi se dešavalo ako ga ne palim po tjedan dana akumulator se isprazni, ali u nedjelju (nakon potresa) nije htio upaliti iako je prethodnih dana sve bilo u redu, dan prije je normalno palio.
Akumulator nije sat ni 2 god pa pretpostavljam da nije do njega (mislim da je 75 Ah).
EDIT:
Kad gledas vec za kolko ces ga prodati, pogledaj i kolko je skuplji u startu. Na kraju sve to ispadne tu negdje +- 1000€. Jedino ces ga malo brze prodati.
Gledam ja sve... Kupljen je za 8k €, napravljen je veliki servis koji je bio 1450kn (190€) + je dodana multimedija (rcd 340 , android auto/carplay i sl..) i to je kostalo negdje oko 250€, znaci sveukupno negdje 8450€. Vec je on bio stavljen na oglas, no tad je bila ona situacija sa dieselgateom (kao prijavis se i onda ak dobiju sud onda ce ti isplatit veliku lovu zbog toga), touran je imao bas taj neki novi softer za koji imam i papir tak da sam dao 400kn (nije da cu propast radi tih 400kn, tak se i ne vozim puno) i nakon toga sam povisio cijenu na njusci na 13000€ (nerealna cijena, ali nisam htio da se proda u slucaju da ovi dobiju sud tokom par godina ), i odma prvi dan zove covjek i raspitivo se u vezi auta no 170tkm mu je bilo previse iako ima velik servis... Za par dana opet zove neki covjek da ce on doc do mene jer tak i tak mora pogledat isto par tourana u okolici, pitao koja zadnja cijena itd itd i kazem 12300€ (da sam rekao 9500-10000 bilo bi nerealno i tad bi se on zapito sta nevalja...), i javi se par sati kasnije da je uzeo jednog ali sa malo boljom opremom (multifunk volan, park assist i park senzore) ali i sa 20ak tkm manje... Znaci ak se skoro prodao za 12300, onda moze otic za 10 bez beda i to je vec profit od 1500€...
Od slijedećeg tjedna u Lidlu:
https://www.lidl.hr/hr/p/vas-auto-zasluzuje-samo-najbolje/aku-udarni-odvijac/p35788
Aku udarni odvijač
5 podesivih stupnjeva zakretnog momenta: 100/150/200/300/400 Nm
600kn.
Da je malo manje, razmislio bi. Ovak mi je puno za korištenje dva puta u godini :)
Moja auta vec imaju kupce rezervirane cim izadu iz salona, a vi se hvalite prodaje unutar tjedan dana.
Od slijedećeg tjedna u Lidlu:
https://www.lidl.hr/hr/p/vas-auto-zasluzuje-samo-najbolje/aku-udarni-odvijac/p35788
Aku udarni odvijač
5 podesivih stupnjeva zakretnog momenta: 100/150/200/300/400 Nm
600kn.
Da je malo manje, razmislio bi. Ovak mi je puno za korištenje dva puta u godini :)
Nije to lose, al neces si s tim pomoc ako ides odvinut poslije vulkanizerove montaze... (morat ces rucno odvinut)
Ja sam nabavio ovog, naravno - s dobrim kompresorom milina je radit s tim - doslovce na najvecoj snazi prilikom odvijanja sraf moze puknut ko staklo. (ovisi o debljini)
Moja auta vec imaju kupce rezervirane cim izadu iz salona, a vi se hvalite prodaje unutar tjedan dana.
valjda moji auti
automobil je imenica muškog roda..
Moja auta vec imaju kupce rezervirane cim izadu iz salona, a vi se hvalite prodaje unutar tjedan dana.
valjda moji auti
automobil je imenica muškog roda..
https://bujicarijeci.com/2013/12/ovaj-auto-ili-ovo-auto/
U standardnom hr jeziku je muški rod, ali jedan dio Hrvatske i skoro cijela BiH govori "ovo auto". Sretno u ispravljanju :D
ma znam, Bosna se lagano širi...
nemaš ni bocke kod nas u SZ Hrvatskoj, svi se poturčili - bataci, sepeti, bunari... kao da Zrinskog nikad bilo nije, samo Suljo Veličanstveni...
Ovo moze biti samo "vozilo", dok je auto(mobil) uvjek "ovaj" i tocka.
A "ovo auto" je bosansko motorno vozilo - ima smisla.
Ru(d)njak
pardon, ispravno bi bosanski bilo "ovo avto"
Ovo moze biti samo "vozilo", dok je auto(mobil) uvjek "ovaj" i tocka.
onda dodjes u austriju/njemacku i pojebe ti se cijeli koncept rodova :D
ma znam, Bosna se lagano širi...
nemaš ni bocke kod nas u SZ Hrvatskoj, svi se poturčili - bataci, sepeti, bunari... kao da Zrinskog nikad bilo nije, samo Suljo Veličanstveni...
