Kad se vec prica o otpornosti na hrdu, da li ima kakve razliku u VW grupaciji?
Jel npr audi bolji od vw, skoda i seat malo losiji ili je sve to isto?
Kad se vec prica o otpornosti na hrdu, da li ima kakve razliku u VW grupaciji?
Jel npr audi bolji od vw, skoda i seat malo losiji ili je sve to isto?
Audi je malo bolji jer koristi vise aluminijskih djelova ovjesa, povrsinska hrda oko varova krene cim se podigne vlaga u zraku.
Ma to sve ovisi tko vozi, kako vozi, koliko vozi te gdje vozi, dal pere auto kak treba... Moš ti imat hrđu na autu starom par godina. A ovi kaj daju 12 god garu na prohrđavanje, valjda i drži tolko, al rekao bi da nemarnima hrđa i prije. Pa vidiš mazge 6 kak hrđaju ove novije, sad kolko hrđaju nezz, al sam prije par god gledo jednu kaje već bila po rubovima vrata dolje hrđava, a 2013.+ godina.
Rastavlja ga tamo gdje i treba u CO2. Ove tvoje podatke nemam komentara, brojke su kao da ih je netko random pisao na obje stranice. 280Nm ima Corolla sa CVT mjenjacem? Iz koje bajke se te brojke izvlace? Iskreno, rekao sam svoje, Corolla Hybrid 2.0 nudi vise za istu cijenu, brzi, stedljiviji, ekoloskiji (iliti jeftiniji pri reg,osig...). Dizajn i ostalo, kako tko uzme, Golf ima svoje, Corolla svoje.
Btw. na youtubeu, Corolla izvlaci u vecini videa 8 sek, Golf je teska gornja osmica.
1.5 je fora motor i vrlo dobra stvar, ne trosi i ima snagu, ali ne za tu cijenu.
Nisi ništa rekao, al i ja budala ulazim u raspravu s kim god.
Ekološkiji? Kuuuuul. Koliko točno me ispadne jeftinije registracija naspram 1.5TSIa? 50kn? Super.
Brži? Pa po svemu viđenom, nije. Jer već si dobio 2 dokaza gdje je 1.5TSI jednak ili bolji, i dalje tvrdiš da je to bezveze i da jutub video pokazuje nešto drugo. Al nisi stavio nijedan jutub video usporednog testa. Ok, vjerovat ćemo ti na riječ.
Štedljiviji? A dobro, jedna litra, a potrošio sam 250 hiljada kuna na auto, al me jebe jel potrošnja 5 ili 6 litara. Mislim, i CLS 450 i E53 troše 5-7 litara u nekim situacijama, onda je ovaj super hibrid od Toyote stvarno s*anje.
Dakle, košta jednako, imam dodatne probleme s hibridnim pogonom, performansama je jednaka, troši litru manje i zaključak je da nudi više? Ok.
Budi onda realan pa reci da je i ovaj hibrid fora al ne za 250 hiljada kuna.
Uglavnom, odustajem od daljnje besmislene rasprave.
Elektronici, motoru, mjenjacu, u principu svemu osim hrdji. A ako se uzme u obzir nekakav manji SUV,
koji je bolje zasticen od soli, kao sto je C-HR, i nadolazeci mali SUV baziran na platformi novog Yarisa,
kao konkurecija Jukeu, mogli i po otpornosti na sol biti slicni.
Prije bi Daciu nego VW. Ako pogledas Daciu iznutra (bar nove),
jesu plasticne, al nisu tako jeftine kao prije, bar ne iznutra. Jest tvrda plastika, al nije vise goli
lim kao prije.
Ako netko zeli jeftin Renault motor u automobilu, kupuje Ladu, a ako hoce skupi Renault, kupuje Mercedes.
https://www.autoscout24.at/angebote/lada-kalina-lada-combi-norma-16v-benzin-blau-5150fbdd-cd42-434e-b540-78142ad27cf3?cldtidx=13
Nova, za 75.000kn milina.
Slažem se s tobom , ali samo ako gledamo kilometražu na satu . Pa svaki auto koji je uvezen je skinut od 100-250 tkm . Imas hrpu VW koji na satu imaju 300-350 tkm a u stvarnosti po 500+ tkm . Tako da smatram da ta tvoja teza ne drzi vodu .
Ja ne tvrdim da su Toyote loše , čak naprotiv , odlični automobili . Problem je što ovdje i na Forum.hr-u je izgleda stvar nekog prestiža da se pljuje po VW ,BMW-u i MB .
Nisi ništa rekao, al i ja budala ulazim u raspravu s kim god.
Ekološkiji? Kuuuuul. Koliko točno me ispadne jeftinije registracija naspram 1.5TSIa? 50kn? Super.
Brži? Pa po svemu viđenom, nije. Jer već si dobio 2 dokaza gdje je 1.5TSI jednak ili bolji, i dalje tvrdiš da je to bezveze i da jutub video pokazuje nešto drugo. Al nisi stavio nijedan jutub video usporednog testa. Ok, vjerovat ćemo ti na riječ.
