Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.053
|
čitano: 13.178.897
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Zapravo ne probija, u Comfort opremi je 191.000kn.

 

Cuj, meni je C-HR dizajnom super, ali redizajnirani mi se ne svidja - pomicanje maglenki gore

pa da izgleda kao Pikatchu, a otraga su spojili svjetla sa jednom lajsnom pa to izgleda kao "monobrv" (tip/zenska sa spojenim obrvama).

Imali su lijep automobil i uspjeli su ga izvana poruzniti.

 

Corolla Sedan - Luna paket sa 1.8h ti je 195.000kn - jedina Corolla nedostupna u Austriji,

jer zele prodavati skuplje Lexuse i Camry kao limuzinu.

 

Najdubnija za voziti od svih novih Corolla. Hatch mi se zapravo najmanje svidja,

osobito sto je zbog kratkog nosa 12V baterija zavrsila u gepeku, gdje uzima prostor (povisena podnica).

 

Al ako ti to ne smeta, mozes i Hatch u Luna opremi sa 1.8h, makar bi dodao tih 5000kn i kupio 2.0h koji je zvjer.

(a i moras malo pregovarati sa trgovcom, imaju lufta - osobito ako je vec salonski automobil, 5-15.000kn mogu spustiti bez ikakvih gubitaka)

 

Takodjer mozes dobiti do 5000kn "staro za novo" u Toyota Centru Hrvatska,

taman se rijesis starog Punta, uzmes 2.0h i uzivas.

 

Usput, ova jeftina sjajna plastika iznutra na FicekuX je uzasna. Bolje da je mat crna, automobil bi izgledao pristojno.

A ovo bas kao jeftinjaci, kao kineski plasticni mobiteli. Tko je tu odluku donio, treba ga za ono malo muskosti objesiti.

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.1.2020 15:29 (Čitatelj).
14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Multipla je ljepotan za ova 500 g*vna koja proizvode u zadnjih X godina.

 

Imaš Octaviu(staru, još na zalihama, 1.5TSI+DSG+podosta doplata za manje od 200k).
Imaš Focusa, možda se da nabaviti i 1.5 STline, ak ne, 1.0. 

Imaš Leona FR, 1.5TSI+DSG.

 

I naravno, skup kojekakvih Kia, Hyundaija i čega već. 

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Rekao je da ne zeli FCA-PSA grupu, niti ista americko-talijansko-francusko.

Dakle otpada i Ford.

Zena je stavila veto na Skodu, dakle cijelu VAG grupu, jer je to isto njemacko vozilo sa drugim znakom.

 

Ostaju Japanci i Koreanci. Koreanci do 150.000km uglavnom nemaju problema, a onda zna postat skupo,

osobito ako se odrzavalo svake prestupne. Zato po meni najbolje cistog Japanezera, kao sto i zeli.

 

Toyota, Honda, Suzuki, Mazda. Tim redosljedom. Nissan otpada jer je francuz. Mitsubishiju je kvaliteta pala jako unazad 15 godina.

A Subaru ti necu preporuciti, jer je mreza servisa u HR veoma mala, i makli su sve rucne mjenjace, nude samo CVT, a njihovi CVT-i bas

i ne izdrze dugo pod snagom boxera, makar ti je primjerice Subi XV 1.6i u Pure paketu 194.000kn.

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.1.2020 15:45 (Čitatelj).
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Onda treba i mazdu otpisat posto je kvarljivija od bilo kojeg svabe, talijana i francuza. 

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Cuj, ni ja nebi Mazdu, ne toliko zbog kvarova, nego sto od svih Japanaca, Mazda najvise hrdja.

A zna se da Japanci vole cvjetat - no tu je Mazda broj 1.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BlueMax kaže...

U biti nisam zbog guma došao u temu.

Kupujem auto, cca 200 000kn (to je neka gornja granica, ne znači da ne može biti i jeftiniji)

Imam neke svoje favorite ali me zanima vaše mišljenje.