U Bosni nek tak govore, al kad kod nas čujem ovoO autO jeza me hvata, isto ko i za kumPLUG
Ma kod njih rodovi jos imaju smisla, al im imenice ne daju potpunu informaciju, kao ni kod bilo kojeg germanskog jezika.
Kod njih:
onkel/uncle -> ujak ili stric
tante/aunt -> ujna ili strina
Ne znas sta je zapravo. Kod nas kad kazes strick znas da je to sa oceve strane, a kad kazes ujna znas da je sa majcine strane i gotovo.
Al mislim da i kod nas kazu "tetak/tetka", onda isto ne znas sa koje je strane, makar imamo rijeci koje daju tocnu informaciju.
tetak i tetka nemaju varijante za očevu/majčinu stranu...
ali da mi imamo 3 naziva za njemački onkel tj. oni su neprecizni, u hrvatskom imamo čini mi se 167 rodbinskih naziva... jel nam zato korupcija normalna pojava?
da se razumijemo svugdje ima korupcije, ali se u uređenoj državi ako se sazna za korupciju, najebe radi iste... u bogatoj Njemčkoj se zamrači u apsolutnom iznosu debelo više love od Hrvatske, ali s ne smije znati.... a kod nas, što se više zna, to si veći baja...
ali sad smo već se odjebali od auta..
nego što kažete na novi Defender, ovaj 90 - D240 mi je taman za zamijeniti "Tomu Vinkovića"....
U Bosni nek tak govore...
treba uvest prislušne aparate na granici i dronove osjetljive na pojedine fraze, nakon toga uhićenje, pritvor i izgon iz hrvatske
Koje su moguće loše strane kad auto stoji ne vožen tjednima, ili još gore mjesecima?
Na pamet mi pada akumulator, pogotovo ako su jako hladni dani.
Onda ulazak štetočina i kukaca u različite dijelove automobila.
Dalje? Hrđa na kočnicama?
Događa se nešto s gorivom?
Koje su moguće loše strane kad auto stoji ne vožen tjednima, ili još gore mjesecima?
Na pamet mi pada akumulator, pogotovo ako su jako hladni dani.
Onda ulazak štetočina i kukaca u različite dijelove automobila.
Dalje? Hrđa na kočnicama?
Događa se nešto s gorivom?
Akumulatoru pada napon, treba ga definitivno nadopuniti ili kupiti novi ako je ovaj riknuo.
Hrđa na kočnicama se rješi nakon par kilometara voznje.
Gorivo, podjeljena su misljenja, moze stajati par mj... nakon godinu i više bi bilo dobro promjeniti.
Kukci i štetočine ce uci definitivno na svako šuplje mjesto.
Jebiga treba auto dobro usisati, oprati.... podmazati vodilice prozora, provjeriti sve tekučine.... ulje, antifriz, kočiona........ kočionu promjeniti ako stoji više od primjerice 6mj.... 1.god.... jer skuplja na sebe vlagu, jeftino je ulje a i sama zamjena a moze biti gadan problem jer korodira sve iznutra........ ( kočioni lajtunzi, abs pumpa )....
Cilindri krenu hrdati ako se motor ne pali jer ulje sklizne dolje.
Cilindri krenu hrdati ako se motor ne pali jer ulje sklizne dolje.
Nekako nisam siguran, odnosno da, ali nakon duzeg perioda ( a sad koji je ne znam )..... jer je su cilindri maltene hermeticki zatvoreni, nisu, ali bome nisu ni na propuhu da vlaga samo tako uđe unutra.
Javim ti za koji mjesec kada otvorim svoj "stari" 1.6 TD motor iz crvenog golfa, slažem mu glavu pa kada ju skinem ti javim kako izgledaju cilindri. Za sad je motor doslovno vani, pod strehom, vec 1godinu.... Zatvoreni su svi ulazi pa cemo vidjeti.
Pozdrav, imate li preporuku za aditiv za čišćenje injektora? I koji filter za kabinu bi Vi uzeli, sa aktivnim ugljenom ili onaj obični za čestice? Hvala
Pozdrav, imate li preporuku za aditiv za čišćenje injektora? I koji filter za kabinu bi Vi uzeli, sa aktivnim ugljenom ili onaj obični za čestice? Hvala
Fan sam Liqui Molya.... tako da jedan od njihovog asortimana.
Davno sam pisao dugacke tekstove kako su meni "pomogli", videe i slike, sad mi se neda vise.
Imaš ih maltene svugdje....Tokic...Pevec.....Injector Reiniger.........
Sa aktivnim ugljenom........ To se rijetko mjenja, a bolje da ne znaš šta sve udišeš....
Ja govorim vise za to kada bi stojao par godina, ovako i dalje ima sloj ulja makar je ono otislo dolje. Ventili ti od nekog cilindra najcesce ostanu otvoreni pa vlaga moze uci kroz usis jer polako ulazi kroz filter zraka. Za aditive imas liquimoly i datacol, datacol koriste u ovlastenim kod nas koliko sam vidio. Mozes kupiti u tokicu, za nekih 150-200kn.