Štedljiviji? A dobro, jedna litra, a potrošio sam 250 hiljada kuna na auto, al me jebe jel potrošnja 5 ili 6 litara. Mislim, i CLS 450 i E53 troše 5-7 litara u nekim situacijama, onda je ovaj super hibrid od Toyote stvarno s*anje.
Dakle, košta jednako, imam dodatne probleme s hibridnim pogonom, performansama je jednaka, troši litru manje i zaključak je da nudi više? Ok.
Budi onda realan pa reci da je i ovaj hibrid fora al ne za 250 hiljada kuna.
Uglavnom, odustajem od daljnje besmislene rasprave.
Ispadne jeftinije? Ispadne. Nije ovo el. automobil da ocekujes isplativost, ovdje dobivas, a ne mjenjas navike kakve imas do sad.
Problem s hibridom? Balkanizam, imam Yaris Hybrid u obitelji 6godina, znas koliko problema? 0 (nula)
Cekam da mi objasnis 280Nm na CVT mjenjacu sa 180ks, valjda imas neku "strucnu" web stranicu jos u rukavu. Cinjenice na koje se vadis je pisao netko tko ima jos manje veze od tebe s autima, da si stavio 2 broja, koja imaju veze s vezom(Nisi pogodio ni CO2, ni Nm, ni 0-100km/h), priznao bih. A ne neke random brojeve i onda sebi vodu na mlin gurao.
Ispadne jeftinije? Ispadne. Nije ovo el. automobil da ocekujes isplativost, ovdje dobivas, a ne mjenjas navike kakve imas do sad.
Problem s hibridom? Balkanizam, imam Yaris Hybrid u obitelji 6godina, znas koliko problema? 0 (nula)
Cekam da mi objasnis 280Nm na CVT mjenjacu sa 180ks, valjda imas neku "strucnu" web stranicu jos u rukavu. Cinjenice na koje se vadis je pisao netko tko ima jos manje veze od tebe s autima, da si stavio 2 broja, koja imaju veze s vezom(Nisi pogodio ni CO2, ni Nm, ni 0-100km/h), priznao bih. A ne neke random brojeve i onda sebi vodu na mlin gurao.
Ja tebi nešto objašnjavat? Pa ti cijelo vrijeme tvrdiš koje kakva s*anja bez ijednog dokaza. Očekujem bar 5 videa usporednih testova Corolle i Golfa gdje Corolla s lakoćom tuče Golfa kao što ti tvrdiš.
No ajde, ajmo super stručnjaku objasnit par stvari, ipak bi on priznao da je nešto pogođeno.
Nisam ništa ni pogađao, pa nemam ni što pogoditi, stavio sam ti sliku tablice koju je napravio novinar autozeitunga na usporednom testu Corolle, Golfa i Ceeda. PO TREĆI PUT PONAVLJAM OVO.
Dakle, idi se žali autozeitungu da lažu i izmišljaju 0-100 vremena.
CO2 je 106g po WLTPu. Jel typo ili nije, ne ulazim u to, as i said, don't give a fuck jer ne igra apsolutno nikakvu ulogu. Dakle, ni tvojih 80g na kojih svršavaš nije točno.
E sad, kad si zapeo za taj moment. Koliko Nm proizvodi ICE? Koliko Nm proizvodi el. motor? I što se onda desi? ICE vrti lijevi kotač a elektromotor desni? Ili jednostavno obrišu moment jednog pa ostave samo drugi? Ili se desi nešto treće/četvrto?
Uglavnom, čekam velikog stručnjaka da mi objasni kud 190Nm od ICEa i 202Nm od el.motora nestane da i dalje nema nikad više od 190Nm.
Uvijek sam volio čitati nešto iz čega mogu nešto naučiti...
Ali ovo prepucavanje moj tata je jači od tvog tate mi nikada nije bilo jasno...
1bit, daj stavi neku zanimljivu sliku/situaciju sa ceste, to mi je uvijek zanimljivo pogledati
1bit, daj stavi neku zanimljivu sliku/situaciju sa ceste, to mi je uvijek zanimljivo pogledati
Ajd ne izazivaj ga, kad se raspise nema mu kraja...
E sad, kad si zapeo za taj moment. Koliko Nm proizvodi ICE? Koliko Nm proizvodi el. motor? I što se onda desi? ICE vrti lijevi kotač a elektromotor desni? Ili jednostavno obrišu moment jednog pa ostave samo drugi? Ili se desi nešto treće/četvrto?
Uglavnom, čekam velikog stručnjaka da mi objasni kud 190Nm od ICEa i 202Nm od el.motora nestane da i dalje nema nikad više od 190Nm.