Uvjeti:

 

- novi auto

- ne dizel

- ne amerikanac, francuz ili talijan

- prostor za dvoje djece (koji rastu)

- 70% gradska vožnja, 20% lokalne ceste, 10% autocesta

 

molim one koji će savjetovati da kupim godinu/dvije staroga da preskoče ovaj post

 

Za tu cijenu razmisli o Hondi civic, 10-ta generacija... Ako hoćeš hibrida - Corolla...

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Cuj, ni ja nebi Mazdu, ne toliko zbog kvarova, nego sto od svih Japanaca, Mazda najvise hrdja.

A zna se da Japanci vole cvjetat - no tu je Mazda broj 1.

 otkuda to, kum ima 3cu iz 2009 i ima samo riječi hvale za auto i nikakve probleme (a za Astru sam mu ja pisao e-mail Opelu SE Europe za hrđu oko grlanjka rezervoara !) s hrđom nema

Ju je je? Je ju je!
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nemaju vise problema s hrdom vjerojatno nista vise nego drugi, imaju drugih problema, dok su bili sa Fordom bili su poprilicno pouzdani auti. Sto se tice limarije Svedani su lose ocijenili novu Mazdu mislim da je prosla gen. imala bolju ocjenu. 

Poruka je uređivana zadnji put uto 21.1.2020 18:17 (ivanzu).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kontrola nelegalnih vozila u njemačkoj:

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema
radije bi kupovao svake 2god jeftinije gume i imao cesce nove gume, nego uzimao conti ili neznam koju svakih 4-5g i vise, kao ono, jos malo ce trajat, puno je kostala, pa neka se isplati...tako cu ja voziti svake 2g nove gume, a vi svake 4-5+ god
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...
BlueMax kaže...

U biti je S-cross simply clever. Jeftin, solidna oprema, izuzetno pouzdan ali i jednako toliko gadan(Vitara mi je ljepša a isto koštaju). Čak mi je Duster ljepši iako je Suzuki sigurno kvalitetniji u svakom pogledu.

 

Žena je stavila veto na Škode.

 https://www.njuskalo.hr/novi-auti/fiat-500x-1.0-cross-oglas-29959436

 

Motor već sad nakon par godina kaj je vani provjereno pouzdan, malo troši, ide ko metak.

 

Nakrkano opremom, lijepo ostakljen, nije ko japanci zatvoren da ne vidiš van iz auta.

 

Peri deri auto, za četveročlanu obitelj prostora koliko i treba biti, a kak klinci rastu treba ga sve manje. Ja sam se zeznuo kaj sam žurio sa mijenjanjem auta radi veličine, na kraju je gužva oko prostora dok se ne riješi čovjek dječjih kolica i tih gluparija, čim klinci pređu 3 godine to je to.

 

EDIT:

Bajke oko "nepouzdanosti" talijana su samo bajke, priča drži vodu samo onima koju su kupili neodržavani primjerak sa 300.000 km (vjerojatno i lupan u međuvremenu). Ako su takvi razlozi za izbjegavanje marke, treba probati prije nego prikloniti se pljuvačima.

 Napisao sam da ne želim talijana. Je li to zbog toga što su talijani sjekli šume u Dalmaciji, zbog bajki ili zbog toga što dosta poznanika vozi talijane i niko nije zadovoljan s njima je totalno nebitno.

Da 500X i nije talijan ne bi ga uzeo u obzir zbog izgleda.

Radni kolega -2x izmjena getribe na Grande Puntu unutar 50 000

Kum - proklinje dan kad je kupio Alfu 159, popravi jedno, pokvari se drugo i tako u krug, više na sevisu nego doma

susjed - letva volana na alfi 147 mijenja skoro godišnje. i to nije sve, u biti ima još puno toga. kupio je sa 7 godina starosti i 30 000 prijeđenih kilometara. sad zna zašto

 

svi nabrojani auti zajedno nisu prešli ko moja Yaris koja u 13 godina nije imala ni najmanji kvar a apsolutno ne brinem o njoj. Zadnji put sam ulje mijenjao nakon 2 godine i 30 000kn.

 

 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...
radije bi kupovao svake 2god jeftinije gume i imao cesce nove gume, nego uzimao conti ili neznam koju svakih 4-5g i vise, kao ono, jos malo ce trajat, puno je kostala, pa neka se isplati...tako cu ja voziti svake 2g nove gume, a vi svake 4-5+ god

 Zato lijepo kupuješ kvalitetne gume i mijenjaš ih nakon 2 godine ili maksimalno 20 - 25 000km, što prije dođe.

Razlika između onoga ko kupuje dobre gume i vozi ih 5 godina i onoga ko kupuje loše i mijenja ih svakih 2 godine je tome što se ovaj prvi 2 godine vozio na dobrim gumama a ovaj drugi nikad.

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BlueMax kaže...

 

 

svi nabrojani auti zajedno nisu prešli ko moja Yaris koja u 13 godina nije imala ni najmanji kvar a apsolutno ne brinem o njoj. Zadnji put sam ulje mijenjao nakon 2 godine i 30 000kn.

 

 

 Jos uvijek smatram da je Corolla no-brainer, novi model, provjerena tehnologija i veliki korak naprije naprema starom modelu. Uz to future-proof, ako nasi odluce uvesti nove CO2 poreze, sto ce im kad tad pasti na pamet.

 

Izmedu 2.0 i 1.8 je nekakav osobni izbor. 2.0 je svakako bolji za otvorene ceste i autoput, ali 1.8 ce biti stedljiviji i okretiniji u gradu, uz manju cijenu moze i visa oprema (kamera, senzori, grijanja..).

Znam da te ne zanimaju godisnjaci, ali u Hrvatskoj ne znam koliko se ceka na novu Corollu, a vec ima ponuda <10000km dostupnih odmah, s obzirom da ti registracija traje jos vrlo malo. Uz Eko poticaj i staro za novo ni novi nije naodmet, ali ne znam koliko brzo ta papirologija ide kod nas. Prije je trajala po pola godine...

 

Iako ja sam subjektivan, meni je Corolla vrlo lijepa dizajnerski i nesto malo posebnije na cesti, iznutra korak iznad starog modela i vrlo jednostavna, a stvarno s Hybridom nakon 6 godina nikad problema nije bilo kod mene. (Osim sto su djelovi skuplji od Njemaca...)

Di2 &amp; EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.1.2020 19:59 (ivanoile).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Iskreno boli me briga tko kakve gume vozi na svom autu dok god ne smetate na cesti.

Ono sto mene izivcira, kao na primjer sad situacija na cestama:

Malo je ''vlazno/ljigavo'' ali je vidljivost dobra.

Dosta automobila primjecujem koji se voze ispod ogranicenja.

Gdje je 50 km/h, oni se vuku 40-43 km/h.

Siguran sam da se to desava jer nisu sigurni u svoje gume.

Problem je sto policija takve ne kaznjava, jer on zbog svojih losih guma radi zastoj.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Samo druga i gas pa neka se vuku.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanoile kaže...
BlueMax kaže...

 

 

svi nabrojani auti zajedno nisu prešli ko moja Yaris koja u 13 godina nije imala ni najmanji kvar a apsolutno ne brinem o njoj. Zadnji put sam ulje mijenjao nakon 2 godine i 30 000kn.

 

 

 Jos uvijek smatram da je Corolla no-brainer, novi model, provjerena tehnologija i veliki korak naprije naprema starom modelu. Uz to future-proof, ako nasi odluce uvesti nove CO2 poreze, sto ce im kad tad pasti na pamet.

 

Izmedu 2.0 i 1.8 je nekakav osobni izbor. 2.0 je svakako bolji za otvorene ceste i autoput, ali 1.8 ce biti stedljiviji i okretiniji u gradu, uz manju cijenu moze i visa oprema (kamera, senzori, grijanja..).