Stvar je čisto u načinu mjerenja. AFAIK kod Toyote to izgleda ovako: elektromotor 1>ICE>CVT mjenjač>elektromotor 2>kotači. EM1 je samo anlaser, alternator i radi regeneraciju, a EM2 je pogonski+regeneracija. Zbog takve konstrukcije moment na ulazu u mjenjač nikad nije preko 190Nm što mu omogućava trajnost i manje gubitke, ali je moment na kotačima ekvivalentan onome kao kod pogona od 400Nm, pa čak i malo veći jer je >50% direct drive.
Cisto pitanje koji auto uzet novi za 90tak tisuca kuna? Ignis sandero stepway ima li jos sto slicno
Koliko osoba? kako i kuda se voziš...
jamogu od sveg srca preporučiti Ignis...
ali ovisi o tvojim potrebama...
Cisto pitanje koji auto uzet novi za 90tak tisuca kuna? Ignis sandero stepway ima li jos sto slicno
Fiat Tipo?
I ja bi Suzanu za te novce.
Eventualno mozes navuci na Ford EcoSport, salonsko vozilo bi mogao dobiti za 95-100.000kn,
u osnovnoj opremi.
Fiat Tipo?
Napucali su cijene i koliko vidim vise nema limuzine pa osnovni Tipo danas starta na preko 120tkn
Cisto pitanje koji auto uzet novi za 90tak tisuca kuna? Ignis sandero stepway ima li jos sto slicno
Ignis je dobar... Bio sam na praksi u suzukiu cca 2 godine i bio je jedan od prodavanijih auta zajedno sa vitarom, a onaj 1.2 66kw ide sasvim solidno i trosi ko upaljac.
Da manji opet nebi nesto veliko raspitao sam se jos dodatno malo suzuki ima isti motor u swiftu 1.2 koji je 4 cilindra nevolim bas 3 cilindra iako valjda taj renaultov 0.9 se pokazao ok ali ima turbinu koja ako rikne e onda je skup popravak ode je cisti atmosferac...
Da gledao sam i fabiju...
Iskreno gledao sam i yaris ali za 90 tisuca kn ignis je suoer opremljen... Mislio sam da netko ima ideju vise ali jedna ibiza dode preko 100 000kn....
Inace cijene su bezobrazno skupe
Imam Golfa 7 i Astru K, oba su za Golf 8 pojam od auta posto nisu vozeci mobiteli na dodir, zasrali su ga totalno sto se mene tice ali realno oni samo slijede trendove jer ljudi svrsavaju na ekrancice i tipkice na dodir. Eto kad budem isao na servis bas cu sjesti u osmicu i ako za time nema potrebe kada vec sve znam.
S kojim si autom zadovoljniji, astrom ili golfom?
Trenutacno s Astrom jer sam na Golfu nedavno mjenjao regulator prozora jer je gubio poziciju, a za to mi je receno da "cesto" ode samo ljudi stalno resetiraju poziciju, pa sam onda rastavljao desna vrata posto su pocela konstantno drndati kada vozis, jedna kopca je bila ostecena pa nije dobro drzala. Golf je udobniji po gradu, Astra izbija kamenac i plombe.
Trenutacno s Astrom jer sam na Golfu nedavno mjenjao regulator prozora jer je gubio poziciju, a za to mi je receno da "cesto" ode samo ljudi stalno resetiraju poziciju, pa sam onda rastavljao desna vrata posto su pocela konstantno drndati kada vozis, jedna kopca je bila ostecena pa nije dobro drzala. Golf je udobniji po gradu, Astra izbija kamenac i plombe.
O jbt, znaci postoji tvrdi auto od golfa.. nisam znao da je ta nova astra tak tvrda, npr astra j mi je dosta meksa i udobnija od golfa 6 kojem je bila konkurent u to vrijeme
Da mozda ne radi regeneraciju
Radi regeneraciju pdf-a bez brige....neka ga protera na visim obrtajima jedno 15ak min
Pitaj covjeka dal auto radi na ~1000 okretaja u leru (i dal radi "grublje"), isto tako ako radi regeneraciju i ako se auto ugasi, ventilator ce se upalit i radit na 100% 10-30sec... Jel se osjeti smrad u samom autu ?
Edit: ukoliko radi regeneraciju... onda lijepo nek se auto zagrije (znaci kad dodje na 90) te nek ima vise od 1/4 goriva, zatim nek si ode na neku otvorenu cestu (autocestu) i vozi ga 15ak min u 4 brzini na min 70km/h (tj. iznad 2000 okretaja, najbolje stavit tempomat na 80-90 tj. od 2200-2500okretaja i nek se tak vozi 15min)
Nek pogleda ono sta sam napisao gore, ako auto radi na 1000 okretaja to znaci da radi regeneraciju
Fiat Tipo?
Napucali su cijene i koliko vidim vise nema limuzine pa osnovni Tipo danas starta na preko 120tkn
Ma znam da mi je negdje bila musica da su ih nudili ispod 100tkn, ali vidim da se to odnosilo na rabljena vozila koje je Fiat prodavao kod nas, nisam znao da nisu nova.