Znam da te ne zanimaju godisnjaci, ali u Hrvatskoj ne znam koliko se ceka na novu Corollu, a vec ima ponuda <10000km dostupnih odmah, s obzirom da ti registracija traje jos vrlo malo. Uz Eko poticaj i staro za novo ni novi nije naodmet, ali ne znam koliko brzo ta papirologija ide kod nas. Prije je trajala po pola godine...

 

Iako ja sam subjektivan, meni je Corolla vrlo lijepa dizajnerski i nesto malo posebnije na cesti, iznutra korak iznad starog modela i vrlo jednostavna, a stvarno s Hybridom nakon 6 godina nikad problema nije bilo kod mene. (Osim sto su djelovi skuplji od Njemaca...)

Nisu ako ih ne moras kupiti.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

Iskreno boli me briga tko kakve gume vozi na svom autu dok god ne smetate na cesti.

Ono sto mene izivcira, kao na primjer sad situacija na cestama:

Malo je ''vlazno/ljigavo'' ali je vidljivost dobra.

Dosta automobila primjecujem koji se voze ispod ogranicenja.

Gdje je 50 km/h, oni se vuku 40-43 km/h.

Siguran sam da se to desava jer nisu sigurni u svoje gume.

Problem je sto policija takve ne kaznjava, jer on zbog svojih losih guma radi zastoj.

 Tocno bi trebao imat na suvozacevom sicu slaprtke i gadat ih dok se tak voze.

 Kolko su stereotipi vozaci u BMW/Alfa po pitanju prevelike brzine tolko su potrkala za presporu voznju...

 

 

Truth in engineering.
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

 

Iako ja sam subjektivan, meni je Corolla vrlo lijepa dizajnerski i nesto malo posebnije na cesti, iznutra korak iznad starog modela i vrlo jednostavna, a stvarno s Hybridom nakon 6 godina nikad problema nije bilo kod mene. (Osim sto su djelovi skuplji od Njemaca...)

Nisu ako ih ne moras kupiti.

 Nisam ja kriv sto nakon 6 godina odlaze stvari koje stvarno ne bi trebale na Yarisu. Poput 3.stop svjetla i sl.

Di2 &amp; EPS FTW!
10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

Iskreno boli me briga tko kakve gume vozi na svom autu dok god ne smetate na cesti.

Ono sto mene izivcira, kao na primjer sad situacija na cestama:

Malo je ''vlazno/ljigavo'' ali je vidljivost dobra.

Dosta automobila primjecujem koji se voze ispod ogranicenja.

Gdje je 50 km/h, oni se vuku 40-43 km/h.

Siguran sam da se to desava jer nisu sigurni u svoje gume.

Problem je sto policija takve ne kaznjava, jer on zbog svojih losih guma radi zastoj.

Ne znam ja jel zbog guma il zato sto su idioti koji cijelo vrijeme ili pricaju sa nekim u autu ili su na mobitelu... Maloprije opet 2 lika (1 zenska i 1 muski) u 2 trake voze 30 u 50 zoni, desni (muski) je vidio da sam "nestrpljiv" pa je malo dodao gasa ali ova lijevo nista... Pa sam morao malo doc ispred nje i lagano kocit (ovo sam napravio jer eto nije bilo nikog iza nas a ona se vuce ko krepana kokos, pa mozda se probudi), pa pocne trubit i htjela me pretjec sa desne strane, e neces 

 

 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nije to, ima osoba koje će voziti ispod ograničenja sve da su im i Michelin ili Pirelli na točkovima, posebno kada vide ili znaju da ima radar, voze 40 na 60 ograničenju, a u nas u BiH je tolerancija 10km/h, tek 11km/h preko ograničenja ide kazna, ali oni opet voze 15-20 ispod ograničenja.

http://www.speedtest.net/result/3853013387.png Dobre hakere svi znaju, najbolje hakere niko ne zna
Poruka je uređivana zadnji put uto 21.1.2020 22:05 (Haker_x).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

Iskreno boli me briga tko kakve gume vozi na svom autu dok god ne smetate na cesti.

Ono sto mene izivcira, kao na primjer sad situacija na cestama:

Malo je ''vlazno/ljigavo'' ali je vidljivost dobra.

Dosta automobila primjecujem koji se voze ispod ogranicenja.

Gdje je 50 km/h, oni se vuku 40-43 km/h.

Siguran sam da se to desava jer nisu sigurni u svoje gume.

Problem je sto policija takve ne kaznjava, jer on zbog svojih losih guma radi zastoj.

ivanzu kaže...

Samo druga i gas pa neka se vuku.

hahhaajaads kaže...
Ne znam ja jel zbog guma il zato sto su idioti koji cijelo vrijeme ili pricaju sa nekim u autu ili su na mobitelu... Maloprije opet 2 lika (1 zenska i 1 muski) u 2 trake voze 30 u 50 zoni, desni (muski) je vidio da sam "nestrpljiv" pa je malo dodao gasa ali ova lijevo nista... Pa sam morao malo doc ispred nje i lagano kocit (ovo sam napravio jer eto nije bilo nikog iza nas a ona se vuce ko krepana kokos, pa mozda se probudi), pa pocne trubit i htjela me pretjec sa desne strane, e neces 

 

 

 Sa time se ja svakodnevno borim na Zagrebačkoj zaobilaznici...

 

Desna traka je ujutro stalno puna šlepera i dostavnih vozila koji voze 90max i to je ok...
Problem je što uvijek ali baš uvijek ima ljudi koji se vuku u lijevoj traci 100km/h, tj samo 10km/h brže od lijeve sad kad je magla, ljeti ajde lijeva traka ide 120km/h, pa je malo bolje, ali ista stvar...
I šećer na kraju šleper ide preticat u lijevu traku 90km/h ovoga u desnoj koji vozi 80/85km/h, prođe mi život dok se njih dva rejsaju...

(a naravno postavljena je tabla zabrane preticanja za tegljače/šlepere i autobuse...)

 

Mada nemam više volje ni snage vozim se 90km/h u desnoj traci iza šlepera i ne hebem živu silu jer je ovih kaj su sami na svijetu pun vagon lijeve trake...
Ako mi se baš žuri, onda kad naletim u lijevoj traci na tako neko vozilo koje štopa, upalim lijevi žmigavac da mu sugeriram da me štopa i da mi se makne...to čak i funkcionira...nakon punih 5min kad me napokon skuži i kad se nakupi još bar 10 vozila iza mene...

 

Ali šta sam htio reć, nemam se više volje sa takvima borit, svaki drugi dan nova budala se stvori i nema im kraja, ne vide ništa iza sebe i ne znaju apsolutno nikakva pravila, kao da se prvi put voze po zaobilaznici/autoputu, a ja nemam namjeru glumit autoškolu na cesti...

Danas sam baš naletio na tako jednog zanimljivog vozača kojega u potpunosti razumijem, čovjek se tako naživcirao, da si je skratio život za koju godinu od sekiracije...
vw caddy ako se dobro sjećam ili tako neko dostavno vozilo se vuče po lijevoj traci nekih 100/110km/h, iza njega megane grandtour, a iza grandtoura vozim ja.
vw caddy naravno ne hebe ono šta je iza njega + šta vozi sa upaljenom zadnjom maglenkom, a magle i nije bilo, vidljivost je dost dobra, ali je to naživciralo ovoga iza njega u grandtor-u, čovjek je popizdio kao Bandić na reportere...
Ja se laganini iza njih vozim i sve promatram, znači ovome u grandtour-u je prekipjelo i upali duga svjetla, gledam onog caddy-a zasvjetlio kao frižider kad ga u pola noći otvoriš, caddy se išao pravit pametan, pa kao malo kočio, ali badava, nije mu grandtour na guzici... vozili se tako nekih 2min je ovaj grandtour sa dugima svjetlima u njega blještao i napokon se caddy makne u desnu traku, sustigne ga grandtour i paralelno se voze, ovaj iz grandtour-a je htio razgovarati, ali koliko sam skužio lik u caddy-u nije baš pričljiv, pa je grandtour ubrzao tek toliko da bude ispred caddy-a i palio i gasio svoje maglenke da ukaže caddy-u na pizdarije koje radi... eto lik u caddy-u doživio prosvjetljenje i autoškolu dok se vozio na posao, samo hebi ga, sljedeći put će opet tako neki biti i sve ispočetka...

 

A ovome u grandtouru svaka čast, toliko truda i sekiracije nema ni na fer-u

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Ajde ja sva sreca tog nevidim u ZGu, kad tamo idem ili nema nikoga na cesti ili je neka velika guzva zbog sudara... Ali dao si mi dobar prijedlog koji mi nije pao na pamet iako gledam dosta trakaca sa nurburgringa koji daju lijevi zmigavac da ovi znaju da hoce prestic, to se u normalnoj voznji vjerovatno nece ostvarit jer ce vjerovatno mislit da si zaboravio ugasit zmigavac ili nesto slicno  Ali sljedeci put lijevi zmigavac+blicanje ide definitivno ovim sporima...

 

E da, najgore je kad se ide iz Velike Gorice prema Sisku, i posto vecina znaju za kameru koja stoji ovdje odma nakon onog polja sa 100-120 se spuste na 20-30 iako je ogranicenje 50 (tj. vjerovatno je namjesteno za 60 + jos laze kazaljka u autu), ti mi najvise idu na k jer se i nakon kamere opet voze po 40-50...

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Mislim da je uzaludno takvima signalizirati sa zmigavcima.

Jer logika ide: koji cu k. gledati u retrovizore, kada mogu pratiti sva desavanja na svome telefonceku.

Jebe se meni za ove iza mene, ja sam u sluzbenom automobilu, radno vrijeme ide - nema zurbe.

Naravno, necu se po desnoj voziti (to je za kamione samo, a i puna je tih nekih rupa), onda mi Caddy skakuce pa necu vidjet citat statuse.

Zato u lijevu pa polako...

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Rekao je da ne zeli FCA-PSA grupu, niti ista americko-talijansko-francusko.

Dakle otpada i Ford.

Zena je stavila veto na Skodu, dakle cijelu VAG grupu, jer je to isto njemacko vozilo sa drugim znakom.

 

Ostaju Japanci i Koreanci. Koreanci do 150.000km uglavnom nemaju problema, a onda zna postat skupo,

osobito ako se odrzavalo svake prestupne. Zato po meni najbolje cistog Japanezera, kao sto i zeli.

 

Toyota, Honda, Suzuki, Mazda. Tim redosljedom. Nissan otpada jer je francuz. Mitsubishiju je kvaliteta pala jako unazad 15 godina.

A Subaru ti necu preporuciti, jer je mreza servisa u HR veoma mala, i makli su sve rucne mjenjace, nude samo CVT, a njihovi CVT-i bas

i ne izdrze dugo pod snagom boxera, makar ti je primjerice Subi XV 1.6i u Pure paketu 194.000kn.

 Žena je stavila veto na Škodu. Svi drugi iz VAG grupe su uključeni u izbor. A i kad bi kupio škodu i umjesto Škodinih znakova stavio neke druge ona to ne bi ni skontala. Dapače, njen prvi izbor (od ovoga što mene zanima) je VW T-Roc.

Toyota je uvijek bila moj prvi izbor samo što danas unutar budžeta mogu birati Corollu ili C-HR. Corolla je malo tijesna i ružna pa mi je opet u vrhu izbora. C-HR je toliko ružan da bole oči dok ga gledam.

Korejski kompakti (i30, Ceed) su ok ali i oni su malo pretijesni pa u tom slučaju biram Corollu. Ako ću ipak nešto malo prostranije onda su od korejaca tu Sportage (ne sviđa mi se a i kad stavim željenu opremu probija budžet, Tucson (prestar model) i možda malo prevelik s obzirom gdje inače parkiram. Stonic i Kona su mi nekako šušavi, nedorečeni. Ostaje Xceed koji mi se stvarno svidio i T roc.

7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Bas zato si pogledaj i HR-Va, u budzetu ti je, dosta je prostran, ima otraga "magic" siceve koje mozes podici,

pa uguras bez problema dva bicikla uspravno, bez da skidas kotace, i jos ti ostane cijeli gepek (primjera radi kako ga mozes koristiti).

 

Mene osobno VAG grupa ne zanima, sva vozila se cine povoljnija, al cim dodas nesto opreme, ispadnu visestruko skuplji od konkurencije.

A bez opreme su zaista prazni i plasticni. Jedino sto kod VAGa uvjek stima je volan - super dizajniran i funkcionalan,

al opet ovisi o modela do modela, kakav je osjecaj prenosenje ceste.

 

CX-5 ti je u usnovnom paketu ispod 190.000kn, pa i njega mozes pogledati. Ostane ti tih 10.000kn za ljetne Alu felge,

a ove celicne sto dodju s njim taman za zimu. A oipet je kompletnije vozilo od CX-30, koji je samo prosireni CX-3.

Cak u osnovnoj opremi ima puno toga dobrog, tempomat, LED svjetla itd.

 

 

Sto se Corolle tice, tu bi ja birao Sedana. Hatchback je prosireni Yaris (30cm duzi), Touring te ne zanima, rekao si da ti ne treba tako veliki gepek.

Isprobaj Sedana - meni je u probnoj voznji najbolje legao. U opremi Sol je sa 1.8h 202.300kn, mislim da tih 2.300kn mozes pregrmiti,

jer je razlika u opremi naspram Luna osjetna, a ako ides na 1.6 benzinca, onda se mozes sa opremom raspistoljiti do kraja, odnosno uzeti Executive sa svim blagodatima.

 

Suzuki sa SX4 (SCross) mozes uzeti u najboljoj opremi sa AWD-om i automatskim mjenjacem, tu stvarno imas puno opreme, 1.4 masina koja se voli vrtiti i nije troma kao 1.0.

Ukupno ispod 195.000kn sa max opremom i auto mjenjacem (malo je glupo da moras uzeti auto mjenjac da bi imao sve od opreme, al sta je tu je).

 

Hyundai mi je malo blesav sa ponudama, recimo Kona ima samo dve masine, 1.0 i 1.6 (ne gledam dizele, ne isplate ti se zbog puno gradske voznje),

a 1.6 dostupan je samo u max opremi koja ti probija budzet. Dakle izmedju 153.000 i 213.000kn nemaju Konu.

Tucson za benzinca ima samo jednu razinu opreme - najslabiju, al ti je sa 1.6  budzetu. Al zato je oprema osnovna, i cim dodas malo na njega ce ti biti previse.

 

Ista situacija je bila i sa KIA-om, ali u 2020. su na New Sportage benzincu dodali vise nivoa opreme, i 1.6 benzinac sa full opremom ti je budzetu 191.000kn.

Al meni je ruzna, vjerovatno kao i tebi C-HR. S obzirom da joj je brat Tucson, izvana je Tucson mnogo lijepsi.

 

Tako da sto se tice SUV-a, po meni imas tri dobra izbora:

Honda HR-V

Mazda CX-5

Suzuki S-Cross

 

RAV4 ti probija budzet, tako da on otpada.

 

Al zato u Limo klasi imas:

Toyota Corolla Sedan

Honda Civic 4V (tocno 199.990kn, meni puunooo lijepsi od Hatcha 5V, oprema skoro full, fali ti samo bezicni punjac moba, krovni prozor i grijanja straznja sjedala)

Mazda 3 Sedan (Hatch izgleda uzasno, kao i CX-3)

 

Tako da stvarno imas slatke muke oko izbora (osim Toyote, tu nema SUV-a za tebe).

Osobno, da biram, moja tri picka bi bila:

Honda Civic 4V (najbolje opremljen, najlijepsi, najspricniji za vozit)

Toyota Corolla Sedan 1.8 (najstedljivija, vjerovatno i najdugotrajnija, fina za duge i kratke voznje)

Mazda CX-5 (po meni od sva tri SUV-a, najkompletnija i najlijepsa. Pouzdanost kako te potrefi, al to vrijedi i za druge proizvodjace)

 

 

 

 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BlueMax kaže...

 Žena je stavila veto na Škodu. Svi drugi iz VAG grupe su uključeni u izbor. A i kad bi kupio škodu i umjesto Škodinih znakova stavio neke druge ona to ne bi ni skontala. Dapače, njen prvi izbor (od ovoga što mene zanima) je VW T-Roc.

Toyota je uvijek bila moj prvi izbor samo što danas unutar budžeta mogu birati Corollu ili C-HR. Corolla je malo tijesna i ružna pa mi je opet u vrhu izbora. C-HR je toliko ružan da bole oči dok ga gledam.

Korejski kompakti (i30, Ceed) su ok ali i oni su malo pretijesni pa u tom slučaju biram Corollu. Ako ću ipak nešto malo prostranije onda su od korejaca tu Sportage (ne sviđa mi se a i kad stavim željenu opremu probija budžet, Tucson (prestar model) i možda malo prevelik s obzirom gdje inače parkiram. Stonic i Kona su mi nekako šušavi, nedorečeni. Ostaje Xceed koji mi se stvarno svidio i T roc.

Toyota C-HR i RAV4 se mnogima ne sviđaju. Ružno je možda pregruba riječ ali naginju k tome. No navikao sam se često vidjeti C-HR jer su ga susjedi kupili i nakon nekog vremena jednostavno više nije tak ružan. Navikneš se;)

Sportage sam razmatrao prije mjesec dana kupiti novi, bila je nekakva akcija i koštao je nešto sitno preko 200000 kn. Ne sjećam se točno koja oprema ali bio je automatik, diesel, 160 KS, možda čak i full oprema jedino bez panoramskog krova (To je bio ženin uvjet. A i moj, neću lagat)

I još je taj vikend u ponudi bio besplatni full kasko za godinu dana.

Sportage ne izgleda iznutra tako profinjeno i kvalitetno kao skuplja konkurencija ali ok je auto. Ima dosta mjesta i na stražnjoj klupi i u gepeku. U probnoj vožnji mi je najviše smetalo što je krov dosta nisko, tj. šajba je niska. Ja imam 200 cm. 

PSN - darklydexter
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ezio kaže...

RAV4

 

Meni je recimo novi RAV4 na cesti prekrasan.

Welcome my son...
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ako imas problema sa visinom i ne zelis sjedit u skucenom prostoru probaj Mitsubishi Outlander , mene je oslijepio nakon prve probne voznje, dalje nisam mogao gledat druge aute ;) Obavezno automatik.
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

I meni je RAV4 odlican, al ako se ikad odlucim imati veci SUV, gledat cu da ima novi Hybrid sa 4x4 pogonom,

kao Lexus UX.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
zv'jer2 kaže...
Ezio kaže...

RAV4

 

Meni je recimo novi RAV4 na cesti prekrasan.

 eh da, novi RAV4 izgleda puno bolje od prethodne generacije.

Stariji me podsjeća na ninja kornjače. kao i C-HR.

PSN - darklydexter
Poruka je uređivana zadnji put sri 22.1.2020 13:13 (Ezio).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice